Seksisuhde 16-vuotiaan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";26041244]Ei mitään konkreettisia lukuja, vaan ajatus siitä, että seksi kuuluu vain vakaaseen, pysyvään ihmissuhteeseen. Seksi ei ole kenenkään perusoikeus, kuten oikeus hyvään ja tasapainoiseen elämään, jota irralliset seksisuhteet tuskin edesauttavat.

Tällaiset ajatukset eivät tietystikään miellytä ketään vapauden puolesta huutavaa, mutta toisaalta pitäisi miettiä, että mitä se vapaus sitten todella on.[/QUOTE]
Miten tämä sinun henkilökohtainen mielipiteesi liittyy kyseiseen tilanteeseen? Ei mitenkään.

Vanhemmille voi kertoa pojan touhuista, laki ei sitä estä. vaikka 16v saakin harrastaa seksiä niin vanhemmille kuuluu lastensa tekemiset kunnes lapset ovat 18v. Ja jos minulta kysytään niin poikani on tilivelvollinen minulle niin kauan kun mamman siipien suojassa asuu.

[QUOTE="...";26041244]Ei mitään konkreettisia lukuja, vaan ajatus siitä, että seksi kuuluu vain vakaaseen, pysyvään ihmissuhteeseen. Seksi ei ole kenenkään perusoikeus, kuten oikeus hyvään ja tasapainoiseen elämään, jota irralliset seksisuhteet tuskin edesauttavat.

Tällaiset ajatukset eivät tietystikään miellytä ketään vapauden puolesta huutavaa, mutta toisaalta pitäisi miettiä, että mitä se vapaus sitten todella on.[/QUOTE]

Puhe oli lainsäädännöstä. Ja toisaalta, jollei poika ole 16 ikävuoteen mennessä omaksunut tuollaista ajatusta, tuskin se hänen yksityisasioitaan riepottelemalla paremmin mieleen painuu. Alkaa vain entistä kiihkeämmin odottaa aikaa, kun pääsee muuttamaan kodista pois normaaliin elämään.

Vanhemmille voi kertoa pojan touhuista, laki ei sitä estä. vaikka 16v saakin harrastaa seksiä niin vanhemmille kuuluu lastensa tekemiset kunnes lapset ovat 18v. Ja jos minulta kysytään niin poikani on tilivelvollinen minulle niin kauan kun mamman siipien suojassa asuu.

Mutta jollet ajoissa anna lapsillesi vapautta, ovat he 18-vuotiaina avuttomia sitä käyttämään.

[QUOTE="vieras";26041463]Mutta jollet ajoissa anna lapsillesi vapautta, ovat he 18-vuotiaina avuttomia sitä käyttämään.[/QUOTE]

Jos et tiennyt niin vapautta ja vastuuntuntoa voi opettaa monella muulla tavalla kun opettamalla nussimaan, ryyppäämään ja vetämään röökiä.

[QUOTE="Mini";26041844]Kysymys kaikille tähän keskusteluun osallistuneille; Muuttuisiko asia mielestänne, jos tämä poika olisi 18-19v?[/QUOTE]

Ei. Toki siinä mielessä että silloin poika olisi lain mukaan täysin vastuussa itsestään ja tekemisistään,mutta ei se sitä eukon kuvottavuutta poista. Eikö se kelpaa aikuisemmille miehille vai missä mättää?

Mun lapsuudenystävä on 33 ja hänellä on 15-vuotias poika. Mä en usko että hän kauheasti ilahtuisi jos löytäisi mut joskus aamulla poikansa huoneesta saman peiton alta.

[QUOTE="vieras";26041917]Ei. Toki siinä mielessä että silloin poika olisi lain mukaan täysin vastuussa itsestään ja tekemisistään,mutta ei se sitä eukon kuvottavuutta poista. Eikö se kelpaa aikuisemmille miehille vai missä mättää?[/QUOTE]

Noh, minä olen sitten tällainen "kuvottava eukko". Parjatkaa pois. Mutta ottaen huomioon, että kaikki eivät enää tuossa iässä ole ihan keskenkasvuisia. Eletty elämä ja kokemukset sen mukana kasvattavat.
Enkä sitten tiedä missä mättää, mutta ihan "aikuisempien miesten" joukosta tämän oman kultani valitsin. Nyt ollaan oltu yli vuosi yhdessä, ja ollaan hyvin onnellisia. Koko meidän perhe!

[QUOTE="Mini";26041944]Noh, minä olen sitten tällainen "kuvottava eukko". Parjatkaa pois. Mutta ottaen huomioon, että kaikki eivät enää tuossa iässä ole ihan keskenkasvuisia. Eletty elämä ja kokemukset sen mukana kasvattavat.
Enkä sitten tiedä missä mättää, mutta ihan "aikuisempien miesten" joukosta tämän oman kultani valitsin. Nyt ollaan oltu yli vuosi yhdessä, ja ollaan hyvin onnellisia. Koko meidän perhe![/QUOTE]

Voit toki uskotella itsellesi yhtä sun toista. Silti 16-vuotias on mieleltään lapsellinen ja keskenkasvuinen. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi se tietää.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26041962:
Voit toki uskotella itsellesi yhtä sun toista. Silti 16-vuotias on mieleltään lapsellinen ja keskenkasvuinen. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi se tietää.

