Seksintappajat parisuhteessa: top-5

  • Viestiketjun aloittaja Epäkorrekti
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki hyvin
Jos miehetkin voisivat unohtaa välillä orgasmikeskeisyytensä ja huomioida muutkin kuin itsensä. Ja nainen voisi jättää ehkäisyn kokonaan miehelle eli unohtaa koko murheen, niin kuin miehet tekevät. Olisi jo paljon helpompaa ja hauskempaa eikä tarvittaisi Viagrojakaan mun puolesta.

Jotkut vehkeet maistuu pahalle, ei niitä kukaan halua suuhun, jos muuallekaan. Kannattaa mennä itseensä, jos on ongelmia. Onneksi on poikkeuksiakin eikä siitä tule edes raskaaksi.
 
Epäkorrekti
""mullahan on ollut jo heti miehen kanssa sänkyyn mennessä se asenne että orkkua ei tule... Päinvastoin. Oon ollut hyvinkin toiveikas aina orkun suhteen""

Kun en ole nainen, minulla ei ole asiasta ensikäden tietoa, mutta muutama nainen on minulle kertonut, että orkku tulee parhaiten kun sitä ei ""jahtaa"", vaan antaa vaan mennä ja nauttii. Ja siinä on kyse asenteesta.

""Odotitko pelkästään hyvää vastaanottoa noin yksipuoliselle näkemykselle?""

Mies voi kertoa mikä miehen kannalta toimii ja nainen mikä naisen. En minä ymmärrä miksi minun pitäisi lähteä spekuloimaan sitä, mitä naiset luullakseni toivovat. Ja kuten sanottu monesti seksi on kahden kauppa ja se joko toimii molemmille tai hetken päästä se ei toimi oikein kummallekkaan.
 
devil
Hetkinen, hetkinen, nyt tarvitsen oikaisua vuosikausien harhaoppisuuteeni. Olen nimittäin kuullut miesten itsensä sanomina ja täällä palstoillakin kirjoittamina, että miehen oma nautinto riippuu nimenomaan naisen orgasmista. Se on miehelle kamala paikka, jos nainen ei oikeasti laukea. Ja vielä kamalampi on kuulemma epäluulo siitä, että nainen teeskentelee orgasminsa. Mitenkä tämä asia nyt oikein menee arvon miehet?

Ottamatta enemmälti kantaa ap:n listaan totean vain, että mikäli naiselle ei terveydellisistä tai muista syistä sovi mikään kemiallinen tai mekaaninen raskauden ehkäisyvalmiste jää miehelle kaksi vaihtoehtoa; kortsu tai selibaatti. Riski ja jännitysmomentti olis tietysti se kolmas, mutta siitä mies ei voi päättää yksin.
 
toosa
Todella hyvä kommentti Sarita!

""Jos naisesi ei ota vekotintasi suuhunsa, olet mies, jonka vehjettä ei tee mieli ottaa suuhun. Mieti sitä. Tee itsestäsi se mies, jolle tekee mieli antaa suuseksiä. Ja jonka kanssa tekee mieli ilakoida muutenkin.""

Just niin. On se kummallista, kun pallihielle haisevaa elintä ei halua suuhunsa. Tai tee mieli ottaa suihin mieheltä, joka tulee kotiin, rojahtaa sohvaan ja uppoutuu loppuillaksi teeveen ääreen. Sitten vääntäytyy sänkyyn ja jää odottelemaan palveluksia.



 
Epäkorrekti
""Tympi muakin lukea tollasta listaa, jossa jokainen syy oli naisen.""

No ei nyt jokainen. Ehkäisyn voi hoitaa myös mies steriloinnilla, joten kortsujen kanssa räveltäminen voidaan poistaa niinkin. Ruutinien rikkomisesta ovat molemmat yhtä lailla vastuussa ja jokainen mies on vastuussa näistä kaikista muistakin, jos ei partnerilleen saa sanottua mistä kenkä puristaa ja jos ei ole valmis tulemaan itsekin vastaan.

Parisuhteessa ei keskimäärin mikään käyttäytymismalli muutu jos molemmat eivät muuta osaltaan omaa käytöstään. Yksipuolinen vain toisen muuttaminen ei yleensä toimi, mikä tosin tämän palstan juttuja lukeneelle taitaa olla aikamoinen yllätys.

