V
vierailija
Vieras
Nopea tervehdys
vain.
...
Heräsin järkyttävään
painajaisuneen. Huh.
Siinä ryhmä paikallisia
miehiä oli kokoontunut
yhteen huolellisen
kåstosuunnitelman
tehdäkseen. He olivat
täynnä ràivoa ja
vakaata aietta tühota
koko loppuelämäni
viimeiseen
hengenvetoon
Unen tunnelma oli
äärimmäisen piinaava.
En siis vielä ole tehnyt
edes rikøsilmoitusta
oviepisodien johdosta.
RI on se ensimmäinen,
kriittinen,
prosessin käynnistävä
askel/liike.
Juuri kåstamisen
takia en ole sitä tehnyt.
Tiedän nimittäin,
minkälainen se täällä
on: se ulkopuolelta
tulleen tuki/oikeus.
Sitä ei ole.
Se on pyöreä nolla.
Savolainen ei
milloinkaan
myönnä eikä
tunnusta tekojaan.
Ennemmin helvetti
jäätyy kuin että
teon tekijä(t)
milloinkaan
tunnustaisi,
katuisi, pyytäisi
anteeksi ja että
lainmukainen
kansalaiselle kuuluva
oikeus tapahtuisi
ja saisin korvaukset.
Kun ei sitä omaa
Mikael Forsbyn kaltaista
kumppania ole
minua puolustamassa
ja konkreettisesti
tukemassa
olen päättänyt olla
nostamatta yhtä ainoaa
syytettä/korvausvaadetta.
Hyvää yötä.
E
vain.
...
Heräsin järkyttävään
painajaisuneen. Huh.
Siinä ryhmä paikallisia
miehiä oli kokoontunut
yhteen huolellisen
kåstosuunnitelman
tehdäkseen. He olivat
täynnä ràivoa ja
vakaata aietta tühota
koko loppuelämäni
viimeiseen
hengenvetoon
Unen tunnelma oli
äärimmäisen piinaava.
En siis vielä ole tehnyt
edes rikøsilmoitusta
oviepisodien johdosta.
RI on se ensimmäinen,
kriittinen,
prosessin käynnistävä
askel/liike.
Juuri kåstamisen
takia en ole sitä tehnyt.
Tiedän nimittäin,
minkälainen se täällä
on: se ulkopuolelta
tulleen tuki/oikeus.
Sitä ei ole.
Se on pyöreä nolla.
Savolainen ei
milloinkaan
myönnä eikä
tunnusta tekojaan.
Ennemmin helvetti
jäätyy kuin että
teon tekijä(t)
milloinkaan
tunnustaisi,
katuisi, pyytäisi
anteeksi ja että
lainmukainen
kansalaiselle kuuluva
oikeus tapahtuisi
ja saisin korvaukset.
Kun ei sitä omaa
Mikael Forsbyn kaltaista
kumppania ole
minua puolustamassa
ja konkreettisesti
tukemassa
olen päättänyt olla
nostamatta yhtä ainoaa
syytettä/korvausvaadetta.
Hyvää yötä.
E