Seksuaaliset fantasiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25186613]Hyväksyykö mummeliisa nyt puolisolleen seksuaaliset fantasiat tutuista/todellisista ihmisistä vai ei?[/QUOTE]

Tottakai.
(Tosin tuo väittää että sellaiset fantasiat ovat niin mielikuvituksettomia, etteivät oikein jaksa kiehtoa.)

Itse sen sijaan en osaa sillä lailla fantasioida ja voin hyvin kuvitella, että jos moisia joskus masturboidessani hellisin niin teko olisi omien kriteereideni mukaan moraaliton. Ehkä juuri se, että se olisi minulle niin vieras ajatus, tekisi siitä "todellista merkitystään merkityksekkäämmän"?

oli ja on mielestäni kovin omalaatuinen, enkä selvennysyrityksistäni saanut siihen minkäänlaista otetta, MIKSI ihmeessä joku toimisi noin?

Sinun fantasioissa ei siis seikkaile olemassa olevia ihmisiä vaan keksit kasvottomia mielikuvitushahmoja.. ja näiden edesottamuksista kerrot sitten miehellekin?

Minusta kätevämpää käyttää oikeita ihmisiä jotka löytyy valmiina mielestä eleitä ja kasvonpiirteitä myöten. Joku todellinen ja koettu tilanne voi toimia sellaisenaan, ei aina tarvitse kehittää uutta.

[QUOTE="vieras";25186754]ei kai se miesraasu uskalla muuta sanoa, kun vaimo vieressä kyselee ja käyttää niinkin tuttavallissävytteistä nimistystä miehestä kuin tuo :D eläimestä käytetään se, ihmisestä hän :D[/QUOTE]

Me ollaan kyllä aika tuttavallisissä suhteissa miehen kanssa joten en usko sanan "tuo" häntä häiritsevän.

Mutta voit toki olla oikeassa siinä ettei "uskalla" sanoa, mitä ajattelee.

Se tosin tietenkin tarkoittaisi, että suhteemme on aivan toisenlainen kuin millaiseksi olen sen päivittäisen kokemuksen perustella viimeisen yhdeksän vuoden ajan kuvitellut ja pidän sitä aika epätodennäköisenä. Mutta ehkä seuraavat 10 tai 20 tai 30 vuotta osoittavat arviosi todeksi ja minun kokemukseni harhaksi... ainahan moinen mahdollisuus on?
:D

Sinun fantasioissa ei siis seikkaile olemassa olevia ihmisiä vaan keksit kasvottomia mielikuvitushahmoja.. ja näiden edesottamuksista kerrot sitten miehellekin?

Minusta kätevämpää käyttää oikeita ihmisiä jotka löytyy valmiina mielestä eleitä ja kasvonpiirteitä myöten. Joku todellinen ja koettu tilanne voi toimia sellaisenaan, ei aina tarvitse kehittää uutta.

Meillä hyvin erityyppiset fantasiat siis ja oikeastaan eri käsitys fantasia-käsitteen sisällöstäkin.
Kukin tavallaan.
:)

hassua että täällä puhuttiin siitä ettei todellisia ihmisiä voisi olla fantasioissa,tai että se olis jo pettämisen rajoilla jos ajattelis kaverin miestä. onhan se irstasta,mutta kyllä mä luulen tietäväni että hyvin moni mies kuvittelee monen monesta,kenestä tahansa kauniista naisesta kaikenlaista joskus.

ne on niitä päiväunia.naisella voipi ollakin enemmän mielikuvitusta ehkä kuvitella itse joku oikeasti olematon hahmo.

mä en oo uskaltanu kysellä mieheltä sen fantasioista,kun ensimmäinen mitä joskus kauan sitten sanoi,oli kaksi naista ja hän-fantasia.en halua edes tietää loppuja koska tohon en ikinä suostuis...

Meillä hyvin erityyppiset fantasiat siis ja oikeastaan eri käsitys fantasia-käsitteen sisällöstäkin.
Kukin tavallaan.
:)

En ole tuo edellinen, mutta uteliaisuus heräsi, voitko antaa jonkun esimerkin tai muuten selittää hieman. Ei siis mitään liian yksityiskohtaista kuvausta (tai voisi olla mielenkiintoista sekin, mutta ehkä tämä on väärä foorumi :D) ja mikä käsitys sinulla on fantasia-käsitteen sisällöstä?

hassua että täällä puhuttiin siitä ettei todellisia ihmisiä voisi olla fantasioissa,tai että se olis jo pettämisen rajoilla jos ajattelis kaverin miestä. onhan se irstasta,mutta kyllä mä luulen tietäväni että hyvin moni mies kuvittelee monen monesta,kenestä tahansa kauniista naisesta kaikenlaista joskus.

ne on niitä päiväunia.naisella voipi ollakin enemmän mielikuvitusta ehkä kuvitella itse joku oikeasti olematon hahmo.

mä en oo uskaltanu kysellä mieheltä sen fantasioista,kun ensimmäinen mitä joskus kauan sitten sanoi,oli kaksi naista ja hän-fantasia.en halua edes tietää loppuja koska tohon en ikinä suostuis...

ja lisään vielä että itse olen ehkä sitten vähän tylsä,kun en oikeastaan itse touhuillessani kuvittele mitään,nautin vaan. jos olisin mies kuvittelisin varmasti kauniita naisia,pyllyjä,tissejä,jotain mikä sa kuumaksi.itse en saa ajatuksista mitään semmoista,vaikkakin hyviä unia näen välillä,ja ROMANTTISIA rakkauspäiväkuvitelmia mulla kylläkin joskus on.

