Seksitreffit 47v miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 30v-Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

30v-Nainen

Vieras
Mulla on salainen suhde erään 47v. korkea-arvoisen "herran" kanssa. Ollaan tavattu pari kertaa vasta ja ensi kerralla aika varmasti mennään sänkyyn saakka.

Mietin, että mitä tuon ikäinen mies haluaa sängyssä nuoremmalta naiselta ja miten tyydyttäisin hänet oikein kunnolla?

Haluaisin vinkkejä teiltä näiden seksitreffien järjestämiseen onnistuneesti. Minua tuo ikäero hieman mietityttää, kun en ole aikaisemmin ollut itseäni tuon verran iäkkäämmän miehen kanssa seksisuhteessa.

Toivoisin kommentteja myös tuon ikäisiltä miehiltä, että mitä haluaisitte tai millaisen nuoremman naisen sänkyyn kanssanne?

Alkuperäinen kirjoittaja joppppp:
olen tuonikäinen mies , ja tossa tilanteessa toivoisin ennenkaikkea hyvää potenssia!!!ota rauhallisesti !!!

Tähän mennessä suudellessa ja *kähmiessämme* on hänellä ainakin seissyt kovana kuin rautakanki, ei tunnu olevan potenssiongelmia :) Vaimonsa ei anna miehelleen seksiä vaan pihtaa ja on kylmä. Minä aion antaa hänelle kaikkea sitä mistä jää kotona paitsi..

Eivät viisikymppiset miehet vältämättä niin kovasti eroa nuoremmista paitsi tietenkin siinä, että ovat kokeneempia, rauhallisempia. Omat mieltymyksensä on kullakin iästä riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja 30v-Nainen:
Mulla on salainen suhde erään 47v. korkea-arvoisen "herran" kanssa. Ollaan tavattu pari kertaa vasta ja ensi kerralla aika varmasti mennään sänkyyn saakka.

Mietin, että mitä tuon ikäinen mies haluaa sängyssä nuoremmalta naiselta ja miten tyydyttäisin hänet oikein kunnolla?

Haluaisin vinkkejä teiltä näiden seksitreffien järjestämiseen onnistuneesti. Minua tuo ikäero hieman mietityttää, kun en ole aikaisemmin ollut itseäni tuon verran iäkkäämmän miehen kanssa seksisuhteessa.

Toivoisin kommentteja myös tuon ikäisiltä miehiltä, että mitä haluaisitte tai millaisen nuoremman naisen sänkyyn kanssanne?

Se on ihan yksilökysymys
Korkeasta iästäni huolimatta minulla seisoo aivan samoin kun nuorempanakin
Aina olen kärsinyt siitä kun en pysty muuta kuin yhteen varviin
Muuten kävin panemassa naapurin rouvaa ainakin kymmenen vuoden ajan viimeksi rouva oli 74 vuotias Oli yhtä hahtava naida häntä kuin nuorempanakin
Mutta hän olikin aina fantastinen pantava

Itse olen 32 vuotias ja minulla on ollut nyt 3 vuotta seksisuhde mieheen joka täyttää tänä vuonna 47 vuotta. Seksi on mahtavaa, mies on kokenut, taitava ja himokas, toisin kuin moni nuorempi kaveri. Potenssi ongelmia ei ole ollut koskaan, päin vastoin. Suhteemme on viime vuoden aikana kehittynyt hyvin tiiviiksi ja olemme puhuneet yhteen muuttamisesta, mutta toistaiseksi emme ole niin tehneet, koska pelkäämme seksimme muuttuvan arkipäiväiseksi, jos asuisimme yhdessä. Nyt kun emme näe joka päivä, seksimme ei kertaakaan ole ollut tylsää. Saa nähdä kuinka pitkään jatkamme ja päädymmekö vielä joku päivä asumaan saman katon alle...
Toivotan sinulle 30-kymppinen nainen onnea ja hyviä kokemuksia, eihän kaikki 47 vuotiaat miehet ole kuin tuo minun, mutta varmasti hyvä kokemus ainakin.

Suhteemme on viime vuoden aikana kehittynyt hyvin tiiviiksi ja olemme puhuneet yhteen muuttamisesta, mutta toistaiseksi emme ole niin tehneet, koska pelkäämme seksimme muuttuvan arkipäiväiseksi, jos asuisimme yhdessä.

Pieni neuvo.
Yhteenmuutto ei muuta sitä arkipäiväiseksi, kun harjoitatte sitä vain pyhäpäivisin.

^ Tuohan se juuri muuttaa sen arkipäiväiseksi! Katsotaan kalenterista että "jaahas tänään olisi pano päivä..." ei, ei, ei! Sen pitää tapahtua spontaanisti, kun katse tai kosketus alkaa kiihottaa, ei sitoa sitä aikaan ja paikkaan.

Niin noh...oma mieheni on 48vuotias ja minä 33vuotias...meillä ainakaan ei ole mitään ongelmia ollut seksin saralla...päinvastoin, kovin kiihkeää on yhteenmuuton jälkeenkin ollut.Mutta minua askarruttaa tämä ap:n kuvio...mieshän pettää vaimoaan. =( Pitäisi ensin tehdä asiat selviksi kumppanin kanssa, ennenkuin hyppää vieraan sänkyyn.Pettäminen on pahinta mitä voi kumppanilleen tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja 85C:
^ Tuohan se juuri muuttaa sen arkipäiväiseksi! Katsotaan kalenterista että "jaahas tänään olisi pano päivä..." ei, ei, ei! Sen pitää tapahtua spontaanisti, kun katse tai kosketus alkaa kiihottaa, ei sitoa sitä aikaan ja paikkaan.

Sivupersoona tässä pienenhetken saivartelee. =)

Mutta silloin kun yhdessä asutte, niin silloinhan helpommin tapahtuu nuo katseenkohtaamiset ja kosketukset.

Erillään kun asutte joudutte tyytymään pelkkiin fantasioihin.

Voi Sivupersoona, älä minulle todistele miksi meidän pitäisi asua yhdessä, tee se tuolle miehelle. Jos minä saisin päättä asusimme jo saman katon alla :) mutta epäilen että taustalla on ihan muut syyt kuin tuo seksin arkipäiväistyminen...

Alkuperäinen kirjoittaja 85C:
Voi Sivupersoona, älä minulle todistele miksi meidän pitäisi asua yhdessä, tee se tuolle miehelle. Jos minä saisin päättä asusimme jo saman katon alla :) mutta epäilen että taustalla on ihan muut syyt kuin tuo seksin arkipäiväistyminen...

Ei muuta kuin tuppaudut vain kylään...niin minäkin tein.Mies jahkailisi varmaan vielä tänäkin päivänä, sanoi minulle vain että yksin on kaikkein paras olla.Ei se enää taida olla samaa mieltä.Minä vain pakkasin laukkuni ja menin hänen luokseen, ilmoitin että pois en lähde kuin kantamalla...ei se raskinut minua pois kantaa. =)

Yhteistyössä