Nyt meni sen verran ohi, että kyse EI ole 16-vuotiaasta. Minun kultani on pian 20. Oli hiukan alle 19 kun aloimme seurustella.

Nyt ei voi sanoa muuta kuin hyi helvetti.
Meillä töissä 16- vuotias harjoittelijapoika ja NIIN lapsi vielä.
En ymmärrä miten joku kolmikymooinen voisi edes ajatella seksiä noin nuoren kanssa saati toteuttaa tuon idiotismin huipentuman.

Etovaa, aivan liian suuri ikäero suojaiästä huolimatta. Jos nainen oikeasti on maaninen, niin yrittäisin puuttua asiaan ensinnä tämän naisen kautta -ota asia puheeksi hänen kanssaan. Uhkaa vaikka ls-ilmoituksella, jotta tajuaa itse lopettaa suhteen. Nuori on varmaan jo "rakastunut" naiseen, eikä ehkä tee hyvää nuoren itsetunnolle, jos asiaa riepotellaan ensin viranomaisten ja hänen vanhempiensa kanssa.

[QUOTE="vieras";26042193]Mitä hittoa asia kuuluu aapeelle ja muille jeesustelijoille!!![/QUOTE]

Lopetetaan kaikki jeesustelu ja kutsutaan kotiimme keski-ikäiset ukot ja akat panemaan meidän peruskouluikäisiä lapsia :heart: :heart:

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Tämä jakaa aika selkeästi kyllä porukan siihen kastiin jolla on jo vanhempia lapsia ja siihen jolla ei ole vielä lapsia lainkaan tai jos on niin hyvin pieniä.

Luulen että suurinta osaa isompien lasten vanhemmista ällöttää ajatus sekaantumisesta lastensa koulukavereihin tai harrastuskavereihin tai että heidän omat ystävänsä harrastaisivat seksiä heidän lastensa kanssa.

Ehkäpä tässäkin asiassa tosiaan vaikuttaa se elämänkokemus ja sit kun omat lapset ovat isompia niin ei se enää tunnukaan niin hienolta jutulta että naapurin putkimies iskee silmää sun ratsastushousuiselle 14-vuotiaalle.

[QUOTE="vieras";26042226]Lopetetaan kaikki jeesustelu ja kutsutaan kotiimme keski-ikäiset ukot ja akat panemaan meidän peruskouluikäisiä lapsia :heart: :heart:[/QUOTE]

Just niin. Saisit sinäkin kerrankin kunnolla aisaa.

[QUOTE="vieras";26042352]Just niin. Saisit sinäkin kerrankin kunnolla aisaa.[/QUOTE]

Tarkoitat siis että mun tytär saisi? :whistle: Kannattaa yrittää ymmärtää lukemaansa ennen kuin vastaa ;)

Kumma juttu kun joitakin alkaa niiiiiiin paljon suututtaa jos alaikäisten kanssa vehtaaminen ei joidenkin mielestä olekaan niin cool :xmas:

[QUOTE="Mini";26041844]Kysymys kaikille tähän keskusteluun osallistuneille; Muuttuisiko asia mielestänne, jos tämä poika olisi 18-19v?[/QUOTE]

Ja hassua on sekin, että jos tapahtunut olisi alkanut 2 kuukautta aikaisemmin, se olisi ollut automaattisesti tuomittavaa. Mitä oikeasti oleellista tapahtuu sen 60 päivän aikana?

[QUOTE="vieras";26042415]Tarkoitat siis että mun tytär saisi? :whistle: Kannattaa yrittää ymmärtää lukemaansa ennen kuin vastaa ;)

Kumma juttu kun joitakin alkaa niiiiiiin paljon suututtaa jos alaikäisten kanssa vehtaaminen ei joidenkin mielestä olekaan niin cool :xmas:[/QUOTE]

Yrittäisit ymmärtää kokonaisuuksia: pitäähän naapurin Nico-Petterinkin saada maistaa kypsää torttua. ;)

[QUOTE="vieraana";26042452]Ja hassua on sekin, että jos tapahtunut olisi alkanut 2 kuukautta aikaisemmin, se olisi ollut automaattisesti tuomittavaa. Mitä oikeasti oleellista tapahtuu sen 60 päivän aikana?[/QUOTE]

No ei mitään. Sen takia ihmetyttääkin tyypit jotka synttäripäivänä ilmestyy oven taakse,kun NYT sä olet sen ja sen ikäinen niin NYT mä en joudu putkaan jos nain sulta aivot pihalle.

[QUOTE="vieras";26042469]Yrittäisit ymmärtää kokonaisuuksia: pitäähän naapurin Nico-Petterinkin saada maistaa kypsää torttua. ;)[/QUOTE]

Mä luulen että mun naapurin Nico-Petterillä on äitisuhde ihan kunnossa,ainakin ihan onnelliselta tuo näyttää samanikäisen tyttiksensä kanssa :)

sanoo laki mitä tahansa niin mun silmissäni toi on pedofiliaa. Sairasta. Itselläni on poikia ja jos heille kävisi noin, repisin sen naisen silmät irti..vähintäänkin.

Yhteistyössä