Seksitön...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liitto

Vieras
Hei... Olen 37 vuotias rouva ja kärsin! Mieheni on jonkin verran vanhempi ja emme ole kertaakaan harrastaneet seksiä tämä vuonna... Alkaa jo mieleni vilkuilla muita... Meillä on asiat muuten hienosti, mutta ei seksiä eikä läheisyyttä. Kuin asuisi ystävän kanssa!

Sama ikä , sama vika ... Vaimon suhtautuminen seksiin ja parisuhteen vierihoitoon lähestyy nollapistettä. Riita lähes jokaisesta aktista... Hän on vuoden aikana ollut tyytyväisimmillään , kun olen hyväksynyt viikottaisen pikapanon saunailtana . Ei esileikkejä, ei suuseksiä , ei keskustelua, ... Elämä on kuin pilvinen päivä, tieto siitä että aurinko paistaa aina jossain satuta...

Sama ikä , sama vika ... Vaimon suhtautuminen seksiin ja parisuhteen vierihoitoon lähestyy nollapistettä. Riita lähes jokaisesta aktista... Hän on vuoden aikana ollut tyytyväisimmillään , kun olen hyväksynyt viikottaisen pikapanon saunailtana . Ei esileikkejä, ei suuseksiä , ei keskustelua, ... Elämä on kuin pilvinen päivä, tieto siitä että aurinko paistaa aina jossain satuttaa...

Tuntuu sille, että kohden ei koskaan! Edellisen miehen kanssa seksiä liikaa ja nyt kun muutama vuosi nykyisen kanssa sitä ei ole enään lainkaan! Elämä kulkee ohitse...

Sama täällä. Kävin sitten muualla saamassa sitä mitä en kotona saa. Äsken kävin sitten seksitaututesteissä ihan kaiken varalle, kun alkaa olla niin monta kuukautta kotona hiljaiseloa että kohta saattaa oma mieskin haluta. Muista kumit, jos liikkeelle lähdet.

Meilläkin on insinööri! Jos haluttomuus kuuluukin ammattiin... Ei mulla ole uskallusta vieraisiin kun ei haluais erota kaikesta huolimatta! Koska Kiinnihän voi aina jäädä... Kyllä keho kapinoi selibaattia!

..puutteessa täälläkin.. mies kun on työnarkomaani...taitaapi olla toista vuotta viime kerrasta!!!
miestä tekisi mieli, mut halut on menny häntä kohtaan, kun ei oo koskaan kotona, siis ei yhteistä aikaa yhtään. Lapsikin vielä alle kouluikäinen! Kertokaa kuinka jaksais eteenpäin, kun ei käydä koskaan missään...

Seksitön liitto ei kyllä minusta ole mikään liitto! Ei ole terve parisuhde.

Sitä sanotaan että ilman seksiä voi kai elää, mutta rakkaudettomuuteen kuolee.

Olin kuin pystyynkuollut kelo kunnes älysin erota. Sen jälkeen elämässä on ollut rakkautta ja seksiäkin. Minä elän <3

Sisar jo 3 vuotta ilman seksiä. Loukkaus naiseutta kohtaan mistä vanhemmalla iällä seuraa ongelmia.

Ei pidä tyytyä mihinkään sellaiseen mikä vie itsetunnon ja syöksee masennukseen, tiedättehän?

varaa jossain vaiheessa lapselle hoitopaikka . käy hemmoittelemssa itseäsi kapmaajalla , manikyyrissä,hierojalla,yms. käy vaateostoksilla.
varaa illalllispaikka. yllätä miehesi ja kerro että 30 min aikaa pukeutua niin lähdette syömään. niin lyhyellä vaoitus ajalla mies ei pysty ajattelemaan mitään.
syökää hyvin nauttikaa juomista ja katsokaa mitä sen jälkeen mieleen tulee. yleensä tässä vaiheessa mieskin haluaa pitää hauskaa. ja jos miehesi huomaa sinunkin pukeutuneen hyvin( vapautuneesti ) niin lyön vetoa että ilta jatkuu hyvissä merkeissä. eli pakota mihesi pois töistä ja herätä hänet uudestaan. jos ei muu auta niin yhdessä ollessanne pieni flirtti johonkin muuhun suuntaan viimeistään herättää miehesi. pidä hänestä hyvää huolta ja muista että ett ole ainoa. itse huomasin ( sain kuulla olevani naimisissa työni kanssa ) melko myöhään mutta tajusin pelastaa meidän koko perheen yhdessä olon. MUTTA SINUN TÄYTYY HERÄTTÄÄ MIEHESI JOS SE EI ITSE SITÄ TAJUA . älä luovuta sillä muista mitä olet luvannut.
kaiki se kestää kaikki se ...... ja niin eespäin. SIIS YHDESSÄ ETEENPÄIN.

