Y
"Yksinäinen"
Vieras
Mies lähti siis eilen poikien kanssa reissuun ja tulee huomenna takaisin, vaikka ei oo kuin pari yötä poissa niin tuli tosi yksinäinen olo. Tai enhän mä yksin ole, on mulla vajaa puolivuotias vauva ja koira täällä seurana, mutta jotenkin tuli paha mieli. Viimeiset 8kk on mennyt pääasiassa kotona ja jotenkin alkaa seinät kaatumaan päälle, kadehdin myös miestä joka pääsee noin vaan lähtemään kaverien kanssa johonkin ja mä en pääse kuin pariksi tunniksi pois omiin harrastuksiin, poika on vielä niin tississä kiinni. Kaiken lisäksi en oikein ole saanut ystäviä täältä uudelta paikkakunnalta missä on asuttu viime kesästä asti, kaverit on kaikki niin kaukana että pitäisi olla sitten yötä jos kylään lähtee ja se hankaloittaa asiaa.
Vaikka tietysti oma vauva on maailman parasta seuraa enkä missään tapauksessa kadu lapsen hankintaa, niin nyt vain tuli tällainen tunne. Tuntuu että mies ei ehkä ihan ymmärrä miltä musta tuntuu kun päivät on niin samanlaisia, hän kuitenkin käy töissä. Viikonloput on aina niin ihania, kun saadaan olla perheen kesken tai sitten lähteä kyläilemään johonkin, niin nyt sitten tulikin tällainen viikonloppu. Jos tulee tästä asiasta puhe miehen kanssa, niin hän sanoo että se nyt kuuluu tähän perhe-elämään ja että pitäisi ajatella niitä, joiden puoliso on esim. reissuhommissa. Joo, tiedän että on ihmisiä joilla asiat on huonommin mutta kai mä nyt silti saan tuntea näin?
Vaikka tietysti oma vauva on maailman parasta seuraa enkä missään tapauksessa kadu lapsen hankintaa, niin nyt vain tuli tällainen tunne. Tuntuu että mies ei ehkä ihan ymmärrä miltä musta tuntuu kun päivät on niin samanlaisia, hän kuitenkin käy töissä. Viikonloput on aina niin ihania, kun saadaan olla perheen kesken tai sitten lähteä kyläilemään johonkin, niin nyt sitten tulikin tällainen viikonloppu. Jos tulee tästä asiasta puhe miehen kanssa, niin hän sanoo että se nyt kuuluu tähän perhe-elämään ja että pitäisi ajatella niitä, joiden puoliso on esim. reissuhommissa. Joo, tiedän että on ihmisiä joilla asiat on huonommin mutta kai mä nyt silti saan tuntea näin?