Ä
"Äiti"
Vieras
Miksi mulla on niin kurja olo siitä, etten pääse paikalle
Vanhempainilta alkaa klo 17 ja mies on silloin töissä, eikä pääse lähtemään kotiin lapsia vahtimaan ja mulla ei ole sukua tai ystäviä tai ylipäätään ketään sellaista täällä, joka voisi tulla lasten kanssa tänne:
Kamala morkkis asiasta :/
Kamala morkkis asiasta :/