Hienoja ajatuksia, Kiitos! Meillä vaan on jo kokeiltu tämä kesänä kahdenkeskistä lomaa, mutta Ei Mitään eloa tule liittoon!? Haluaisin purkaa tätä asiaa, keskustella, olen yrittänyt vietellä monin tavoin... Mietin tässä lieneekö ongelma että mieheni on kokemattomampi kuin minä? Jos olen liian vahva?! Ei ole kyllä entisissä suhteissa haitannut, päinvastoin... Mutta olivat renttuja! Nyt kiltti mies ja haluton... Etteivät vaan kuitenkin kulkis nämä ominaisuudet käsi kädessä?!

...kaikenlaista on kokeiltu, ei auta! Olen yrittänyt puhua järkevästi ja rauhallisesti, joskus kun oikein suututtaa olen antanut tulla tuutin täydeltä, sama tulos aina. Nyt nukutaan jo eri huoneissa, ei ees mitään kommenttia ole tullut nukkumisjärjestelyjen suhteen. Kaipa hän ei ees välitä muusta kun että saa nukkua ja käydä työssä.Joskus olen sanonut ystäville, että reagoisko hän miten, jos toisin vieraan miehen viereiseen huoneeseen... ehkä joskus kokeilen piruuttani kun mitta alkaa täyttyä! Elämä tuntuu pystyynkuolleelle!

Kauheeta lukea kirjoituksianne. Minä loukkaannun verisesti jo silloin, jos menee päiväkin ilman seksiä ~mies ei halua. Ihan oikeesti, ymmärrän kuinka kauheasti sellainen voi loukata naiseutta.

Mikä neuvoksi, jos kaikki keinot on jo kokeiltu? Oletko sanonut miehellesi suoraan, että mikä vikana kun et anna ja tehnyt selväksi, että olet pirunmoisessa puutteessa??

Me myös nukutaan paljon erillään... Olen jopa miettinyt ehdottaa vapaata liittoa... Kun muut asiat ok mutta yhteistä seksielämää ei ole! Tuntuu sille, että aivan sama jos olis siihen touhuun joku toinen olemassa...?

Ap, siinä piilee vaara että se ""toinen seksiystävä"" vie voiton muillakin osa-alueilla. Minä yritin 3 vuotta jos mitä tempuista terapiaan. Ei pidä vähällä luovuttaa muttei pilata loppuelämääkään.

Tapasin juuri rakkaani ja viime tapaamisesta ehti kulua 2 kk. Taidan olla outo mutta seksi oli kaunista ja kiihkeää. En vaihtaisi hetkeäkään pois.

Jokaisella on oikeus tulla rakastetuksi ja antaa rakkautta =)

kannattaa miettiä ihan loppuun saakka sitä viimeistä päätöstä. on varmaa etä on vaikeaa saada mietäsi ymmärtämään myöskin sinun tarpeesi jotka ovat aivan normaaleja.
omasta kokemuksesta tiedän että sata varmasti tulee sota kun ehdotatkin jotain parisuhdeterapiaa tai vastaavaa.
mutta kannattaa kokeilla loppuun asti puhua ja puhua ja sittenvasta uhkailla. on totta että sexi on tosi tärkeä asia parisuhteessa joen SITÄKIN PITÄÄ VAALIA JA KÄYTTÄÄ.

..mitenkäs sitä vaalit, kun mies on aina töissä 7-20:n hyvin harvoi viideksi kotiutuu, silloin harvoin on sitten poika isänsä kimpussa, tottakai. Puhtia ei riitä enää yrittää, kun toinenkin on kun mitään ei välittäisi koko asiasta. Itsekin olen usein työssäkäyvänä rättipoikki väsynyt. Sitä vaan junnaa päivästä toiseen ja odottaa, että koska se ukko havahtuu asian suhteen. Voimia teille kaikille yrittää eteenpäin ja hyvää loppukesää!

HEIIIII

Ei todellakaan seksittömyys johdu ammatista..perhana. Meillä pelaa vehkeet joka päivä, mutta rouva ei kestä. Istuminen kuulemma vaikeaa......jos aina...saa.... no niin heheee.

MUTTA!

Selvittäkää ihmeessä syy miksi mies ei halua! Jos ei tahdo puhua niin onko vehkeessä vikaa vai haluissa. Onhan noita hormoneja jne jos ikä painaa. Itse ainakin haluaisin..

Tai onko mies käynyt vieraissa ja saanut jonkun TAUDIN ja ei uskalla sanoa eikä sekstailla....vai käykö kokoajan vieraissa.

SIRU. Nythän on niin että vaikka ukkos tekee työtä KUINKA niin kertaviikossa on OLTAVA yhteinen päivä ilta tms ja oltava YHDESSÄ. On se sitten seksiä tai kädestpitämistä. Aikaa toiselle on oltava. Itsekin teen työtä 7 pv viikossa, mutta otan rakkaalleni aikaa. Joskus vaan kylmästi työt sivuun ja rouva halintaan. PISTE. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin työ.

Ja seksi on kyllä aika kokonaisvaltainen ja mieleen vaikuttava tekijä. JOKU ratkaisu on etsittävä vaikka ratkaisut olisivat kipeitäkin. Se että ei tee asialle mitään katkeroittaa mielen. haluatteko miettiä, kun sokeri ei enää suussa sula, että mistä jäitte elämässä paitsi.

Yhteistyössä