[QUOTE="vieras";25186882]En ole tuo edellinen, mutta uteliaisuus heräsi, voitko antaa jonkun esimerkin tai muuten selittää hieman. Ei siis mitään liian yksityiskohtaista kuvausta (tai voisi olla mielenkiintoista sekin, mutta ehkä tämä on väärä foorumi :D) ja mikä käsitys sinulla on fantasia-käsitteen sisällöstä?[/QUOTE]

Minä käsitän fantasian sellaiseksi mielikuvitusluomukseksi, joka ei tapahdu todellisuudessa eikä siis ole sidottavissa mihinkään todellisuuden hahmoon saatikka tapahtumaan.
Osalle se selvästikin tarkoittaa ihan muuta ja sekin hyvä, kunhan vain kaikille on iloksi ja rikkaudeksi eikä ahdistukseksi tai riidanaiheeksi tai muuksi ikäväksi.
Kukin tavallaan.

Onko oikeasti noin heikolla pohjalla suhteet ettei voi puhua toisen kanssa. Vaimon kanssa ihan avoimesti kyllä puhutaan esim siitä, että ketkä kaveripiiristä miellyttää seksuaalisesti. Tiedän että jos vaimo saisi valita sitä kiinostaisi yhden kaverinsa mies. Ja se että mua yhden sen kaverin pikkusisko. Mutta ei kumpikaan olla hetkeäkään epäilty että oikeasti mitään tapahtuisi. Vaikka ollaan toki myönnetty että pitkässä suhteessa voi tulla kaikkea ihastumista ja sit pitää molempien pitää järki päässä.
En siis tykkäisi jos vaimo alkaisi jotain mun kaverin kanssa. Yhden illan jutun voisin sallia. Seksi on eri asia kuin avioliitto. Ei pidä korottaa paneskelua nyt ihan maailman tärkeimmäksi asiaksi. Olemme avioliitossa, emme missään seksinsäätelyliitossa. Millä perusteella tuo seksi ja avioliitto edes liittyy toisiinsa, paitsi puhtaan teologisesti. Eli sekulaarit älkää vaivautuko arvostelemaan.

No kyllä hyvin moni nainenkin kuvittelee monesta miehestä vaikka mitä. :p Ja ihan oikeista miehistä siis. :p Miksi kuvitella jokin "olematon hahmo"? :D

[QUOTE="mies";25187096]Onko oikeasti noin heikolla pohjalla suhteet ettei voi puhua toisen kanssa.[/QUOTE]

En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi kertoa miehelleni fantasioivani tietyistä miehistä? Miksi kertoisin? Mitä hyvää se toisi suhteeseemme?

En minäkään ilahtuisi, jos mies kertoisi himoitsevansa jotain tiettyjä naisia. Miksi ilahtuisin? Mitä hyvää se tieto toisi suhteeseemme?

No kyllä hyvin moni nainenkin kuvittelee monesta miehestä vaikka mitä. :p Ja ihan oikeista miehistä siis. :p Miksi kuvitella jokin "olematon hahmo"? :D

en MINÄ kuvittelekaan olemattomia hahmoja,mutta tuossa aiemmin oli puhetta jos luit ylempää,että eräs kirjoittaja kuvittelee,eikä mieti oikeita ihmisiä.todellaki mäkin oon samaa mieltä että yhtä lailla naisetkin miettii tuttujaki miehiä ja leffatähtiä,mutta mä tarkotin että naispuolisella ehkä saattaa olla parempi mielikuvitus kuvitella vaan joku kuviteltu hahmo,miehelle kai riittää mikä tahansa hyvä kroppainen nainen ajatuksissa itsensä kuumaksi saamiseen.

lue koko ketju jos kommentoit ;)

Miten se sitten on vähemmän huono asia, jos nainen rakentaa mielikuvituksellaan ns. täydellisen rakastajan, jolle ei ole olemassa vastinetta oikeassa elämässä? Siitähän mies jo heti tietää, ettei ikinä tule olemaan yhtä täydellinen. :p

[QUOTE="mä";25187221]Miten se sitten on vähemmän huono asia, jos nainen rakentaa mielikuvituksellaan ns. täydellisen rakastajan, jolle ei ole olemassa vastinetta oikeassa elämässä? Siitähän mies jo heti tietää, ettei ikinä tule olemaan yhtä täydellinen. :p[/QUOTE]

tottahan se on sekin. :) mut siis jos tietäis miehen haaveilevan vaikka omasta pikkusiskosta,niin oishan se vähän inhottavaa olla juhlissa ja muissa ja yrittää olla näkemättä sitä miehen viipyvää katsetta kun tallentaa tietoja fantasioihinsa.jotenkin näin...JOllain lailla siis musta kuvitellut hahmot ois parempia,vaikka itse en siis kuvittele kumpaakaan kuten tuolla aiemmin kerroin.

