Seksisuhteeseen varatun miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
kannattaako alkaa? Vähän kyllä tuntuu pahalta ajatus, mutta toisaalta kiihottaa liikaa. Olen itse saanut niin paljon paskaa niskaan elämässä, että toisaalta oikeuttaisin tämän itselleni. Pistäisin vahingon kiertämään kun mitään hyvitystä ei tule koskaan saamaan mistään menneistä asioista. Ja miksi minun pitäisi olla hyvä ihminen kun suurin osa on paskoja? Ääähhh, en tiedä. Ei varmaan omatunto kestäis...

kannattaako alkaa? Vähän kyllä tuntuu pahalta ajatus, mutta toisaalta kiihottaa liikaa. Olen itse saanut niin paljon paskaa niskaan elämässä, että toisaalta oikeuttaisin tämän itselleni. Pistäisin vahingon kiertämään kun mitään hyvitystä ei tule koskaan saamaan mistään menneistä asioista. Ja miksi minun pitäisi olla hyvä ihminen kun suurin osa on paskoja? Ääähhh, en tiedä. Ei varmaan omatunto kestäis...
Jos oot sitä mieltä että ne sun niskaan paskaa kaataneet teki ihan oikein, koska luultavasti joku kaatoi sitä ennen heidän niskaansa paskaa, niin silloinhan kaikki on ok ja me kaikki voidaan olla inhottavia toisillemme hamaan maailman tappiin.

Koska eihän sillä oo mitään väliä onko se reppana jonka niskaan sinä kaadat paskaa ansainnu sen, koska sullehan oli myös ihan ok että sun niskaan kaadetaan paskaa ilman syytä.

Tosin nyt on pakko jatkaa vielä.

Sä otat myös riskin, että sua satutetaan ja saat taas paskaa niskaasi. Ellei mies edes harkitse eroavansa tulet olemaan se joka saa jotain joskus ja usein sattumalta. Et voi soittaa illalla kun on ikävä. Et aamulla kun on tylsää. Etkä edes päivällä. Kun haluat tavata, joudut sopimaan ajan miehen "oikean" elämän puitteisiin sopivaksi. Ja sekin saattaa peruuntua! Etkä sä voi, sulla ei ole oikeutta valittaa.

Mieti, mieti!

Mä lähdin kertapanolle varatun (joka kyllä sanojensa mukaan oli aikeissa erota) kanssa. Juttu vaan ei jäänyt yhteen kertaan koska mies oikeasti päätti erota ja mä en joutunut nukkumaan kuin kolme yötä enää yksin mutta silti kaikki yllämainittu tuli koettua.

Omaatuntoa se riivaa toki muttei se ole mitään sen rinnalla jos satut ihastumaan ja rakastumaan. Sit olet kusessa!

No nythän on jo selvää, että seksisuhde tästä tulee. Ellei oo jo tullut. EI ihmiset voi halujaan kahlita, joten se on menoa. Ja en todellakaan moralisoi. Mene, pane ja NAUTI.

Itse olet siis sinkku? Siinä tapauksessa et tee mitään väärää.
Tämä on mun mielestä kummallinen ajattelutapa. Jos tieten tahtoen päätyy petiin varatun ihmisen kanssa, niin kyllä todellakin tekee väärin! Joo on vastuunsa sillä varatulla, mutta ei se sinkkuus sitä tarkoita, että voi tehdä mitä lystää ja vongata varatuilta! Jotakin vastuuta ja moraalia pitää olla myös sinkulla.

• Tykkää
Reactions: Vonda
Tämä on mun mielestä kummallinen ajattelutapa. Jos tieten tahtoen päätyy petiin varatun ihmisen kanssa, niin kyllä todellakin tekee väärin! Joo on vastuunsa sillä varatulla, mutta ei se sinkkuus sitä tarkoita, että voi tehdä mitä lystää ja vongata varatuilta! Jotakin vastuuta ja moraalia pitää olla myös sinkulla.
Harvemmin sinkku vonkaa varatulta että kyllä ne varatut on jotka sinkuilta vonkaa.

Tuolla on kadut puolillaan vapaita, niin miksi ihmeessä pitää sählätä varatun kanssa?!

Se varattu, joka on nykyiselleen väärä (koska on halukas pettämään) saattaa olla jollekulle toiselle se oikea.

Toki mä silti olen sitä mieltä että ensiksi lopetetaan edellinen suhde ja sit vasta testaillaan uusia mutta mä en sitä synnikseni lue jos joku toinen ei malta odottaa.

Siks toisekseen tällä pallolla on helvetisti niitä jotka valehtelevat olevansa vapaita. Rehdisti varattu saattaa olla turvallisempi ratkaisu jos vain seksiä haluaa.

Yhteistyössä