""Pientä rajaa sille naisten syyttelemisellekin.""

Seksi on aika lailla fiilis-juttu ja jos vaikka tuolta listalta esimerkkinä useat miehet kokevat, että tuo eniten huomiota saanut seksin muutuminen pelkäksi ""hitaan"" naisen orgasminmetsästykseksi vie pitkän päälle miehen fiiliksen, niin sitten se sen tekee. Jos naisia vaivaa romantiikan ja pienten huomiointien puute, niin mikseivät ymmärrä lopettaa näiden toivomista?

Ei seksissä ole oikein - väärin asioita, vaan juttuja pitää arvioida toimii - ei toimi -akselilla. Ja se pitää toimia molempien kannalta.

""Olet hakoteillä kun kuvittelet seksielämäsi vaikeuksien syyksi seksin suoritustavat.""

Kirjoitin yhteenvedon pienen miesporukan keskusteluista. Jokaisella takana joitakin karille menneitä parisuhteita ja nykyinen joka yhä jatkuu. Joukossa on yksi ""sinkku"" ja hänkin leski. Kyse ei suinkaan ollut minun nykyiseen suhteeseeni liittyvistä ongelmista, mutta useista noista on minullakin jotain kokemusta. Suuseksiin haluttomuudesta ja kortsujen kanssa räveltämisestä vakisuhteessa aika vähän.

Toinen asia on se, että olet totaalisen hakoteillä jos voit luulla kertovasi miehelle mistä miehen haluttomuus johtuu. Yksi kirjoituksen ilmeisen vaikeasti ymmärrettävä ydinsanoma oli, että seksi parisuhteessa ei ole naisen määriteltävissä oleva naiselle suoritettava palvelu, vaan yhteinen juttu.

Minua hämmästyttää sangen yleinen naisten vastuunpakoilu yhteisen seksielämän toimivuuden suhteen.

""Jos naisesi ei ota vekotintasi suuhunsa, olet mies, jonka vehjettä ei tee mieli ottaa suuhun. Mieti sitä.""

Eihän tuolla asenteella mitään rakenneta. Voiko naiselle jonka mies käy jyystämässä itselleen siemensyöksyn naisen nautinnosta piittaamatta kirjoittaa, että
""Jos miehesi ei piittaa nautinnostasi, niin olet nainen, jonka nautinnosta ei miehen tee mieli piitata. Mieti sitä. Tee itsestäsi se nainen, jolle tekee mieli antaa orgasmi.""?

Miksi tämä ""käännetty"" esimerkki olisi yhtään enempää törkeän yksipuolinen kuin oma kirjoituksesi?
 
Epäkorrekti
Toosa ja Sarita:

Kun en ole muutamasta yrityksestä huolimatta saannut selitystä sille mitä tarkoittaa verbi ""syyllistää"", niin yritättekö te nyt tällä keskustelullanne *syyllistää* miehiä kokemistaan vaikeuksista?

Vai onko ""syyllistäminen"" jotain, jota voi tehdä vain naiselle?
 
eroottinen nainen
Hyvä hyvä alkuperäinen! Vaikka olenkin nainen ,on tuo aivan totta ja ihan nappiin kirjotettu! Sen verran vapaana sinkkuna eläneenä,43v. olen monenlaista nähnyt ja kuullut ja aina kun törmää ukkomiehiin, he valittavat juuri noita asioita!! Ja kuinka ollakaan, hyvin harvan eukko suostuu ottamaan suihin!!! moni ei ole todellakaan saanut kokea sitä kuin pari kertaa elämässään! ja sitä lahnaseksiä...jessus,sitä makkareissa riittää! ja vonkaamista jne....Ei kiitos!! Ei koskaan mulle ainakaan parisuhdetta vaan paljon mielummin pari suhdetta kuin ankeeta,seksitöntä,tylsää parisuhdetta!

 
Kissa
Keskimäärin naiselta kestää noin 20-30 minuuttia kiihottua äärimmilleen, mieheltä noin 8 minuuttia. Jos esileikkiä haluaa joskus, paino sanalla joskus lyhentää, niin hyvä keino on harrastaa sitä päivän mittaan. Muutama kiihotuksen sana silloin tällöin, kuiskaus tai hipaisu.

