meillä on 4 kummipoikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
ikähaitarilla 1-7v ja sanoin 3 olemassaolleen äideille 2v sitten, että meillä alkaa rakennusprojekti ja mulla opiskelut, että suoraan nyt sanon, että en välttämättä enää pysty käymään niin paljon kun ennen, että asia toki muuttuu sitten taas kun saadaan projektit pois alta. kaikki ymmärsivät eikä mitään. olen käynyt kaikille lahjat heittämässä synttärinä ja nimpparina, olen soitellut ja sanonut, että kun meidän talo on valmis niin tulette sitten yökylään jne.

nyt kuitenkin yhden äiti antoi mulle noottia siitä miten en ole käynyt, että lapsi on ihan pettyneenä kysellyt mun perään.. sanoin, että mä en PYSTY repeään joka paikkaan.. luulen, että tää äiti ei ymmärtänyt ja jäi jotain hampaankoloon :(

no, tänään sitten laitoin tekstaria yhden kummipoitsun äidille, että lähtiskö poika meidän kanssa katsoon eläimiä tohon yhdelle kotieläinpihalle, et mentäs sit samalla ostaan sieltä vähän herneitä ja mansikoita ja käytäs vaik uimassa, niin ei käynyt. ok, eihän aina voikaan käydä, mutta.... tuli paha mieli.

eilen onneksi näin yhden jolla ei ollut mitään ongelmia sen suhteen ettei olla nähty kuukauteen, eikä ollut äidilläänkään.... :whistle:

ja yksi asuu niin kaukana, et puheluiden avulla pidetään yhteydet...

jotnkin tyhmä olo :ashamed:

niin kyllä mä sen ymmärrän jos ei sit käy kun tollee lyhyellä varotusajalla kysyy, mutta siis yleisesti tästä koko kuviosta on paha mieli ja tyhmä olo..
meille ei voi pyytää vieraita, ainakaan lapsivieraita. meillä ei oo käyny kun ihan kourallinen ihmisiä viimeisen 1½vuoden aikana kun meillä on niin iso koira joka on sellainen hössöntössön et sen jalkoihin jää kaikki ja lapset ei todellakaan pysty täällä leikkimään. lisäksi on niin ahdasta kun tää väliaikaisasuminen on venähtänyt jo 2vuoteen, että tavaroille ei ole omia paikkoja, meillä ei siis mahdu istumaan kun meidän lisäks yks ihminen :xmas:
ja sekin keittiössä, koska koira on repinyt sohvan sillon kun sillä oli juoksut :xmas:
ihanaa kun kohta on tilaa pyytää ihmisiä kylään!!!! =)

Yhteistyössä