mut kukin tavallaan,loukkaannutaan mistä loukkaannutaan,tykätään mistä tykätään.
Juuh. Tuo se mihin se aina kääntyy, kun alkaa muiden valintoja tai mieltymyksiä ihmettelemään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mut kukin tavallaan,loukkaannutaan mistä loukkaannutaan,tykätään mistä tykätään.
Juuh. Tuo se mihin se aina kääntyy, kun alkaa muiden valintoja tai mieltymyksiä ihmettelemään...
![]()
Minä en osaa oikein samaistua kumpaankaan kuvitelmaan, mutta jos olisi pakko noista valita niin toivoisin sen kuvittelevan kumppanin luultavasti fantasioivan mielummin pikkusiskostani kuin jostain totaalisen täydellisestä.
Jälkimmäinen vaikuttaisi jonkinlaiselta todellisuuspaolta?
Miksi arvostelet ihmisten fantasioita noin ilkeästi?Minä en osaa oikein samaistua kumpaankaan kuvitelmaan, mutta jos olisi pakko noista valita niin toivoisin sen kuvittelevan kumppanin luultavasti fantasioivan mielummin pikkusiskostani kuin jostain totaalisen täydellisestä.
Jälkimmäinen vaikuttaisi jonkinlaiselta todellisuuspaolta?
Aiemmin kerroit kuinka sinun fantasiat ovat niin ja niin ihania, eikä niissä ole taivas rajana. Nyt kun osa kertoo fantasioivansa täydellisestä ihastuksesta, syyllistät heitä todellisuuspaosta. Ei kovin kivaa.Arvostelenko?
![]()
Mä luulin että lähes kaikilla olis ainakin jotain, isompia tai pienempiä...??
Kehuskella en tarkoittanut ja kysymykseen vastasin.
![]()
Minä käsitän fantasian sellaiseksi mielikuvitusluomukseksi, joka ei tapahdu todellisuudessa eikä siis ole sidottavissa mihinkään todellisuuden hahmoon saatikka tapahtumaan.
Mitä ne sellaiset isot jutut on joita jotkut toteuttavat? Keittiön pöydällä takaa? Nunnaksi ja munkiksi pukeutuminen? Jääkiekkoilija ja missi?
Mitä ne sellaiset isot jutut on joita jotkut toteuttavat? Keittiön pöydällä takaa? Nunnaksi ja munkiksi pukeutuminen? Jääkiekkoilija ja missi?