Naisen orgamista tinkiminen on huono ratkaisu. Se, että ""sängyssä on ihan kivaa, vaikkei itte saiskaan"", se on vale. Mieti nauttisitko itse seksistä, jossa sinua hiukan sieltä täältä hiplataan ja veri on pakkautunut genitaaleihin, mutta laukaisua ei tule. Se vain turhauttaa, tuntuu pahalta.
 
elli
<<Minä en ymmärrä tällaista sinun ehdoilla vai minun ehdoilla vastakkainasettelua.

Ai et ymmärrä? Kun itse aloituksessasi ehdotat, että mentäisin täysin sinun (eli miehen) ehdoilla... koska naisen ehdot tappavat sinun seksisi? Pah.

Lue nyt edes mitä itse olet kirjoittanut.
 
kiihkeä nainen
1) rakastan suihinottoa, myös loppuun asti.

2) saan nopeasti, joskaan en 5 sekunnissa. pitää kestää jokunen minuutti. saan myös monta peräkkäin.

3) multa on putket poikki, joten kortsua ei oman miehen kanssa tarvita.

4) en esitä mitään vaatimuksia, mies hoitaa omansa ja minä omani (kodintyöt jne. seksistähän meillä ei enää puhuta, kun sitä ei edes ole)

5) mies ei suostu ehdotuksiini (niihin, mitä ennen esitin) eikä ehdota mitään itse.

Aviossa yli 10 vuotta. Alkukuukaudet kiihkeitä. Sitten tajusin, että minä tein lähes aina aloitteen. Kun olisin toivonut aloitteita myös mieheltäni, niin johan alkoi pihtailu, siis miehen puolelta.

Nyt olen lopettanut kaikenlaisen aloitteiden tekemisen, en edes vihjaa, en mitään. Seksi loppuikin siihen täysin.

Kirjoitinkin jo toiseen ketjuun, että kunhan yksi ihan ulkopuolinen juttu saadaan hoidettua tässä parin kuukauden sisällä, niin minä ilmoitan, että tämä naurettava kulissiliitto saa loppua. Olen mieluummin vaikka koko loppuelämäni ilman yhtäkään miestä kun tämän paskiaisen uhrina neljän seinän sisällä mädäntymässä.
 
Manu
Minun eukkoni perse on kuin seitsemän leivän uuni ja minä olen lähes joka ilta tai ainakin tarpeekseni taivaassa.

Jos minun eukkoni nalkuttaa, se on yleensä minun välinpitämättömyyteni syytä. Hän ei turhasta nalkuta, mutta täytyyhän arkirutiinien sujua. Ei ole kiva kaataa eukkoa keittiön pöydälle kalanruotojen päälle, niin kuin kerran tapahtui. Minä olin unohtanut.

Jos mies saa pillua tyhjentämällä roskiksen ja imuroimalla, aika helposti ja halvalla mies silloin sitä saa. Kannattaa miettiä, tekeekö mieli vai eikö tee, tekeekö mieli vain piruilla.


Jos nuoleminen on tärkeää ja tuo ihmeellinen suihinotto, miksi minä sitten en siitä ollenkaan pidä?. Eukko tarjoaa sitä vaikka joka päivä, mutta minä en anna nuolla persettä edes keittiökelmun läpi, koska en tahdo. Vaimo ehdotti tuotakin vaihtoehtoa.Epäili, että hygienia tekee minut estoiseksi.


Naisen kiihottaminen ei ole koskaan ollut minulle työtä ja jos onkin:minä rakastan työtäni. Mikä on ihanampaa kuin tuottaa naiselle nautintoa.Itse pidän melko passiivisesta naisesta ja kyllä hän aktivoituu, jos olen hyvä. Se on varmaa.

Jos hän ei pidä seksistä, se on minun taitamattomuuteni syytä. Melkoinen aika meni hänen tavoittamiseensa. Kun naisen on kerran valtaansa saanut, ei nainen sitä unohda kovin helposti. Paljon pahaa pitää tehdä, jos unohtaa. Kutsun sitä seksuaaliseksi heräämiseksi. Mun naiseni on heräänny. Jutinan tähäre.Ja mun tähäre.


