Seksuaaliset fantasiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mie";25187603]En ymmärrä miks pitäis/haluais mitään fantasioita, kun on yhdessä ihan todellisen ihmisen kanssa, jota rakastaa ihan hirveästi.[/QUOTE]

Ei pidäkään haluta jos ei siltä tunnu.
Kauhea ajatuskin, että joku kokisi jonkinlaista pakkoa fantasiointiin.

Itse näen sen omalla kohdalani vähän kuin kirjojen lukemisena. Vaikka nautin kovasti omasta elämästäni, luen ajoittain myös fiktiota saadakseni kuvitelman tasolla eläytyä toisenkinlaisiin kohtaloihin kuin omani.
Samalla lailla rakastan kovin puolisoani ja nautin hänen kanssaan olostaan, mutta silti ajoittain leikimme myös fantasioilla voidaksemme kuvitelman tasolla eläytyä toisenkinlaisiin seksuaalisiin tilanteisiin kuin mitä todellisuudessa on.
:)

[QUOTE="...";25187619]Sulla ei ilmeisesti ole mielikuvitusta.[/QUOTE]

Miten se tähän liittyy. En vaan halua mitään mielikuvitusjuttuja vaan ihan oikeeta miestä jota rakastan.
Mielikuvitusta käytän muissa asioissa.

[QUOTE="mie";25187644]Miten se tähän liittyy. En vaan halua mitään mielikuvitusjuttuja vaan ihan oikeeta miestä jota rakastan.
Mielikuvitusta käytän muissa asioissa.[/QUOTE]

Kai sä joskus fantasioit miehestäsi? Kesken työpäivän mietit, että illalla halitaan sohvalla ja katotaan leffa? Tai ajattelet, että kun lapset nukkuu niin mennään saunaan ja pannaan siellä ja se on niiiiiiiin mahtavaa? Vai etkö koskaan ajattele seksiä sen harrastamishetken ulkopuolella? Pano alkaa, ajattelen panoa pannessa, pano päättyy en ajattele seksiä ennen kuin se alkaa taas?

Ei kaikissa seksifantasioissa ole vieraita ihmisiä tai fetissejä tai mitä nyt vaan. Joillekin se fantasia, joka saa housut kostumaan, on ihan vaan oman kullan ja lähetyssaarnaajaseksin ajatteleminen.

En ole oikeastaan koskaan innostunut niin paljon kenestäkään kumppanista, että saisin vuodesta toiseen kiksejä vain hänestä. Useimmiten tarvitsen jo kiihoittuakseni kuvitelmia litisevistä pilluista ja sykkivistä kyrvistä, jotka ovat itsestänikin tarkemmin ajateltuina pervoja, häpeällisiä tai jopa poikkeavia. Jos mieheni kertoisi vastaavista kuvitelmista, tivaisin heti järkyttyneenä hänen mieltymyksistään kun ei tavallinen romantiikka kelpaa. Ehkä parempi kun ei puhu, eikä kysele. Jostain tavallisista, yhteisistä fantasioista me tietysti puhutaankin ja suunnitellaan toteutusta. En kuitenkaan useimmiten fantasioi kenestäkään tutustakaan, paitsi jos olen ihastunut niin sen aikaa. Tunnen lievää syyllisyyttä joskus kuvitelmistani.

mä tarviin joskus noita fantasioita päästäkseni mukaan touhuun ja saadakseni siitä tyydytyksen. en niitä ääneen huutele, eikä niissä ole mun mielestä mitään pahaa. ehkä se loukkais, jos toinen ääneen huutelis jota juttua, mutta kun omina tietoinaan pitää, niin ei se ketään vahingoita. joskus sitten ihan yhteisestä päätöksestä puhutaan likaisia juttuja toisillemme

Mun vaimolla ei ole kuulemma minkäänlaisia fantasioita. Oon yrittänyt kysellä ja keskustella asiasta, tuloksetta. Ei kuulemma vaan ole. Eipä tosin ole seksiäkään kummoisesti. Sillä lailla.

Minä fantasioin joskus kahdesta miehestä ja joskus 'raiskauksesta'. Todellisuudessa en näitä edes haluaisi toteuttaa. Raiskausfantasiassakin mennään aina minun käsikirjoitukseni mukaan ja miehellä on tarkoitus antaa minulle nautintoa eli ei edes voi verrata oikeaan raiskaukseen.

Eipä tulisi mieleenikään jakaa näitä mieheni kanssa. Mies saa myös pitää fantasiat Pamela Anderssonin kanssa peuhaamisesta omana tietonaan. En halua niistä tietää.

[QUOTE="mies";25187290]Lähtökohtaisesti ihmiset tuntevat vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Ihan koko sukukypsyyden ajan ja ihan kaikenlaisiin tyyppeihin. Jos miehesi kysyisi niin siis valehtelisit ettet fantasioi kenestäkään? No valhehan on hyvä pohja suhteelle. Jos mun vaimo sanoisi, että ei fantasioi kenestäkään miehestä ja haluaa paritella vain minun kanssani kaikista maailman miehistä, en uskoisi ja pitäisin todella loukkaavana tuollaista pajunköyden syöttöä. Meistä molemmista on ollut ilahduttavaa ja vapauttavaa kun saa sanoa, että "no kun kysyit niin se Sofian pikkusisko on aika hot, että sitä kyllä voisin panna". Eihän ton ääneen sanominen muuta mitään. Kyllä järkevä ihminen tietää, ettei puolison halut ole kesytettävissä, mutta ne voi pitää järjellä aisoissa eikä toteuttaa niitä. Mutta siellä ne halut kuitenkin on ja rehellisyys suhteen perii. Että sellasta hyvää.[/QUOTE]

on myös sellasii jotka ei hyväksy ollenkaan toisen fantasijoita, se on mun mielestä väärin ja väittävää ettei puolisolla ole fantasijoita. ei niisstä oo pakko puhua ymmärrän. todella loukkaavaa että yritetään kahlita toisten mieltä. onko edes tervettä? mun mielestä se ei ole tervettä. jotain vikaa ihmisessä on. onko tyhmyys vai mikä?

Meillä molemmilla on niitä ja jaamme niitä ahkerasti, on kiihottava tietää mitä toinen ajattelee joskus kiihokkeeksi. Ihan kaikenlaista on tullut jaettua, sellaisiakin asioita mitä ehkä muut eivät sanoisi edes ääneen kellekään, mutta tuntuu ihanalta olla avoin ja kun toinen ei tuomitse vaikka mitä ajattelisi kun fantasioitahan ne vain ovat.

Yhteistyössä