Sektioiden lukumäärä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummelwalad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin ja vielä tuosta tunnottomuudesta. Ensimmäinen arpi on edelleen hieman tunnoton alapuolelta lähes neljä vuotta section jälkeen, kun taas tuo kaksi kuukautta vanhan arven (joo, minulle on tehty kaksi vaakaviiltoa) ympärillä on ihan normaali tunto.

Siis kerätäänkö niitä arpia allekkain muka? Siskoltani on poistettu eka arpi toisessa sektiossa ja ommeltu yhteen niin, että näkyy vain yksi ainoa arpi. Onko 5 synnyttäneellä joskus 5 arpea vaakaan?

Itse tunnen 5 lasta sektiolla synnyttäneen ja hänelle annettu lupa vielä kuudenteenkin (tuskin tekee).

Hei umska! Sä kerroit sillon että sulla oli jotain kipuja alkuraskaudessa? Kerro millon ne oli?

Kaveri haluaa 5 lasta ja 2 sektiota takana, ei ollut kuulemma lääkäri teilannut ideaa, mutta sanoi että väliä pitää sitten pitää raskauksissa ja tarkastella kohdun tilannetta. Ainakin kahden jälkeen ovat kolmatta nyt yrittämässä "luvalla". :D

[QUOTE="kirppu";25041510]Siis kerätäänkö niitä arpia allekkain muka? Siskoltani on poistettu eka arpi toisessa sektiossa ja ommeltu yhteen niin, että näkyy vain yksi ainoa arpi. Onko 5 synnyttäneellä joskus 5 arpea vaakaan?

Itse tunnen 5 lasta sektiolla synnyttäneen ja hänelle annettu lupa vielä kuudenteenkin (tuskin tekee).[/QUOTE]

Yleensä mennään kyllä sisään samasta arvesta, siis sama viilto avataan uudelleen, mutta mulla ei vanhaa arpea löydetty muovin alta joten tekivät uuden. En sitten tiedä johtuiko siitä että arpi on todella hyvin parantunut ja oikeastikin hyvin hailakka, vaiko kokemattomasta lääkäristä joka olis vasta erikoistumassa.

Hei umska! Sä kerroit sillon että sulla oli jotain kipuja alkuraskaudessa? Kerro millon ne oli?

Kaveri haluaa 5 lasta ja 2 sektiota takana, ei ollut kuulemma lääkäri teilannut ideaa, mutta sanoi että väliä pitää sitten pitää raskauksissa ja tarkastella kohdun tilannetta. Ainakin kahden jälkeen ovat kolmatta nyt yrittämässä "luvalla". :D

Niitä viiltäviä kipuja oli ennen ekaa ultraa. Muistaakseni viikoilla 6-8. Siinähän epäiltiin sitten kohdun ulkopuolista mutta sisällä se oli. :)

Tunnen erään, jolle on tehty jo kuusi sektiota (10 vuoden aikana) ja nyt seitsemäs lapsi tulossa. Tietenkin sektiolla. Äidin henki vaan vaarassa ollut jo monta sektiota sitten...

Kaksi sektiota takana ja toista leikatessa lääkäri sanoi että yhden raskauden kohtu vielä kestää. Yksilöllistä monta sektiota voidaan tehdä joillekkin kahdeksan ja joillekkin vain kaksi.

Yhteistyössä