Onpa mukava nähdä taas hiukan enempi aktiviteettia tällä listalla
Ei silti, itsekin olen vaan taustaillut, kun eipä juuri ole kerrottavaa. Sellaista voisin kyllä kysyä, että onko kellään tietoa/kokemusta kuinka paljon oviksen jälkeen kiinnittymiskipua voi tuntea, ja onko se kipu pitkäaikaista vai satunnaista juilintaa? Itsellä kun edellinen raskaus oli viikolla 10 ennenkuin paljastui, vaikka Clomeilla alkuun lähtikin, niin eipä tullut koettua (tai ainakaan huomioitua) mitään kiinnittymiskipuja. =)
Mulla on nyt parina päivänä juillaissut vatsasta, mutta tapahtunut vain pari kertaa eli hyvin satunnaisesti ja tuntuu, että olen aina ollut jotenkin oudossa asennossa tms. eli saattaa olla jotain ihan muutakin. Mutta tietty sitä aina toivoo....
Me ollaan lähdössä lomareissulle puolentoista viikon päästä ja se sattuu kierron kannalta hiukan huonoon aikaan ellei menkat ala viimeistään ensi viikonloppuna. Tai sitten vaan testaan ensi viikonloppuna, jolloin tulee kuitenkin 2 vkoa oviksesta, ja jos ei plussaa testissä näy, ni soitan samantien lääkärille, ett jos saisin uuden Gonal-annoksen matkalle mukaan. Kaikki tää laskeminen ja kaiken ajoittaminen on välillä niin ärsyttävää... Mutta toisaalta, mitä sitä ei nyt tekis positiivisen lopputuloksen vuoksi.
Käytiin muuten äsken äänestämässäkin, onpahan sekin nyt hoidettu
Mulle on yhdeksi kriteeriksi viime vuosien vaaleissa on noussut se, että ehdokkaalla on lapsia. Esim. omassa kotikunnassani päivähoito- ja kouluasioita olisi varaa kohentaa. Liian paljon on homepäiväkoteja & -kouluja, isoja ryhmiä, liian vähän hoitajia kun henkilökunta sairastaa, liian vähän perhepäivähoitajia l. mahdollisuuksia valita hoitomuoto jne. Ja itsestäni tuntuu, että jos ehdokkaalla on omia lapsia eli nämä asiat läsnä omassakin elämässä, niin voi olla enemmän motivaatiota yrittää muuttaa niitä. Liian paljon valtuustoissa istuu "vanhoja", joille varhaiskasvatus on liian kaukana omasta elämänpiiristä ja arvovalinnat sen mukaisia. Huh, tulipa nyt tilitettyä, toivottavasti kukaan ei pahastunut...