Te naiivit tietämättömät ukonrähjäkkeet kaljamahoinenne, kannattaa tarkistaa kantansa. Miten vaimoja kohtelette, sitä saatte itsellenne. Rakkautta ei tarvitse ansaita, mutta sen jatkumiseen tarvitaan molempia osapuolia.

Nainen on aina ihana. Nainen on aina arvaamaton. Se tekee hänet mielenkiintoiseksi. Hän on kuin räjähdyspanos taitamattoman käsissä, mutta ah mitä turvaa ja onnea hän voi tuottaa, kun osaamme toimia oikeilla asenteilla ja hallitsemme hiukan tekniikkaakin.Nainen on nimittäin aina yksilö, sitä älkää unohtako. Muistakaa se viimeiseksi. Jos haluatte menettää lopullisesti pelin, kertokaa, ettei toisetkaan tuolla tavalla toimineet. Minä annan nämä neuvot teille ilmaiseksi, sillä minä olen kerran menetttänyt pelin tyhmyyteni vuoksi. En tee sitä enää.

 
Rakastan
Rakastan lukea näitä, vaikken usein omaa kantaa mihinkään suuntaan erityisesti. Tän ketjun lukemisesta alusta loppuun oli hyötyä monin tavoin. Tuli kuitenkin mieleen naisena, kun on toimiva suhde muuten; nautimme usein pitkistä seksisessioista. Pikapanot välillä, kiihkeät ja toimivat. Mutta sit joskus en laukea ollenkaan, vaik ihan perusmukava tuokio takana. Musta on hyvä se läheisyys ja että miehel tuli. Mut tää mies ei millään usko, että olen aivan tyytyväinen ja hyvilläni ilman orkkuakin. Ja se jotenkin syö iloa hänestä pariksi päiväksi. No, seur. kerral onkin usein villi meno päällä ja kaik hyvin. Miten tukea miestä niillä kerroil kun en saa, kun se on niin pettynyt silloin? Olis kiva, ettei olisi, kun minuu ei vaivaa orkuttomuus silloin tällöin ollenkaan. Kiitos teille kaikille kun jaksatte avata hyviä keskusteluja!
 
lellukka
Hyvä Hyvä!! Parisuhteessa saa ja pitääkin vaatia kunnon kohtelua sekä sängyssä, että sängyn ulkopuolella!! Sekä miesten että naisten.

Parisuhde on jakamista. Piste. Nykyään ihmiset ovat hirvittävän itserakkaita ja omahyväisiä. Kaikki itselle nyt ja heti. Sängyssä miehen on palveltava naista ja nainen on niin pyhä jumalatar, että miehen on ryömittävä hänen jaloissaan.

Ennen asiat olivat toisin, silloin mies oli se jumala ja nainen oli nyrkin ja hellan välissä, eikä sekään ollut minun mielestäni oikein. Miksi ihmiset menevät ääripäästä toiseen? Nykyään sovinismi on yleisesti tuomittu asenne mutta feminismi ei. Miksi? Ei nainen ole sen ylempi arvoinen kuin mieskään. Eikä mies ole sen arvokkaampi kuin nainen.

Feministit huutavat tasa-arvoa ja sen nimissä polkevat miehiä maan rakoon. Väärä asenne. Mutta nyt taisin eksyä itse aiheesta...

5) Jos mies haluaa suihinottoa, hän voi pestä vehkeensä ja pyytää naiselta sitä. Tämä suostuu tahi ei suostu. Joillekin naisille suihinotto on kuvottava toimenpide, eikä ketään pidä pakottaa tekemään mitään, mitä ei itse halua. Enkä minä ainakaan usko miehen nauttivan toimenpiteestä jos nainen meinaa oksentaa samalla.=)

Jos nainen haluaa, että häntä nuollaan alakerrasta, hän pesköön alapäänsä ja pyytäköön asiaa mieheltään, mutta jos miestä kuvottaa pelkkä ajatuskin, ei hänen ole sitä pakko tehdä. Enkä usko, että yksikään nainen nauttii toimenpiteestä jos sen antajakaan ei siitä pidä.

