höpönassu-79
Huomio kaikki SEKTIOLLA synnyttäneet äidit! ..Itselläni on 4 ihanaa tytöntylleröä saatettu maailmaan sektiolla..Viimeisimmän tulokkaan sain kesäkuussa 2005.
Onko sulla molemmat lapset syntyneet sektiolla vai toinen alatiesynnytyksellä? Millaisia kokemuksia? Minulla ovat olleet suunniteltuja sektioita.Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 18:57 Black Queen kirjoitti:esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla maaliskuussa 04 :wave:
Millaisia eroja mielestäsi noiden synnytyksien välillä?Kummasta palauduit nopeammin?Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 21:57 äiti-76 kirjoitti:moikka!
esikoinen syntyi alateitse normaalisti. mutta kuopus-04, suunnitellulla sektiolla perätilan vuoksi!
Minäkin olisin halunnut kokea alatiesynnytyksen, mutta olen onnellinen kun leikkaus mahdollisuus nykyään sentään on! Myös minulla lopputulos on se, että terveitä ja vahvoja neitosia olemme saaneet tyylistä riippumatta!Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2005 klo 13:06 Piitu78 kirjoitti:Ensimmäinen suunniteltu sektio perätilan vuoksi -01, toinen kiireellinen sektio sydänäänien heikentymisen vuoksi -03 (leikkauksen aikana selvis. että istukka irtoamassa) ja nyt tuolla tuhisee tyytyväisenä suunnitellulla (päivystys) sektiolla 2.9.05 maailmaan saatettu prinssi.
Onko muita joita harmittaa, kun ei ole saanut kokea alatie synnytystä. Olen hieman pettynyt, kun kaikki on saatettu leikkauksella maailmaan, mutta onnellinen, kun olen saanut lapseni terveinä syliini ja SEHÄN ON PÄÄASIA.
ei, esikoinen vaan ja jouduin sektioon yllätysperätilan takia. neiti syntyi alakautta.Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 21:30 höpönassu-79 kirjoitti:\Onko sulla molemmat lapset syntyneet sektiolla vai toinen alatiesynnytyksellä? Millaisia kokemuksia? Minulla ovat olleet suunniteltuja sektioita.Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 18:57 Black Queen kirjoitti:esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla maaliskuussa 04 :wave: