Seksisuhde 16-vuotiaan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No seksisuhteista ei ole tapana huudella ympäri kyliä vaikka kyseessä olisi täysikäiset ihmiset. Seksisuhde on ihan niiden kahden välinen asia.

:D Paitsi että tuo nainen huutelee. Huom. Jos tuon ikäinen mies panisi sinun tyttöäsi niin et haluaisi tietää. Sinua ei kiinnostaisi ohajata tytärtäsi? Mitä jos tyttäresi saisi pahat traumat. Ei tuntuisi missään? Eipä!

Nimittäin taustallahan lainsäädännössä on ajatus, että 16-vuotias ei seksin harrastamisesta automaattisesti traumatisoida, vaan osaa itse päättää, ryhtyykö seksiin vai ei.

[QUOTE="Minna";26037959]Etkö ihan oikeasti tajua, ettei 16-vuotias ole näissä asioissa lapsi enää? Riippumatta omista kontrollihaluistasi sinulla ei ole automaattista oikeutta saada tietää tuohon ikään ehtineen suhteista.[/QUOTE]

:D Totta helvetissä on! Mulla on huoltajana oikeus ja velvollisuus puolustaa ja tukea lastani oikeisiin valintoihin ja häätää tuollaiset loiset lasteni kimpusta siinä kuin madot ja täitkin. Ja sen tosiaan tekisin. Ja miten kävisikään yhteisössä tuolle akalle!

[QUOTE="Minna";26037982]Nimittäin taustallahan lainsäädännössä on ajatus, että 16-vuotias ei seksin harrastamisesta automaattisesti traumatisoida, vaan osaa itse päättää, ryhtyykö seksiin vai ei.[/QUOTE]

Oletko sä lapsia jahtaava iilimato? Mä pitäisin huolen että ei traumatisoidu. Sitä ei laki pysty takaamaan.

[QUOTE="Minna";26037923]Ehkäpä sinun pitäisi miettiä pikemminkin sitä, miksi sinä olet niin ylettömän kiinnostunut näiden kahden asioista.[/QUOTE]

Harrastivat seksiä meillä, kun nainen oli muutaman päivän lastenvahtina, sillä aikaa kun minä olin työmatkalla. Ehkä eniten siksi.

[QUOTE="vieras";26037993]Oletko sä lapsia jahtaava iilimato? Mä pitäisin huolen että ei traumatisoidu. Sitä ei laki pysty takaamaan.[/QUOTE]

Etkö osaa keskustella ilman henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä? Ei, en ole kiinnostunut itseäni nuoremmista. Sen sijaan puolustan yksilönvapautta, myös nuorten ihmisten yksilönvapautta.

[QUOTE="harmaus";26037997]Harrastivat seksiä meillä, kun nainen oli muutaman päivän lastenvahtina, sillä aikaa kun minä olin työmatkalla. Ehkä eniten siksi.[/QUOTE]

No, ehkäpä sinun olisi hyvä kertoa, ettet hyväksy kotisi käyttöä tapaamispaikkana. Muutenhan sinun ei ole syytä heidän elämäänsä puuttua.

[QUOTE="Minna";26038007]Etkö osaa keskustella ilman henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä? Ei, en ole kiinnostunut itseäni nuoremmista. Sen sijaan puolustan yksilönvapautta, myös nuorten ihmisten yksilönvapautta.[/QUOTE]

:D Todellako? Sä puolustat tuon naisen vapautta sekoilla salassa lasten kanssa.
Yksilönvapautta on myös pysyä erossa tuollaisista hyväksikäyttäjistä jotka osaavat manipuloida nuoria suhteisiin joista on vapaus kaukana.

Olisihan se vapautta antaa täittenkin elää ja levitä.

Sen verran voin kommentoida, että itse olen 30v, ja viime syksynä iskemään tuli nuori, komea, lähes parimetrinen nuori"mies. Juteltiin, tanssittiin ja meinasin olla jo menossa täysillä mukana, kunnes tyypin ikä selvisi, 17v. En olisi muuten edes uskonut tyyppiä niin nuoreksi, vaan kun tämä esitti traktorikorttinsa, niin pakkohan se oli. Toihu jäi todellakin siihen, mutta säikäytti itseä, kuinka "mieheltä" noin nuori voikin vaikuttaa.