4) Jos naisen orgasmi vaatii kolmen tunnin työrupeaman, ei mieheltä voi vaatia joka kerta täyttä työmäärää, mutta nainen ei varmasti ole onnellinen, jos mies joka kerta ilmoittaa, ettei todellakaan aio räpeltää loppuun saakka.

3) Minä en itsekkään pidä kortsuista, mutta kuulun niihin onnettomiin ihmisiin, joille hormooneilla toimiva ehkäisy ei sovi. Kortsu tuntuu minusta todella epämiellyttävältä ja aihettaa pidemmässä käytössä virtsaputken tulehduksia melkeinpä liukuhihnan omaisesti, mutta ei hätiä mitiä. Onneksi apteekista saa emätinpuikkoja, jotka pistetään emättimeen 10 minuuttia ennen yhdyntää ja joiden ehkäisyteho on oikein käytettynä yhtä hyvä kuin kondoomien.

2) Miehen pitää ymmärtää, että jos nainen joutuu työpäivän jälkeen yksin tekemään ruuat, hoitamaan lapset (jos näitä on), juoksemaan asioilla ja pitämään muutenkin taloutta pystyssä, naista ei välttämättä illalla tosiaan kiinnosta sängyssä muu kuin nukkuminen. Klisee, joka sanoo naisen syttyvän miehen imuroinnista, pitää paikkansa.

1) Puurtaminen on puuduttavaa ja todellakin tappa sekä miesten että naisten seksihalut. Jos nainen makaa aina kuin kuollut lahna ja odottaa miehen tekevän kaiken, seksi ei toimi.

Jos mies odottaa naisen joka kerta olevan se seireeni, joka tekee kaiken ja vääntyy kaikkiin mahdollisiin solmuihin, mies saa pettyä pahan päiväisesti eikä seksi taaskaan toimi.

Kaikki nämä ongelmat saa varmasti ratkaistua, jos ymmärtää puhua toiselle eikä olla aina sormi syyttävästi pystyssä kohti vastakkaista sukupuolta.
 
Kissa
Vertaamalla feminismiä sovinismiin osoittaa vaan tietämättömyytensä. Sovinisti uskoo naisen olevan miehen alapuolella, feministi uskoo siihen, että eri sukupuolet ovat yhtä arvokkaita ja ansaitsevat siis samat oikeudet.
 
lellukka
On pakko mainita vielä jotain... Tuo kierrukka... Kierrukka ei edes suostuta laittamaan naiselle ennen synnnyystä, eikä se siltikään sovi kaikille synnytyksen jälkeenkään. Itse olen kokenut viimeisen viiden vuoden aikana todella vaikean ehkäisyongelman, melkeinpä voisi sanoa helvetin. Olen kokeillut melkein kaikkia pillerimerkkejä mitä on olemassa, eikä minulle sopineet yhdetkään hormoonivalmisteet. Ja kun hormoonit eivät sovi, ovat vaihtoehdot aika vähissä. Ehkäisymenetelmiä on paljon, mutta suurin osa niistä perustuu jossain määrin hormooneihin, ainoat joissa näitä ei ole ovat kuparikierrukka, kortsu, ns. piuhojen poikki laittaminen ja emätinpuikot. Minulle ei sovi kierrukka runsaiden vuotojen vuoksi, kortsu aihettaa jatkuvasti virtsaputken tulehduksia enkä tosiaankaan halua vielä pistää piuhoja poikki koska haluan lapsia. Ainut vaihtoehto ovat puikot. Eikä se todellakaan ole mukavaa. Tässä asiassa pyytäisinkin miehiä joskus ymmärtämään, etteivät nämä ole helppoja asioita. Kukaan ei voi kuitata ehkäisyä lauseella: ""onhan kierrukka keksitty.""
 
lellukka
niinhän asiat alunperin olivatkin, enkä todellakaan aliarvioi tai halvenna naisia, jotka ovat tasa-arvoa aikoinaan ajaneet tai ajavat sitä edelleen. Mutta nykyään vain saa sellaisen kuvan, että keskiverto feministi polkee miehen täysin matalaksi eikä anna miehille mitään arvoa. vai mitä mieltä olet ruotsin feministi-puolueen puheenjohtajasta, joka on sanonut jokaisen naisen, joka on sängyssä miehen kanssa olevan petturi.
 
