Seksisuhde 16-vuotiaan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaus"

Vieras
Sain selville, että eräällä läheiselläni on seksisuhde 16-vuotiaan kanssa. Tämä läheiseni on itse 34-vuotias.

Mun tekisi mieli haukkua tämä ihminen aivan pataluhaksi. Se on juuri 16-vuotta täyttänyt. Se on yläasteella vielä!

Musta tuntuu, etten yhtää osaa reagoida. Ei pitäis varmaan edes kuulua mulle, mutta tekis mieli ripittää tuo läheinen ihan kunnolla. Ensimmäinen ajatukseni oli, että hänen täytyy olla päästään vialla.

Mitä helvettiä edes kolmekymppinnen nainen näkee finninaamaisessa pojassa?! Tekisi mieli soittaa pojan vanhemmille ja kysyä, että tiedättekö te mitä on meneillään. Tunnen heidätkin.

Lain mukaan tuo on sallittua. Moraalisesti sitten voikin olla eri mieltä.

Mä olen lähes saman ikäinen kuin tuo ap:n tuttu enkä todellakaan voisi kuvitella tekeväni tuollaista! Nuoremman kanssa voisin panna, mutta korkeintaan joku 10 vuotta nuorempi eli täysikäinen.

Alkoikohan se muuten jo pojan ollessa alle 16v...?

Tän pitäisi olla ihan varma, että kyllä. Ei ole kestänyt kovin kauaa, poika on tammikuussa täyttänyt 16 ja juttu on alkanut maaliskuussa.

Läheiselläni ei ole itsellään lapsia, ja on aika keskenkasvuisen oloinen muutenkin. Mutta ihan tätä tasoa en odottanut :( :/ Kyseessä on todella kaunis nainen, eli kyse ei ole edes siitä ettei voisi saada muutakaan seuraa.

Mua jotenkin oksettaa ja säälittää. Ja mietin mikä katastrofi on edessä, kun juttu selviää muille, sillä varmasti se tulee selviämään. Tuskin tuollainen jolppi osaa pitää juttua omanaan.

Kertoisin vanhemmille, koska haluaisin että minulle kerrottaisiin jos kyseessä olisi oma poika.
Onko tuttusi mielestään rakastunut poikaan, vai onko kyseessä vain seksisuhde? Jos vain seksiä, niin tekee asiasta erittäin arveluttavan. Ehkä hänellä on jotain pedofiilisiä piirteitä?

[QUOTE="harmaus";26037719]Tän pitäisi olla ihan varma, että kyllä. Ei ole kestänyt kovin kauaa, poika on tammikuussa täyttänyt 16 ja juttu on alkanut maaliskuussa.

[/QUOTE]

Siis anteeksi, pitäis olla ihan varma että poika oli kyllä jo 16-vuotias. Vastasin väärin päin tytsin kysymykseen.

Kertoisin vanhemmille, koska haluaisin että minulle kerrottaisiin jos kyseessä olisi oma poika.
Onko tuttusi mielestään rakastunut poikaan, vai onko kyseessä vain seksisuhde? Jos vain seksiä, niin tekee asiasta erittäin arveluttavan. Ehkä hänellä on jotain pedofiilisiä piirteitä?

Ei oo rakkautta, edes hänen mielestään. On vaan "hauskanpitoa". Jonkin verran irtosuhteita taustalla, ja pidempiaikaisia seksisuhteitä. Seurustelusta on aikaa muutama vuosi, ei oikein ole päässyt yli siitä miehestä vieläkään.

Ja voitte arvata, että tommonen 16-vuotias kiehnää sen ympärillä kun kiimainen kolli :( :( Tässä tulee käymään todella rumasti vielä :(

Ja olkoon vaan kuinka laillista, niin minua oksettaa!

Kyllä palstamammat ovat sankoin joukoin puolustelemassa kun mies tekee samaa 16v tytön kanssa, toisinpäin asia onkin pedofiliaa... ainiin, tytöt on niin "kypsiä".:D:D:D

Joo täysin yököttävää, ja kertoisin kyllä pojan vanhemmille.

Kerro ny ihmeessä sen pojan vanhemmille! :(

Mulle ihan sama, onko mun 16-vuotias tyttö vai poika suhteessa 34-vuotiaan kanssa, se on liian kuvottavaa ja turpaan tulee sit sille miehelle tai naiselle, kun saan selville. Kyllä joo viiraa päässä niin tolla naisella, kuin niillä miehilläkin, jotka panevat noin nuorta tyttöä. Yöks! :x

Mites pojan oikeus yksityisyyteen? Faktahan on, että kun 16 on kilahtanut mittariin, suhteita saa olla, jos 16-vuotias on niihin halukas. Olisitteko itse halunneet, että suhteenne raportoidaan tuossa iässä vanhemmillenne?

Huomauttaisin myös, että "oksettavuus" tai muu vastenmielisyyden kokemus ei ole pitävä peruste moraalisille arvostelmille. Kuvottavuuden kokemuksellaanhan kaikki viripäätkin perustelevat homouden kauheutta.

