Eskarin eka vanhempainilta,enkä pääse paikalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
Miksi mulla on niin kurja olo siitä, etten pääse paikalle :( Vanhempainilta alkaa klo 17 ja mies on silloin töissä, eikä pääse lähtemään kotiin lapsia vahtimaan ja mulla ei ole sukua tai ystäviä tai ylipäätään ketään sellaista täällä, joka voisi tulla lasten kanssa tänne:
Kamala morkkis asiasta :/

Kuule, äläpä huoli ! Minä olin itsekkäästi ulkomaanmatkalla viime vuonna enkä päässyt, mutta opet pitivät mulle ihan omantiivistetyn tilaisuuden. Eikä siellä niin mullistavaa tietoa tullut, mutta saat varmasti kaiken tarvittavan tiedon myöhemminkin.

[QUOTE="vieras";22021028]Otat yhteyttä sinne eskarin opeen ja kysyt, voitko ottaa ne lapset mukaan.[/QUOTE]

Vanhempainilta ei lastenilta.
Älkää nyt otako niitä lapsia mukaan sinne. Ne asiat mistä vanhempainillassa puhutaa saa myös kirjallisena. JOs otat lapsesi mukaan niin et todennäkäisesti kuitenkaan voi keskittyä siihen mitä puhutaa ja lapset myös saattavat häiritä muitakin vanhempia.

Meidän eskarin vanhempainillassa ainakin oli muutamalla lapset mukana, leikkivät omia leikkejään siellä huoneen perällä ja vaihtoipa yks mamma paskavaipankin siinä eturivissä...

[QUOTE="mie";22021110]Vanhempainilta ei lastenilta.
Älkää nyt otako niitä lapsia mukaan sinne. Ne asiat mistä vanhempainillassa puhutaa saa myös kirjallisena. JOs otat lapsesi mukaan niin et todennäkäisesti kuitenkaan voi keskittyä siihen mitä puhutaa ja lapset myös saattavat häiritä muitakin vanhempia.[/QUOTE]

Mä olen itse samaa mieltä. Eskarilaisen lisäksi meillä on 4v ja 2v8kk lapset ja varsinkin nuorimmaista pitää pitää silmällä, joten mulla menisi suurin osa keskustelusta ohi.

Niin ja kuitenkin vanhempainillan tarkoitus on paitsi kertoa vanhemmille mitä päivän mittaan tapahtuu, mutta myös keskustella lasten asioista aikuisten kesken, ilman että lapset ovat kuuntelemassa. Enkä nyt tarkoita mitään ongelmatapauksia, ne on parasta selvittää kahden kesken opettajan ja vanhemman kesken.

Yhteistyössä