Voisitko olla yhdessä miehesi kanssa, jos seksuaaliset halunne eivät kohtaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varsinkin lapsiperheissä on aika harvinaista että halut olisivat molemmilla yhtäaikaisia kovinkaan usein, siihen saattaa mennä vuosia.
Kun sen ymmärtää niin saa liiton kestämään nuokin myrskyt.
Seksi on hyvä renki mutta huono isäntä. Oho, keksin sananlaskun.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Varsinkin lapsiperheissä on aika harvinaista että halut olisivat molemmilla yhtäaikaisia kovinkaan usein, siihen saattaa mennä vuosia.
Kun sen ymmärtää niin saa liiton kestämään nuokin myrskyt.
Seksi on hyvä renki mutta huono isäntä. Oho, keksin sananlaskun.

peesi tähän.
Toki jos tilanne ois se, että ei nauttis ollenkaan seksistä sillon ku sitä on niin varmaan miettis uusiksi asioita.

Olen koko ajan yhdessä mieheni kanssa, vaikkeivät halumme kohtaa ollenkaan. Enkä oikeastaan edes halua seksiä hänen kanssaan. Muuten arki sujuu, eikä minulla suoraan sanottuna ole varaa erota hänestä. En halua muuttaa pois kodistamme.

Näin olet toitottanut tällä palstalla kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Nuori ja 39,5-kiloinen rääpäle seksileluksesi.
Vierasilijalla on siis mielestäsi samanlainen maku kuin minulla?

Zhao Lusin olemus herättää ilmeisen suurta kateutta. :giggle:
740full-lusi-zhao.jpg

Kuinkahan moni liian tiukkaan mummohuiviin kietoutunut ahdasmielinen palstatäti sai slaagin kommentistasi 😂
Miksi saisi kukaan saisi kommentistani slaagin? Jokaisella on täysi vapaus seurata preeranssejään parisuhteen osalta ja pitkälti kaikki on kiinni pariskunnan välisestä yhteisymmärryksestä. En puutu muiden parisuhteiden dynamiikkaan ja arvostan suuresti, jos minullekaan ei yritetä painostaa tyytymistä vaihtoehtona, kuoska on myös heitä joiden kanssa löytyy seksuaalista kipinää ja muutoinkin yhteinen sävel. Se mitä kukakin touhuaa makkarissa tai missä touhuaakin ei ole yhdenkään kyseiseen suhteeseen kuulumattaman asia.

Tosin kylllä näillä tienoilla on niin persuksillaan käsitys, kenestä kiinnostuisin tai muutoinkin tulisin juttuun. Ainakin, jos jotain voi päätelllä siitä ketkä hakeutuvat seuraani tai keitä minulle yritetään vinkkailla. Erittäin huonoja matcheja.

Luultavasti suurin osa tajuaa, että suhde aaltoilee vuosien saatossa ja samoin seksin määrä.

Yhteistyössä