Seksiorjana puutarhatilalla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Päätettyäni lukion hain kesätyöpaikkaa ennen korkeakouluopintojen aloittamista. Olin hakenut maatalousalalle, joten työharjoittelunkin olisi ollut hyvä olla siitä aihepiiristä. Sain eräältä tutultani vinkin, että paikkakunnalla eräs piha- ja puutarha-alan yritys haki kesäharjoittelijaa. Soitin sinne. Tilan emäntä vastasi, sovin käynnistä paikan päällä haastattelussa.

Tuo puutarhatila sijaitsi maaseudulla parin kilometrin päässä kirkonkylästä. Pyöräilin sinne. Emäntä toivotti minut tervetulleeksi ja pyysi kahville. Samalla hän tarkasteli minua päästä jalkoihin, ja minäkin tarkastelin häntä. Hän oli noin 40-vuotias pitkä ja sangen miellyttävä nainen.

Keskustelimme pitkään, ehkä normaalit työhaastatteluasiat olisi käsitelty lyhyemmässäkin ajassa, mutta kumpikin tuntui nauttivan toisen seurasta emmekä halunneet lopettaa yhdessäoloamme liian aikaisin. Lopulta hän sanoi:
  • Minulla oli viime kesänä erittäin hyvä ja pystyvä apulainen. Toivottavasti pystyt samaan.
  • Haluan ainakin yrittää!
  • Tervetuloa töihin! Toivoisin, että voit aloittaa jo huomenna.
Työ oli ruumiillista maataloustyötä, ajoittain rankkaa, ajoittain kevyempää. Lämpiminä kesäpäivinä oli mukava työskennellä ulkona, oli jo melko kuuma, vaikka oltiin vasta kesäkuun alussa. Ja tästä saisi nauttia aina elokuun loppuun asti.

Muita palkattuja työntekijöitä ei ollut, minä olin ainoa. Ja talon omaa väkeä oli ainoastaan tuo emäntä, olimme siis kahden koko maatilalla. Minua askarrutti, missä talon isäntä oli, mutta en kehdannut kysellä.

Oltuani töissä siellä pari viikkoa lämpötila nousi noin 30 asteeseen. Työskentelimme emännän kanssa kasvimaalla. Voi arvata, että hiki valui virtanaan. Emännällä oli yllään ainoastaan niukat bikinit. Hän selitti:
  • Tällä tavoin saa parhaan rusketuksen, kun liikkuu auringossa, eikä makaa paikoillaan.
Itselläni oli yllä vain niukat, kireät uimahousut. Sitten hän sanoi, että on kahvitauon paikka. Levitimme viltin puun varjoon, jossa oli hiukan viileämpää, ja menimme sen päälle istumaan. Emännällä oli eväskori, josta hän tarjoili kahvia termospullosta.

En saanut silmiäni irti emännästä, hänen lähes alastomasta bikinivartalostaan. Yritin kuitenkin välttää liian julkeaa tuijotusta. Hän kuitenkin lienee huomannut mielenkiintoni ja siihen liittyen kertoi:
  • Kaikista vaateparsista viihdyn parhaiten bikineissä. Sitä paitsi olin mukana vuoden 2003 Miss Bikini -kisoissa ja menestyin kohtalaisesti.
  • Pärjäisit niissä kilpailuissa vieläkin.
  • Kiitos.
Hän hymyili ja kysyi sitten minulta:
  • Mitä harrastat?
  • Lähinnä urheilua.
  • Sen huomaa, kun katselee vartaloasi. Kuinka pitkä olet?
  • 185 senttiä. Entä sinä?
  • 177 senttiä.
Sitten rohkaisin mieleni ja kysyin:
  • Onko tällä talolla emännän lisäksi myös isäntä?
  • Oli ennen. Olemme eronneet jokin aika sitten. Ero johtui siitä, että emme ehtineet töiden takia juurikaan olla yhdessä. Mieheni matkusteli paljon asiakastapaamisten ja ehkä jonkun muunkin syyn takia. Sovimme, että talo ja puutarha jäävät minulle, lunastin hänen osuutensa. Erosimme sovussa, kun lapsiakaan ei ole.
Tunsimme emännän kanssa merkillistä yhteenkuuluvaisuutta. Tuntui, että voisimme kyllästymättä vain maata siinä ja katsella toisiamme tuntikausia. Olisin halunnut sanoa:”Olet ihana”, mutta ujouteni esti sen. Tuntui, että se olisi ollut liian pitkälle menevää tässä vaiheessa.

