Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nopea tervehdys
vain.
...
Heräsin järkyttävään
painajaisuneen. Huh.
Siinä ryhmä paikallisia
miehiä oli kokoontunut
yhteen huolellisen
kåstosuunnitelman
tehdäkseen. He olivat
täynnä ràivoa ja
vakaata aietta tühota
koko loppuelämäni
viimeiseen
hengenvetoon
Unen tunnelma oli
äärimmäisen piinaava.

En siis vielä ole tehnyt
edes rikøsilmoitusta
oviepisodien johdosta.

RI on se ensimmäinen,
kriittinen,
prosessin käynnistävä
askel/liike.
Juuri kåstamisen
takia en ole sitä tehnyt.

Tiedän nimittäin,
minkälainen se täällä
on: se ulkopuolelta
tulleen tuki/oikeus.
Sitä ei ole.
Se on pyöreä nolla.

Savolainen ei
milloinkaan
myönnä eikä
tunnusta tekojaan.
Ennemmin helvetti
jäätyy kuin että
teon tekijä(t)
milloinkaan
tunnustaisi,
katuisi, pyytäisi
anteeksi ja että
lainmukainen
kansalaiselle kuuluva
oikeus tapahtuisi
ja saisin korvaukset.

Kun ei sitä omaa
Mikael Forsbyn kaltaista
kumppania ole
minua puolustamassa
ja konkreettisesti
tukemassa

olen päättänyt olla
nostamatta yhtä ainoaa
syytettä/korvausvaadetta.

Hyvää yötä.

E
 
Hei, ja älkää oikeasti huolestuko läheistenne puolesta. Ette voi tietää kuka se toinen on ja yölläkin tänne tulee monilta ihmisiltä viestejä.


Tämä ei ole OgElta.
En jatka enempää.
Painajaisuni oli
niin kammottava,
toden_
tuntuisuudessaan
selkäydintäni
kylmäävä,
että tuskin aivan
heti saan uudelleen
unen päästä kiinni.

Otan rukoushetken.

Yötä itse kullekin.

Siunattua sellaista.

OgE
 
Nopea tervehdys
vain.
...
Heräsin järkyttävään
painajaisuneen. Huh.
Siinä ryhmä paikallisia
miehiä oli kokoontunut
yhteen huolellisen
kåstosuunnitelman
tehdäkseen. He olivat
täynnä ràivoa ja
vakaata aietta tühota
koko loppuelämäni
viimeiseen
hengenvetoon
Unen tunnelma oli
äärimmäisen piinaava.

En siis vielä ole tehnyt
edes rikøsilmoitusta
oviepisodien johdosta.

RI on se ensimmäinen,
kriittinen,
prosessin käynnistävä
askel/liike.
Juuri kåstamisen
takia en ole sitä tehnyt.

Tiedän nimittäin,
minkälainen se täällä
on: se ulkopuolelta
tulleen tuki/oikeus.
Sitä ei ole.
Se on pyöreä nolla.

Savolainen ei
milloinkaan
myönnä eikä
tunnusta tekojaan.
Ennemmin helvetti
jäätyy kuin että
teon tekijä(t)
milloinkaan
tunnustaisi,
katuisi, pyytäisi
anteeksi ja että
lainmukainen
kansalaiselle kuuluva
oikeus tapahtuisi
ja saisin korvaukset.

Kun ei sitä omaa
Mikael Forsbyn kaltaista
kumppania ole
minua puolustamassa
ja konkreettisesti
tukemassa

olen päättänyt olla
nostamatta yhtä ainoaa
syytettä/korvausvaadetta.

Hyvää yötä.

E
Ei näin. Älä luovuta.
 
Mitähän tekisin jos saisin sut kainaloon pysyvästi, tai siis yhtäkkiä vapautus jotain energiaa johonkin muuhun, tai ei, suhunhan se menis mut eri tavalla, ehkä siinä hiljalleen myös vois samalla jotain muutakin ajatella😅
 

Yhteistyössä