seksipalvelujen ostosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkäpä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiselta halutaan seksiä ja jonkin verran "läsnäoloa" kun puhutaan seksipalveluista. Osa asiakkaista haluaa paljaalla mutta ammattilaiset tarjoavat seksiä ainoastaan suojattuna. Seksiin kuuluu suihinotto, hyväily ja eri asennot yhdynnässä. Erikoispaveluiksi luetaan yleensä anaaliseksi, suutelu (mikä kuuluu GFE:iin), sekä suihinotto paljaalla, mitä en suosittele.

Seksipalveluita myyviä etsitään seksitreffeiltä sekä laajemmasta sihteeriopistosta, mistä löytyy aiheeseen liittyvää keskusteluakin. Siellä ilmoittavista naisista läheskään kaikki ei tarjoa palveluita mitenkään erityisesti pukeutuneina.

Suomalaisilta horoilta saa myös suojaamatonta suuseksiä ja antavat nuolla pillujansa eli todella tautivaarallista touhua. En ymmärrä mitä sellaisen miehen päässä liikkuu, joka haluaa huoralta
suojaamatonta seksiä??? Ei mitään. Kuvottavaa on myös huorien käyttämä termi rakastelu toiminnastaan.Maksullisesta seksistä on rakastelu yhtä kaukana kuin kuu maasta.

Naiselta halutaan seksiä ja jonkin verran "läsnäoloa" kun puhutaan seksipalveluista. Osa asiakkaista haluaa paljaalla mutta ammattilaiset tarjoavat seksiä ainoastaan suojattuna. Seksiin kuuluu suihinotto, hyväily ja eri asennot yhdynnässä. Erikoispaveluiksi luetaan yleensä anaaliseksi, suutelu (mikä kuuluu GFE:iin), sekä suihinotto paljaalla, mitä en suosittele.

Seksipalveluita myyviä etsitään seksitreffeiltä sekä laajemmasta sihteeriopistosta, mistä löytyy aiheeseen liittyvää keskusteluakin. Siellä ilmoittavista naisista läheskään kaikki ei tarjoa palveluita mitenkään erityisesti pukeutuneina.

Viimeksi muokattu:
Mietin kovasti mitä halutaan. :)

Olen seksihullu immeinen ja aina saa mukaansa ihmisiä baarista, mutta.....kamalaa metsästämistä ja seksi on huonoa. Miksei siis myisi, jos on kysyntää? Olen aina ollut miellyttämään taipuvainen. Seksityö siiis kiinnostaa. Haluaisin tarjota varastettua rakkautta, oikeassa paketissa. En anaalia vaan aidohkoa läheisyyttä!

Alkuperäinen kirjoittaja puusilmä;10770425:
Suomalaisilta horoilta saa myös suojaamatonta suuseksiä ja antavat nuolla pillujansa eli todella tautivaarallista touhua.

Jos olisit palveluita käyttänyt, niin tietäisit että Suomalaiset ovat ehkä valveutuneimpia turvaseksissä, jos ei lasketa ns. 1-2 kertaa kokeilevia amatöörejä. Amatöörit ovat epävarmempia hinnan suhteen, eivät pyydä rahaa extroista ja saattavat suostua ottamaan suihin paljaalla. Ainoastaan tsekkitytöiltä saa vastaavaa palvelua kuin amatööreiltä. Suomalaiset tytöt ovat varsin varovaisia, koska usein tämä on heille vain sivutyö.

Osa tytöistä ottaa myös sähköpostitse vastaan toiveita.

Jos olisit palveluita käyttänyt, niin tietäisit että Suomalaiset ovat ehkä valveutuneimpia turvaseksissä, jos ei lasketa ns. 1-2 kertaa kokeilevia amatöörejä. Amatöörit ovat epävarmempia hinnan suhteen, eivät pyydä rahaa extroista ja saattavat suostua ottamaan suihin paljaalla. Ainoastaan tsekkitytöiltä saa vastaavaa palvelua kuin amatööreiltä. Suomalaiset tytöt ovat varsin varovaisia, koska usein tämä on heille vain sivutyö.

Osa tytöistä ottaa myös sähköpostitse vastaan toiveita.

Olemme 25v parikunta ja eukko ei aina anna. Meen joskus liikemiesten matkaan kun tarjoavat ja haluavat yöksi välillä kimpassa kun eivät saa muuten miestä.. Kyllä VISA vinkuu jos jaksaa olla että peppu kestää kaiken kokoista.

Viimeksi muokattu:
Vie tosiaankin aikaa ja rahaa löytää oikeanlaiset palvelut. Monet muka ammattilaiset kohtelevat viehen vehjettä kuin pahaista polkupyörän pumppua. On myös niitä, joilla on aikaa ja aitoa kiinnostusta asiakkaaseen. Silloin se on tosi mukavaa - kuin nuorena ja rakastuneena.

Mietin kovasti mitä halutaan. :)

Olen seksihullu immeinen ja aina saa mukaansa ihmisiä baarista, mutta.....kamalaa metsästämistä ja seksi on huonoa. Miksei siis myisi, jos on kysyntää? Olen aina ollut miellyttämään taipuvainen. Seksityö siiis kiinnostaa. Haluaisin tarjota varastettua rakkautta, oikeassa paketissa. En anaalia vaan aidohkoa läheisyyttä!

Viimeksi muokattu:
Itse menen paikkoihin jossa on ammattilaiset tarjolla. Kun silmälle sopiva löytyy menen tekemään lähempää tuttavuutta. Jos iskee kipinää niin tehdään diiliä eli sovitaan asioista. Suosin kokeneempia ammattilaisia, nuoremmista herkemmin harmia. Paikka löytyy aina. Kohtelias ja huomaavainen käytös sataa tässäkin hommassa omaan laariin. Muista kuluttajan vastuu ja suojaudu. Jos epäilet paritusta, sano kiitos ei ja tarjoa itse itsellesi. Käy halvemmaksikin. Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä, älä ole kännissä vaan korkeintaan pikkuhiprakassa.