N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sellaista naista ei olekaan joka ei fantasioisi, varsinkaan miehensä kavereista.![]()
Tottakai.
(Tosin tuo väittää että sellaiset fantasiat ovat niin mielikuvituksettomia, etteivät oikein jaksa kiehtoa.)
oli ja on mielestäni kovin omalaatuinen, enkä selvennysyrityksistäni saanut siihen minkäänlaista otetta, MIKSI ihmeessä joku toimisi noin?
Sinun fantasioissa ei siis seikkaile olemassa olevia ihmisiä vaan keksit kasvottomia mielikuvitushahmoja.. ja näiden edesottamuksista kerrot sitten miehellekin?
Minusta kätevämpää käyttää oikeita ihmisiä jotka löytyy valmiina mielestä eleitä ja kasvonpiirteitä myöten. Joku todellinen ja koettu tilanne voi toimia sellaisenaan, ei aina tarvitse kehittää uutta.
Meillä hyvin erityyppiset fantasiat siis ja oikeastaan eri käsitys fantasia-käsitteen sisällöstäkin.
Kukin tavallaan.
![]()
hassua että täällä puhuttiin siitä ettei todellisia ihmisiä voisi olla fantasioissa,tai että se olis jo pettämisen rajoilla jos ajattelis kaverin miestä. onhan se irstasta,mutta kyllä mä luulen tietäväni että hyvin moni mies kuvittelee monen monesta,kenestä tahansa kauniista naisesta kaikenlaista joskus.
ne on niitä päiväunia.naisella voipi ollakin enemmän mielikuvitusta ehkä kuvitella itse joku oikeasti olematon hahmo.
mä en oo uskaltanu kysellä mieheltä sen fantasioista,kun ensimmäinen mitä joskus kauan sitten sanoi,oli kaksi naista ja hän-fantasia.en halua edes tietää loppuja koska tohon en ikinä suostuis...
hassua että täällä puhuttiin siitä ettei todellisia ihmisiä voisi olla fantasioissa,tai että se olis jo pettämisen rajoilla jos ajattelis kaverin miestä. onhan se irstasta,mutta kyllä mä luulen tietäväni että hyvin moni mies kuvittelee monen monesta,kenestä tahansa kauniista naisesta kaikenlaista joskus.
ne on niitä päiväunia.naisella voipi ollakin enemmän mielikuvitusta ehkä kuvitella itse joku oikeasti olematon hahmo.
mä en oo uskaltanu kysellä mieheltä sen fantasioista,kun ensimmäinen mitä joskus kauan sitten sanoi,oli kaksi naista ja hän-fantasia.en halua edes tietää loppuja koska tohon en ikinä suostuis...
No kyllä hyvin moni nainenkin kuvittelee monesta miehestä vaikka mitä.Ja ihan oikeista miehistä siis.
Miksi kuvitella jokin "olematon hahmo"?
![]()