Tuollaiset nuoret hakee itselleen esim. opettajaa seksiasioihin, ja samanlaisesta voi kertomassasikin olla kyse. Kumpikaan ei edes halua vakavampaa, vain nauttia toisistaan.Aihe on arka, ja minusta tuollaiseen ei olisi, mutta 16-vuotiaskin haluaa varmasti pitää petipuuhansa omana tietonaan.
Tuli sitä itsekin jo tuossa iässä touhuttua, ja voi taivas jos niistä joku iolisi vanhemmille mennyt lavertelemaan, mietihän omalle kohdalle. :O Eri asia jos jotain tehdään vasten toisen tahtoa, mutta näin ei taida nyt olla.

[QUOTE="Minna";26038007]Etkö osaa keskustella ilman henkilöön kohdistuvia hyökkäyksiä? Ei, en ole kiinnostunut itseäni nuoremmista. Sen sijaan puolustan yksilönvapautta, myös nuorten ihmisten yksilönvapautta.[/QUOTE]

Sä annat itsestäsi sellaisen kuvan. Hyvin vahvasti. Varmasti tuo nainenkin ajaa yksilönvapautta hyvin voimakkaasti. Mitä sanan väärinkäyttöä.

[QUOTE="Minna";26038045]Vertaat ihmisiä täihin?! Nyt ihan oikeesti: hyi helvetti, millainen moraali sulla on. Kuvottavaa.[/QUOTE]

Lapsiin sekaantuja on loinen. Anteeksipyyntöni täille.

[QUOTE="vieras";26038043]Sä annat itsestäsi sellaisen kuvan. Hyvin vahvasti. Varmasti tuo nainenkin ajaa yksilönvapautta hyvin voimakkaasti. Mitä sanan väärinkäyttöä.[/QUOTE]

Tuota, ehkäpä on kyse lähinnä sun mielestäsi, jos nuoren oikeuksia puoltava vaikuttaa susta nuorista kiinnostuneelta.

Sinusta ei anna kovin hyvää kuvaa se, että heittelet syytöksiä ohuin perustein.

[QUOTE="vieras";26038050]Lapsiin sekaantuja on loinen. Anteeksipyyntöni täille.[/QUOTE]

Kyseessä on 16-vuotias, eli lain mukaan seksuaalisesti täysi-ikäinen. Et muuten vastannut kysymykseeni lainsäädännöstä.

Toisia ihmisiä arvostava ihminen ei kutsu heitä loisiksi tai täiksi tai muillakaan halventavilla nimityksillä.

[QUOTE="Minna";26038063]Kyseessä on 16-vuotias, eli lain mukaan seksuaalisesti täysi-ikäinen. Et muuten vastannut kysymykseeni lainsäädännöstä.

Toisia ihmisiä arvostava ihminen ei kutsu heitä loisiksi tai täiksi tai muillakaan halventavilla nimityksillä.[/QUOTE]

Lainsäädäntö on väärässä ja kannattaisin sen muuttamista.
Laki on väärässä, tästä on niin paljon puhuttu yleisestikin, monessa muussakin asiassa, joka koskee koskemattomuutta tai oikeutta tai suojaa.

Miksi arvostaisin loisihmisiä jotka kyttäävät tilaisuutta? Tuollaisessa ei ole mitään kunnioitettavaa. Arvoni saa aikuinen joka ei sekoile teinien kanssa.

Sen verran voin kommentoida, että itse olen 30v, ja viime syksynä iskemään tuli nuori, komea, lähes parimetrinen nuori"mies. Juteltiin, tanssittiin ja meinasin olla jo menossa täysillä mukana, kunnes tyypin ikä selvisi, 17v. En olisi muuten edes uskonut tyyppiä niin nuoreksi, vaan kun tämä esitti traktorikorttinsa, niin pakkohan se oli. Toihu jäi todellakin siihen, mutta säikäytti itseä, kuinka "mieheltä" noin nuori voikin vaikuttaa.

