Seksisuhde 16-vuotiaan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="harmaana";26042486]sanoo laki mitä tahansa niin mun silmissäni toi on pedofiliaa. Sairasta. Itselläni on poikia ja jos heille kävisi noin, repisin sen naisen silmät irti..vähintäänkin.[/QUOTE]

Ai mitä,etkö sä kyttääkään kieli pitkällä sun poikien kavereita ja odottele torttu kosteena että saavuttavat kypsän 16-vuoden iän? :X Semmosiakin kun näköjään on.

[QUOTE="vieraana";26042452]Ja hassua on sekin, että jos tapahtunut olisi alkanut 2 kuukautta aikaisemmin, se olisi ollut automaattisesti tuomittavaa. Mitä oikeasti oleellista tapahtuu sen 60 päivän aikana?[/QUOTE]

Johonkin se raja on vedettävä.

[QUOTE="vieras";26042500]Ai mitä,etkö sä kyttääkään kieli pitkällä sun poikien kavereita ja odottele torttu kosteena että saavuttavat kypsän 16-vuoden iän? :X Semmosiakin kun näköjään on.[/QUOTE]

En. Se on sairasta. Ja mun silmissäni he ovat lapsia kaikin puolin.

Nämä ketjut kertovat siitä kuinka pakottava tarve etenkin vanhenevilla ämmillä on puuttua asioihin jotka eivät heille alkuunkaan kuulu. Ei ole kenenkään ulkopuolisen asia jos kaksi suostuvaista yli 16-vuotiasta tervettä ihmistä harrastavat seksiä keskenään.

Aika moni on harrastanut seksiä 16-vuotiaana. Itse olin 17v ja mies 24v. Tämä 16v. varmasti on vähintään yhtä mukana hommassa kun nainenkin.

Ällöttäväähän tuo on enkä ymmärrä, mitä lähes keski-ikäinen näkee teinipojassa, mutta rangaistavaahan tuo ei ole ja tuossa asiassa molemmilla osapuolilla on täysi päätäntävalta. Tokihan sen pojan voi teljetä vaikka kellariin vielä pariksi vuodeksi, kunnes on pakko päästää piltti harrastamaan seksiä ihan kenen kanssa haluaa.

Juttelisin ehkä tämän naisen kanssa, että tajuaako poikakin varmasti missä mennään jne., mutta en menisi vanhemmille mitään puhumaan. Toki mäkin tämän pojan vanhempana HALUAISIN tietää, mutta ei siihen periaatteessa olis mitään oikeutusta. Ja tuskin se suhde siihen loppuu jos poika sitä haluaa.

[QUOTE="vieras";26042612]Nämä ketjut kertovat siitä kuinka pakottava tarve etenkin vanhenevilla ämmillä on puuttua asioihin jotka eivät heille alkuunkaan kuulu. Ei ole kenenkään ulkopuolisen asia jos kaksi suostuvaista yli 16-vuotiasta tervettä ihmistä harrastavat seksiä keskenään.[/QUOTE]

No en mä nää sitä kovin terveenä jos jollakin on tarve sekaantua lastensa ikäisiin teineihin. Ai mut näähän olikin niitä perheettömiä ja lapsettomia vanhenevia ämmiä joita ei ilmeisesti kukaan täysjärkinen aikuinen ihminen huoli.

Jospa se 16-vuotiasta pyörittävä olis ammatiltaan vaikka opettaja tai muuten nuorten kanssa jatkuvasti toimiva, sairaanhoitaja, lääkäri, terkkari? Ei varmaan näillä aikuisen oikeutta sekaantua teineihin puolustavilla olisi siinäkään mitään sanomista? Eikö näillä ihmisillä tosiaankaan herää minkäänlaisia kysymyksiä vaikuttimista jos 34v harrastaa seksiä 16-v kanssa?

Kyllä tuo väärin on. Katsoi asiaa mistä näkökulmasta tahansa. 14v ja 22v, huh huh. Mä olen 22-vuotias enkä IKINÄ IKINÄ IKINÄ tekisi mitään tuollaista 14-vuotiaan pojan kanssa. :O Nuoren suostuvuus ei muuta sitä asiaa, että kyseessä on hyväksikäyttö.

Itse aloitin e-pillerit 14-vuotiaana koska seurustelin 21-vuotiaan kundin kanssa ja suhde kesti peräti kahdeksan vuotta, joka sinun mielestäsi siis on tulkittavissa kahdeksaksi vuodeksi hyväksikäyttöä?

No eihän tässä nyt ole mitään väärää. Poika on ihan laillista lihaa ja varmasti näin jälkeenpäin hyvin kiitollinen naiselle, että on suostunut opastamaan hänet seksin saloihin. Hyvin koulutettu nuori kolli, jonka itsevarmuus on nyt todennäköisesti korkeimmillaan koskaan. Itse sain 18-vuotiaana seksiä 33-vuotiiaalta naiselta ja voinkin sanoa, että tässä loistavassa kokemuksessa oli juuret omalle, rikkaalle ja terveelle seksielämälle.