Ajauduimme jotenkin lähemmäs toisiamme siinä viltillä. Laitoimme käden toistemme lanteille. Sitten äkkiä hän suuteli minua, minä vastasin suudelmaan. Kätemme hyväilivät toistemme paljasta ihoa, suutelimme jatkuvasti toistemme makeita huulia. Tätä jatkui kauan aikaa. Sitten hän sanoi:
  • Ei kai sinulla ole mitään sitä vastaan, jos minä riisun bikinit?
  • No ei todellakaan!
  • Riisu sinäkin uimahousut, urheilijanuorukainen! Ne pönköttävät jo tuosta edestä niin, että repeävät kohta!
Seisokkini oli todellakin sellainen, että zimmareitten repeämisvaara oli olemassa. Stondaileva muna ponnahti esiin.
Sitten emäntä otti eväskorista varmuusgummin. Se hiukan hämmästytti minua, näytti epäilyttävästi siltä, että hän oli suunnitellut tämän kaiken. Mutta aivan sama! Asiat olivat joka tapauksessa menossa parhaaseen mahdolliseen suuntaan …

Hän rullasi gummin tottuneesti jämäkkänä seisovan fallokseni päälle sanoen:
  • Minä nimittäin olen koulutukseltani terveydenhoitaja, tunnen nämä asiat jo ammattinikin puolesta, osaan käsitellä gondoomeja. Kohta sinä saat nauttia!
Sitten emäntä levitti alastomat reitensä. Hän oli alhaalta tuuhea, oli rajannut karvakolmionsa siistiksi. Valtavan kiihottava!

Annoin kumimunani liukua hänen kuumien reisiensä väliin, langeten liukkaaseen loveen. Ensin tein muutamia hitaita, tunnustelevia työntöjä. Totesin, että pillu oli valtavan syvä, valtavan hyvä! Pohja ei tullut vastaan. Lovi olisi voinut tuntua jonkun mielestä löysältä, mutta koska minulla on tavallista paksumpi muna, niin tiukkuusaste oli juuri sopiva.

Sitten kiihdytin poljennon tahtia. Nauttivan naisen voihke kuului puutarhasta kaikkialle ympäristöön. Mutta koska lähitienoilla ei ollut muita taloja, en uskonut, että kukaan kuuli sitä, saimme siis yhtyä kenenkään häiritsemättä.

Koska olen nuori mies, minulta olisi muuten tullut siemensyöksy pian, mutta noudatin Kama Sutran ohjeita nautintojen pitkittämiseksi. Olin tutustunut kirjaan lukioaikana ja harjoitellut salaa runkkaamalla. Nyt harjoitus kantoi hedelmää, tein välillä pitkiä, välillä lyhyitä työntöjä, syviä työntöjä ja vaihdellen välillä poljennon tahtia. Ja nautin … nautin suunnattomasti…

Ja niin nautti kaikesta päätellen emäntäkin. Jonkin ajan kuluttua tunsin emättimen rytmikkäät supistukset munani ympärillä. Emäntä laukesi räjähtävään organismiin. Itsekään en pystynyt enää pidättäytymään, ei olisi tarvinnutkaan, tämä riitti … purkauduin voihkien ja valtava määrä spermaa ryöppysi varmuuskumiin.

Yhdynnän jälkeen jonkinlainen ujous valtasi meidät, Puimme bikinit ja uimahousut takaisin päällemme ja jatkoimme töitä, olihan työpäivää vielä jäljellä.

Minulla oli tuossa talossa myös majoitus. Illalla menin nukkumaan huoneessani, minua väsytti rankan työpäivän jälkeen. En kuitenkaan saanut nukutuksi, koska päivän tapahtumat pyörivät mielessäni. Ennen kaikkea tietysti se, mitä oli tapahtunut puutarhassa viltillä emännän kanssa. Kiihkeät mielikuvat eivät jättäneet minua rauhaan. Minulla seisoi koko ajan, kun ajattelin sitä. Valtava halu raastoi minua.

Sitten kuulin, kun huoneen oveen koputettiin vaimeasti. Kuka se voisi olla? Vaihtoehtoja ei ollut monia. Kohta ovi aukeni hitaasti ja emäntä hiipi huoneeseen. Hänellä oli kylpytakki päällään ja tukka märkänä suihkun jäljiltä.

Sanaakaan ei sanottu. Ei tarvinnut, ymmärsimme täydellisesti kaiken muutenkin. Nainen riisui kylpytakin, silloin hänen täysin alaston vartalonsa aivan kuin hohti illan hämärässä valossa. Sitten hän tuli sänkyyn peittoni alle. Kietouduimme yhteen alastomiin hyväilyihin.