[QUOTE="Minna";26037821]Mites pojan oikeus yksityisyyteen? Faktahan on, että kun 16 on kilahtanut mittariin, suhteita saa olla, jos 16-vuotias on niihin halukas. Olisitteko itse halunneet, että suhteenne raportoidaan tuossa iässä vanhemmillenne?[/QUOTE]

Aivan! Juurikin TUOSSA IÄSSÄ! Jos ikä ei ole este niin miksi siitä ei saisi vanhemmille sanoa. Onhan tuo aivan eri asia, kuin seurustella ikäisensä kanssa.
Menisikö tuo nainen reippaasti pojan vanhemmille kertomaan? Tuskin menisi? Ja miksi ei menisi? Haloo!

Miksi tuon ikäisen, seksuaalisesti täysi-ikäisen, kohdalla pitäisi mennä kertomaan vanhemmille? Raportoitko itse kaikki suhteesi vanhemmillesi? Mikset? Onko niissä jotain hävettävää?

Itse olin 21 vuotta sitten 14-vuotias, kun kakskakkonen pani minua. Yhteisymmärryksessä sen teimme, minä ekaa kertaa ja hän ties monettako. Mitään traumoja tai muuta ahdistusta ei tullut ja jatkoimme samaa puolisen vuotta.Sen voin sanoa, että jotain opin. Opin semmoista mikä oli tulevaisuudessakin hyödyllistä. En voi tuomita mitään, mikä sovussa tapahtuu.
Olin nuori, mutta ikäisekseni aika kypsä.

[QUOTE="Minna";26037870]Miksi tuon ikäisen, seksuaalisesti täysi-ikäisen, kohdalla pitäisi mennä kertomaan vanhemmille? Raportoitko itse kaikki suhteesi vanhemmillesi? Mikset? Onko niissä jotain hävettävää?[/QUOTE]

En ole kuule ehtinyt analysoimaan ihan niin tarkkaan tässä vaiheessa. Päällimmäisenä on vaan se ajatus, että hänen mielestään ei ole yhtään mitään hassua siinä, että nussii ysiluokkalaista. Kun imartelee niin kivasti se, että toinen on kuin koiranpentu koko ajan perässä kerjäämässä.

[QUOTE="harmaus";26037908]En ole kuule ehtinyt analysoimaan ihan niin tarkkaan tässä vaiheessa. Päällimmäisenä on vaan se ajatus, että hänen mielestään ei ole yhtään mitään hassua siinä, että nussii ysiluokkalaista. Kun imartelee niin kivasti se, että toinen on kuin koiranpentu koko ajan perässä kerjäämässä.[/QUOTE]

Ehkäpä sinun pitäisi miettiä pikemminkin sitä, miksi sinä olet niin ylettömän kiinnostunut näiden kahden asioista.

[QUOTE="vieras";26037856]Aivan! Juurikin TUOSSA IÄSSÄ! Jos ikä ei ole este niin miksi siitä ei saisi vanhemmille sanoa. Onhan tuo aivan eri asia, kuin seurustella ikäisensä kanssa.
Menisikö tuo nainen reippaasti pojan vanhemmille kertomaan? Tuskin menisi? Ja miksi ei menisi? Haloo![/QUOTE]

No seksisuhteista ei ole tapana huudella ympäri kyliä vaikka kyseessä olisi täysikäiset ihmiset. Seksisuhde on ihan niiden kahden välinen asia.

[QUOTE="Minna";26037870]Miksi tuon ikäisen, seksuaalisesti täysi-ikäisen, kohdalla pitäisi mennä kertomaan vanhemmille? Raportoitko itse kaikki suhteesi vanhemmillesi? Mikset? Onko niissä jotain hävettävää?[/QUOTE]

Siksi että jos kyseessä olisi minun lapseni niin haluaisin huoltajana tietää. Omia suhteitani en ole salaillut. Ei katsos ole ollut syytä!
Onko pojan vanhemmat sinusta ainoat jotka pidetään tuosta tietämättöminä? Miksi? Kyttäiletkö itse yläastelaisia?
Tuo nainenhan on kertonut kaverilleenkin pitävänsä hauskaa. Pitääkö hauskaa nuorempienkin kanssa.
Tuon ikäisen naisen/miehen päässä ja moraalissa on jotain vinksallaan jos pitää pentuja sängyssään pyörittää.

[QUOTE="vieras";26037942]Siksi että jos kyseessä olisi minun lapseni niin haluaisin huoltajana tietää. Omia suhteitani en ole salaillut. Ei katsos ole ollut syytä!
Onko pojan vanhemmat sinusta ainoat jotka pidetään tuosta tietämättöminä? Miksi? Kyttäiletkö itse yläastelaisia?
Tuo nainenhan on kertonut kaverilleenkin pitävänsä hauskaa. Pitääkö hauskaa nuorempienkin kanssa.
Tuon ikäisen naisen/miehen päässä ja moraalissa on jotain vinksallaan jos pitää pentuja sängyssään pyörittää.[/QUOTE]

Etkö ihan oikeasti tajua, ettei 16-vuotias ole näissä asioissa lapsi enää? Riippumatta omista kontrollihaluistasi sinulla ei ole automaattista oikeutta saada tietää tuohon ikään ehtineen suhteista.

Yhteistyössä