Vähän veikkaan, että tämä useimpien näisten joka viestiin tunkema "hyi ällötys!!!" viestii monesti ihan puhdasta kiihottumista, ellei jopa katkeruutta kyseisestä aiheesta. Näiden biologisesti normaalien, mutta kiusallisten, nykyisessä hypokriittisessa yhteiskunnassa väärinä pidettyjen tunteiden vuoksi pitää sitten suoltaa jotain mahdollisimman kielteistä ulosantia asiaan liittyen, ettei tämä kukkahattuinen, hyvän ihmisen imago nyt sitten millään tavalla murenisi muiden kaltaistensa keskuudessa. Toki tämä on melko yleistä myös miehillä, mutta kyllä tämä naisista eniten heijastuu.

No eihän tässä nyt ole mitään väärää. Poika on ihan laillista lihaa ja varmasti näin jälkeenpäin hyvin kiitollinen naiselle, että on suostunut opastamaan hänet seksin saloihin. Hyvin koulutettu nuori kolli, jonka itsevarmuus on nyt todennäköisesti korkeimmillaan koskaan. Itse sain 18-vuotiaana seksiä 33-vuotiiaalta naiselta ja voinkin sanoa, että tässä loistavassa kokemuksessa oli juuret omalle, rikkaalle ja terveelle seksielämälle.

Vähän veikkaan, että tämä useimpien näisten joka viestiin tunkema "hyi ällötys!!!" viestii monesti ihan puhdasta kiihottumista, ellei jopa katkeruutta kyseisestä aiheesta. Näiden biologisesti normaalien, mutta kiusallisten, nykyisessä hypokriittisessa yhteiskunnassa väärinä pidettyjen tunteiden vuoksi pitää sitten suoltaa jotain mahdollisimman kielteistä ulosantia asiaan liittyen, ettei tämä kukkahattuinen, hyvän ihmisen imago nyt sitten millään tavalla murenisi muiden kaltaistensa keskuudessa. Toki tämä on melko yleistä myös miehillä, mutta kyllä tämä naisista eniten heijastuu.

Ihmisen psyykkeestä et taida ymmärtää yhtään mitään.

[QUOTE="vieras";27712680]Ihmisen psyykkeestä et taida ymmärtää yhtään mitään.[/QUOTE]

Tämä "psyykkeen häiriöityminen" johtuu yleensä juurikin näistä nykymaailman ahkerimmista moraalinvartijoista, jotka tekevät kaikkensa saadakseen nuoren ihmisen, melkeimpä painostamalla uskomaan, että HÄNTÄ on hyväksikäytetty, HÄN on uhri ja HÄN ei enää ole terve, tasapainoinen ihminen nimenomaan sen seksuaalisen kokemuksen jälkeen, jonka itse koki pelkästään nautinnoliseksi ilman minkäänlaista pakotusta ja painostusta. Jos tällaista turhaa ja hypokriittistä mielivaltaa ei harrastettaisi seksuaalisesti halukkaiden ja aktiivisten nuorten kohdalla näin rankalla kädellä, paranisi samalla kyky puuttua oikeaan ja paljon vakavempaan LASTEN hyväksikäyttöön.

Etköhän se ole sinä, joka ei asiasta mitään ymmärrä.

Tämä "psyykkeen häiriöityminen" johtuu yleensä juurikin näistä nykymaailman ahkerimmista moraalinvartijoista, jotka tekevät kaikkensa saadakseen nuoren ihmisen, melkeimpä painostamalla uskomaan, että HÄNTÄ on hyväksikäytetty, HÄN on uhri ja HÄN ei enää ole terve, tasapainoinen ihminen nimenomaan sen seksuaalisen kokemuksen jälkeen, jonka itse koki pelkästään nautinnoliseksi ilman minkäänlaista pakotusta ja painostusta. Jos tällaista turhaa ja hypokriittistä mielivaltaa ei harrastettaisi seksuaalisesti halukkaiden ja aktiivisten nuorten kohdalla näin rankalla kädellä, paranisi samalla kyky puuttua oikeaan ja paljon vakavempaan LASTEN hyväksikäyttöön.

Etköhän se ole sinä, joka ei asiasta mitään ymmärrä.

Miten tasapainoton on 32 v. mies, joka ei löydä ikäistään seuraa?

Sinänsä mielenkiintoista että tuo on täysin laillista. Mutta jos tarjoat päivää ennen 18-vuotis juhlia lapsellesi puoli lasia siideriä, olet lain silmissä rikollinen. Kumpikohan on moraalisesti arveluttavampaa?

Ei ole laitonta, alkoholia saa tarjota kohtuullisia määriä kasvatuksellisissa tarkoituksissa :) Onhan kirkon tarjoama ehtoollisviinikin usein alkoholipitoista. Ihan laissa lukee, että vanhemmat saavat tarjota alaikäiselle lapselleen kohtuullisen määrän alkoholijuomaa jos sen katsotaan kuuluvan perheen tapoihin.

Yhteistyössä