Hetekan rytmikäs natina kesti kauan.

Lopulta nainen lähti omaan huoneeseensa nukkumaan, ilmeisesti täysin uuvuksissa. Minäkin nukahdin täysin raukeana ja lauenneena.

Seuraavana päivänä mietin: Mitä sitten? Miten tämä jatkuisi? Minä ainakin halusin valtavasti.

Päivän aikana nainen ei tehnyt aloitetta, työpäivänä piti tehdä töitä eikä vain naida. Mutta illalla hän tuli taas luokseni alasti. Ja taas me nautiskelimme toisistamme.

Tuosta muodostui pysyvä käytäntö: Joka ilta tv-uutisten jälkeen mahtavan hyvä pano huoneeni hetekalla. Puutteessa olleesta nuoresta miehestä tuntui valtavan hyvältä saada säännöllisesti!

Olen erittäin seksuaalinen mies, emäntä kehui aina naimakuntoani. Ainoa asia, joka minua vaivasi, oli se, että saama jäi illalla aina yhteen kertaan, minua olisi haluttanut uudestaan, ja vielä uudestaan, ja vielä… Mutta emäntä oli ymmärrettävästi uupunut päivän töistä ja lauettuaan ei olisi samalla kertaa jaksanut enempää.

Mutta lauantaisin levänneinä ja saunan jälkeen oli toisin. Saunanraikkaat ja alastomat nainen ja minä, silloin nainen antoi seksuaalisuutensa puhjeta täyteen kukkaan. Silloin tuntui, että yhdyntäkertojen määrää ei rajoittanut mikään, ei mikään…

Eräänäkin aamuna heräsin tapani mukaan aikaisin, kuten maalla tehdään. Katsoin ulos ikkunasta. Näin, kuinka emäntä voimisteli pihalla bikineissä.

Jäin katselemaan häntä lumoutuneena. Tuo vartalo, nuo reidet, pylly, tissit, kaikki jota palvoin öisin maatessamme yhdessä alasti hetekalla. Hänen voimistelunsa katseleminen oli valtavan kiihottavaa. Emännän bikinijumppa oli todellista seksuaalivoimistelua!

Seisokkini nousi täyteen pituuteensa ja paksuuteensa. Tiesin, että hän ei tähän aikaan päivästä suostuisi, koska työt odottivat. Ja en millään olisi jaksanut odottaa iltaan asti. Minun oli pakko lähteä vessaan purkamaan paineita.


Työtehtäviini kuului myös kaupassa käynti. Lähdin siis emännän autolla kirkonkylän markettiin hänen laatimansa ostoslista mukanani.

Koska oli hiljaista, kassatytöllä oli aikaa jutella kanssani. Hän oli kiinnittänyt minuun huomiota jo aikaisemmilla kauppareissuillani, ja uteli nyt missä asun. Vastasin:
  • Olen tuolla Hakalan puutarhalla kesätöissä, asun myös siellä.
  • Ai Hakalan Merjalla! Sehän sattui…
Emäntä ja hänen asiansa (kuten avioero) tunnettiin pienellä paikkakunnalla hyvin. Ja kassatytön ilme oli näkemisen arvoinen, kun hän huomasi kassahihnalla olevat gondoomit. Pian niistä tietäisi koko kirkonkylä. Meillä kului varmuusgummeja kolme tai neljä pakettia viikossa, ja nyt kaikki tietäisivät, kenen kanssa käytän ne. Periaatteena oli, että vaikka Merja maksoi muut ostokset, niin minä maksoin kumit omista rahoistani. Koska tienasin vain vähän, minulta meni jopa puolet palkasta gondoomeihin. Mutta se oli sen arvoista ,,,

Tulin silloin ajatelleeksi, että olen itse asiassa seksiorja. Merja käytti minua jatkuvasti hyväkseen nautiskellakseen seksistä. Säännöllisesti joka ilta ja lauantaisin sitten enemmänkin. Jotenkin tunsin, että minulla ei ollut mahdollisuutta sanoa ei. Mutta miksi olisin halunnutkaan kieltäytyä? Seksiorjana oleminen tuntui hyvältä, todella hyvältä. Säännöllinen saama, tähänastisen elämäni parasta aikaa …

Sitten ajattelin, että itse asiassa en ole seksiorja, vaan seksin orja. Siinä oli ero. Merja ei orjuuttanut minua, vaan seksi. Valtava seksuaalinen halu, josta ei päässyt eroon. Ja kuinka valtavan hyvältä tuntui kun saa, varsinkin sellaista naista kuin Merja.
 

Yhteistyössä