Sarita
Epäkorrektille. En minä tietääkseni kertonut miehelle, mistä miehen haluttomuus johtuu. Sinä siitä tänne oikein listan laitoit.

Jos miehet kärsivät haluttomuudesta, pitäähän asialle jotain tehdä. Jos nimittäin oikeasti siitä kärsivät. Ei siitä kannata missään miesporukoissa valittaa (en muuten edes usko koko äijäkööriin, onpahan vain taustatekijäksi laitettu juttu, mutta se nyt on sivuseikka tässä). Asialle on tehtävissä jotain. Eikös miehet ole juuri niitä, jotka tekee eikä jahkaile?

Kondomin käyttämisen voi eliminoida tosiaan kätevästi pistämällä johtimet poikki, joten se siitä ja piste perään. Irtosuhteet on sen jälkeen unohdettava. Sikäli mikäli irtosuhteissa haluttomuutta esiintyy.

Lue oma listasi ensin tarkemmin, ja tule sen jälkeen luennoimaan tänne törkeästä yksipuolisuudesta.

Ja kyllä. Muuttuminen lähtee omasta itsestä. Myös naisella.

Jos et ole tyytyväinen asioihisi, voit muuttaa itseäsi, et toista. Vasta oman muutoksesi myötä voit odottaa reaktioita vastapuolelta.



 
bisquit
Tais epäkorrekti mennä hiljaiseksi... heh :)

Kertakaikkiaan tökeröä laittaa tuollainen lista mikä palvelee vain miestä. Jos haluaa olla KUNNON MIES niin silloin ottaa huomioon molemmat sukupuolet. Tuo lista ja sen esittäjät eivät eroa yhtään niistä perusäijistä jotka olettavat että seksin valmistelut ja vastuu kaiken sujuvuudesta on naisen kontolla.

Tuohon ehkäisy asiaan. Se oli kaikkein törkein nimittäin tähän hetkeen asti ehkäisy on ollut naisen kontolla. Se ihan yleisestikin katsotaan naisen vastuuksi. Ihan käsittämätöntä! Naiset sitten kärsivät kaikki ikävät ja vakavatkin sivuvaikutukset VAIN SIKSI että mies saa SUJUVAA SEKSIÄ!! Voi vittu.

Mä odotan sitä päivää kun miesten e-pilleri tulee markkinoille ja TOIVON että naiset ei sen jälkeen enää pillereitä syö. Jo riittää.

Kuten sanottu ei maksa vaivaa olla miehen kanssa. Siinä ei ole tarpeeksi sisältöä, sellaista mitä nainen tarvitsee.

 
devil
Mistä teitä omahyväisiä sinkkuja aina riittää, jotka esittelette näitä miesten kertomia höpinöitä parisuhteittensa laadusta. Nehän on aina yhden osapuolen juttuja eivätkä välttämättä lainkaan vastaa todellisuutta. Miehillä on usein sellainen vika, että he eivät osaa pukea ajatuksiaan ja toiveitaan sanoiksi. Voisin kuvitella, että on helpompaa avautua ammattiterapeutille taikka jollekin suhteen ulkopuoliselle - vaikka nyt kaltaisellesi sinkulle.


Onko teillä joku tarve tai puute omassa elämässänne, että tarvitsette tällaista oman hännän nostoa - usein ilman perustetta. Mistä te oikeastaan voitte edes tietää minkälaista elämä on vuosikausien vakiintuneessa parisuhteessa.

Kun vähän pintaa raaputtaa, niin mieheltäkin saattaa tulla tunnustus että oikeastaan hänkin voisi useammin olla tai tehdä sitä taikka tätä suhteensa eteen.
 
bisquit
Totta helvetissä olen katkera teille miehille! En salaa sitä yhtään. Mutta en mä myöskään enää tarvitse yhtäkään miestä joten mitä se sua liikuttaa vaikka olenkin katkera?? Oo tyytyväinen että oon naisen kanssa enkä pilaa katkeruudellani jonkun äijän elämää.

