seksitön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen nainen

Vieras
Apuvamitä tehdä .. olen toinen nainen ILMAN seksiä, kohta otan vaikka väkisin. on se kumma kun aina valitetaan että on toinen vain seksin takia, mutta entä kun sitä seksiä EI vain saa.
hän ei kuitenkaan halua minusta eroon, tiedän että hän haluaa seksiä kanssani on sen verran lähellä ollut. tulen kohta hulluksi jos en pian pääse hänen syliiin. tämmöinen ottaa päähän ja kovasti.

Mahdollisuudet miksei:
1. mies on sen verran moraalisesti korkealla, ettei halua pettää vaimoaan.
2. mies saa kotona parempaa, ja on sinun kanssasi jostain muusta syystä kuin seksin perässä.

on pettänyt jo monesti ennen minua....
ei voi tietää saako kun ei ole mihin verrata...
siis parempaa...
minä olen halunnut eroon hän ei suostu siihen... enkä minäkään...
ei ole vain seksin perässä... siis minun kanssani...

mutta miksi

siksi kun rakastaa...

Ehkä olet ymmärtänyt koko teidän suhteenne väärin. Jospa kyse onkin ""vain"" ystävyydestä. Mies mahdollisesti peilaa omaa suhdettaan vaimoonsa sinun avustuksellasi. Platoninen suhdeko?

Oletkohan edes oikeasti se ""toinen nainen"" vaan pelkästään ystävä, jonka kanssa miesystäväsi on joskus sopivassa tilanteessa (humaltuneena??) hiukan lähennellyt!!!

Taitaapi olla vaan sitä ystävyyttä Minulla on monta miespuolista ystävää ja joskus on ollut niitä läheltä piti-tilanteita,valiteltu vaimosta yms Mut olen mä ns toinen nainenkin...ja se on ihan toista kun ystävyys ja ne hetkelliset ajatukset seksistä ystävän kanssa

Yhteistyössä