[QUOTE="vieras";25187166]En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi kertoa miehelleni fantasioivani tietyistä miehistä? Miksi kertoisin? Mitä hyvää se toisi suhteeseemme?

En minäkään ilahtuisi, jos mies kertoisi himoitsevansa jotain tiettyjä naisia. Miksi ilahtuisin? Mitä hyvää se tieto toisi suhteeseemme?[/QUOTE]

Lähtökohtaisesti ihmiset tuntevat vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Ihan koko sukukypsyyden ajan ja ihan kaikenlaisiin tyyppeihin. Jos miehesi kysyisi niin siis valehtelisit ettet fantasioi kenestäkään? No valhehan on hyvä pohja suhteelle. Jos mun vaimo sanoisi, että ei fantasioi kenestäkään miehestä ja haluaa paritella vain minun kanssani kaikista maailman miehistä, en uskoisi ja pitäisin todella loukkaavana tuollaista pajunköyden syöttöä. Meistä molemmista on ollut ilahduttavaa ja vapauttavaa kun saa sanoa, että "no kun kysyit niin se Sofian pikkusisko on aika hot, että sitä kyllä voisin panna". Eihän ton ääneen sanominen muuta mitään. Kyllä järkevä ihminen tietää, ettei puolison halut ole kesytettävissä, mutta ne voi pitää järjellä aisoissa eikä toteuttaa niitä. Mutta siellä ne halut kuitenkin on ja rehellisyys suhteen perii. Että sellasta hyvää.

[QUOTE="mies";25187290]Lähtökohtaisesti ihmiset tuntevat vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Ihan koko sukukypsyyden ajan ja ihan kaikenlaisiin tyyppeihin. Jos miehesi kysyisi niin siis valehtelisit ettet fantasioi kenestäkään? No valhehan on hyvä pohja suhteelle. Jos mun vaimo sanoisi, että ei fantasioi kenestäkään miehestä ja haluaa paritella vain minun kanssani kaikista maailman miehistä, en uskoisi ja pitäisin todella loukkaavana tuollaista pajunköyden syöttöä. Meistä molemmista on ollut ilahduttavaa ja vapauttavaa kun saa sanoa, että "no kun kysyit niin se Sofian pikkusisko on aika hot, että sitä kyllä voisin panna". Eihän ton ääneen sanominen muuta mitään. Kyllä järkevä ihminen tietää, ettei puolison halut ole kesytettävissä, mutta ne voi pitää järjellä aisoissa eikä toteuttaa niitä. Mutta siellä ne halut kuitenkin on ja rehellisyys suhteen perii. Että sellasta hyvää.[/QUOTE]

jokainen varmasti tietää jo tuon,että lähes jokaisella on fantasioita muistakin kuin omastaan.mäkin sen tiedän mutta en halua miehen naisfantasioita kuulla,se ei tois mitään maustetta suhteeseen ja antaa vaan pitää haaveet omanaan...kai se voi vapauttavaakin olla mutta ei todellakaan välttämätöntä kaikille,kertoa niistä ;) joissain suhteissa aiheuttaa vaan turhaa vihastumista jos kuuleekin että joo,kyllä sun pikkusiskoo ois kiva panna kun on vielä niin nuori ja piukka. tottakai sen tietää mutta mä en haluais sitä kuulla.

[QUOTE="mä";25187295]Yhtä laillahan se olisi inhottavaa nähdä vaimo istumassa sohvalla ulos katsoen sellainen haikea katse silmissä "täydellisestä" mielikuvitusmiehestä uneksien. ;)[/QUOTE]

hih,no vaikka niin sitten :b mä oon miehelle joskus myöntänykin näkeväni romanttisia rakastumisunia,se taas on kertonu näkevänsä panounia.kumpi sitten on pahempi,jaa-a.mut kukin tavallaan,loukkaannutaan mistä loukkaannutaan,tykätään mistä tykätään.

[QUOTE="mä";25187295]Yhtä laillahan se olisi inhottavaa nähdä vaimo istumassa sohvalla ulos katsoen sellainen haikea katse silmissä "täydellisestä" mielikuvitusmiehestä uneksien. ;)[/QUOTE]

Minä en osaa oikein samaistua kumpaankaan kuvitelmaan, mutta jos olisi pakko noista valita niin toivoisin sen kuvittelevan kumppanin luultavasti fantasioivan mielummin pikkusiskostani kuin jostain totaalisen täydellisestä.
Jälkimmäinen vaikuttaisi jonkinlaiselta todellisuuspaolta?

Yhteistyössä