Heh, ootte te miehet vinkeitä :) Kyllä se vaan näyttää ottavan luonnon päälle kun nainen valitsee naisen. En mä mitään muutakaan syytä keksi sille miksi mun seksuaalista suuntautumista ja hyökkäävää asennetta täällä arvostellaan. Mitä ihmettä sillä on väliä vaikka hyökkään? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa että jotta totuuden siemen taitaa jutuissani olla :)

Se miksi mä älähdän teidän äijien ällölistoista on se että mä olen kurkkuani myöten täynnä tätä maailmaa jossa naisia kohdellaan huonosti. Ja yleensä ne on miehiä jotka niin tekee. Ja sit joku luulee olevansa tosi fiksu kun rustaa tuollaisen vaatimuslistan tänne.

En mä tällä asenteella mitään miesten kanssa aikaan saakaan mutta, herra kiesus, se on mun tarkoituskin. En mä haluakaan saada mitään aikaan miesten kanssa. Mä haluan täten puhua suoraan ja olla rehellinen. Te vaan olette vastenmielisiä suurin osa. Ei kaikki (anteeksi kunnon miehille). Mutta hei, tämä on mun mielipide. Kyllä teille noita palvelijattaria vielä riittää ;)
 
bisquitille
Kun sinä olet väärässä, niin sinä olet väärässä. Koita jo sulattaa se. Olet nolannut jo itsesi. Joka viestistä paistaa katkeruus ja se, että haluat vakuutella lähinnä itsellesi jotain. Ei se kuule haittaa yhtään mitään, jos miehen kirjoittama viesti on miehen näkökulmasta. Täälläkin olemme nähneet, että naiset osaavat kyllä puhua omasta puolestaan, ja esittää se naisen vastine asiaan. Pidätkö sinä naisia jotenkin avuttomina, kun pidät tuota miehen listaa niin pelottavana? pelkäätkö että naiset eivät osaa tehdä omia päätelmiään ja pitää puoliaan? Varsinainen tasa-arvofriikki, kun et soisi miehelle mitään sanan sijaa. Todellinen valta on sitäpaitsi sillä joka tutustuu vastapuoleen -tuomitsemisen sijaan, pitää siis ns. vihollisen lähellä.
Mitä sulle on tapahtunut miesten kanssa? On täytynyt kolahtaa kovasti, että tuollainen paatos pääsee syntymään.

Olet oikeassa siinä, että on hieman epäreilua että ehkäisy on ainoastaan naisen kontolla.
Mutta oletko ajatellut että on kuitenkin naisen on fiksua hulehtia omasta kropastaan, eikä jättää sitä muiden tehtäväksi. Kun olet se joka syö pillerin, niin ei tarvitse sitten ketään muuta syyttää jos vahinko käy. Osaahan mieskin pukea kumipuvun päälleen jos ei halua tauteja / jälkikasvua.
Jos ei osaa niin on tyhmä yksilö, ei se tee koko ihmisryhmää tyhmäksi.
 
bisquit
Lisään vielä tiedoksi kaikille miehille. Tällaista asennetta on nousussa naisten keskuudessa, varsinkin nuorten naisten (n. 25v. ja alle eli oma ikäluokkani) joten asennemuutos on ihan paikallaan miesten keskuudessa, jos aiotte vielä tulevaisuudessa saada pesää. Että kannattaa jo ottaa selvää niitä keinoja miten nainen tehdään tyytyväiseksi. Sellainen on meinaan valttia tulevilla markkinoilla :)
 
bisquitille
Muistatkos mitä itse sanoit tuolla alempana ketjussa, kun joku epäili josko olet keksinyt omasta päästäs koko bii-juttusi:

""Mä en ole vielä tavannut yhtäkään miestä joka raivostuisi lesboilusta... :D Mikähän tässä minun seksuaalisessa suuntautumisessa sinua noin paljon riepoo että se pitää mitättömäksi tehdä? Sekö kun itse et ole ja miehet himoitsee meitä bi-naisia aikas usein, varsinkin meitä seksikkäitä yksilöitä?""

Ja nytkö se sitten ottaakin miehillä luonnon päälle että joku nainen (kaikenlisäksi hyökkäävä ja tyhmä sellainen) on lesbo eikä hetero!!
Eiksne olekaan kiihottuneita susta ja sun naisesta??

:D :D :D :D
 

Yhteistyössä