Tuollaiset nuoret hakee itselleen esim. opettajaa seksiasioihin, ja samanlaisesta voi kertomassasikin olla kyse. Kumpikaan ei edes halua vakavampaa, vain nauttia toisistaan.Aihe on arka, ja minusta tuollaiseen ei olisi, mutta 16-vuotiaskin haluaa varmasti pitää petipuuhansa omana tietonaan.
Tuli sitä itsekin jo tuossa iässä touhuttua, ja voi taivas jos niistä joku iolisi vanhemmille mennyt lavertelemaan, mietihän omalle kohdalle. :O Eri asia jos jotain tehdään vasten toisen tahtoa, mutta näin ei taida nyt olla.

Kiitos tästä tarinasta, vähän tämmöiset tositapaukset mulla on olleet mielessä. Itseänikin ovat tulleet 16-17-vuotiaat sänkyyn iskemään vailla mitään seurusteluaikeita, olen melko hämmentyneenä torjunut (ei ole minun roolini tuollainen opettajarooli ollenkaan, päinvastoin tykkään näin 26 vuoden iässäkin heittäytyä pikkuiseksi ja ohjailtavaksi). Olisi ollut aika tylyä, jos olisin noissa tapauksissa tiedottanut asiasta heidän vanhemmilleen suoraan.

[QUOTE="vieras";26038106]Lainsäädäntö on väärässä ja kannattaisin sen muuttamista.
Laki on väärässä, tästä on niin paljon puhuttu yleisestikin, monessa muussakin asiassa, joka koskee koskemattomuutta tai oikeutta tai suojaa.

Miksi arvostaisin loisihmisiä jotka kyttäävät tilaisuutta? Tuollaisessa ei ole mitään kunnioitettavaa. Arvoni saa aikuinen joka ei sekoile teinien kanssa.[/QUOTE]

Kyttäävät tilaisuutta ehdottaa seksiä 16-vuotiaalle, jolla toki oikeus myös kieltäytyä? Hui kamalaa.

[QUOTE="Minna";26038107]Kiitos tästä tarinasta, vähän tämmöiset tositapaukset mulla on olleet mielessä. Itseänikin ovat tulleet 16-17-vuotiaat sänkyyn iskemään vailla mitään seurusteluaikeita, olen melko hämmentyneenä torjunut (ei ole minun roolini tuollainen opettajarooli ollenkaan, päinvastoin tykkään näin 26 vuoden iässäkin heittäytyä pikkuiseksi ja ohjailtavaksi). Olisi ollut aika tylyä, jos olisin noissa tapauksissa tiedottanut asiasta heidän vanhemmilleen suoraan.[/QUOTE]

Kuka on kehoittanut kertomaan vanhemmille puheista? Jos 16-vuotias tulee "iskemään" aikuista niin on hieman eri kun 34-vuotias yrittää iskeä 16-vuotiasta. Mutta ei tietenkään sinun mielestäsi. :)

[QUOTE="vieras";26038106]Lainsäädäntö on väärässä ja kannattaisin sen muuttamista.

Miksi arvostaisin loisihmisiä jotka kyttäävät tilaisuutta? Tuollaisessa ei ole mitään kunnioitettavaa. Arvoni saa aikuinen joka ei sekoile teinien kanssa.[/QUOTE]

No, millä tavalla lainsäädäntöä pitäisi sitten muuttaa? 17? 18? 21? 25? Konkreettisia lukuja, kiitos!

[QUOTE="Minna";26038125]Kyttäävät tilaisuutta ehdottaa seksiä 16-vuotiaalle, jolla toki oikeus myös kieltäytyä? Hui kamalaa.[/QUOTE]

Niin on. 16-vuotias ei välttämättä tajua olla kieltäytymättä, mutta aikuinen tajuaa olla kysymättä.

[QUOTE="vieras";26038133]Kuka on kehoittanut kertomaan vanhemmille puheista? Jos 16-vuotias tulee "iskemään" aikuista niin on hieman eri kun 34-vuotias yrittää iskeä 16-vuotiasta. Mutta ei tietenkään sinun mielestäsi. :)[/QUOTE]

Miksi lainausmerkit, iskijät olivat aivan vakavissaan ja vakavasti toki minäkin heihin suhtauduin?

Yhteistyössä