vierailija
Jo pikkupojasta alkaen olin aina kesälomallani tätini luona. Näin äitinikin pääsi helpommalla viiden muun lapsen kanssa. Tädilläni ei sitävastoin ollut lapsia, ainoastaan vähän mielestäni outo mies. Rakastin niitä kesäaikoja. Ne olivay ihanimpia mitä nuori poika voisi toivoakaan. Tätini oli mielestäni kaunis ja hyvin seurallinen ja edustava. Pukeutui upeisiin vaatteisiin ja hänen kaappinsa ja laatikkonsa olivat täynnä mitä ihanimpia luomuksia. Tiesin sen, sillä kun täti miehineen katosi kapungille, minä kolusin kaikki paikat talossa. Niinä poikavuosinani minulle varmasti kehittyi voimakas asufetissi, mitä olen sitten itse ruokkinut vuosien varrella. Minusta oli joka kerta niin jännää koluta hänen kaapeilaan ja nostella niitä kauniita luomuksia poskeani vasten. Vuodet kuluivat samoissa merkeissä. Sitten oli jo viidentoista ja olin jo aloittanu runkkaamisenkin. Nyt ollessani taas sinä kesänä tätini luona, uskaltauduin pukemaan ylleni kaikki ihanuudet. Aikaisemmin oln vain lainaillut pikkareita. Eräänä päivänä täti tulikin aikaisemmin kotiin kuin piti ja löysi minut vuoteeltaa runkkaamassa... Säikähdin valtavasti, mutta täti pyysi vaan jatkamaan ja tulemaan keittiöön, kun olisin valmis, mutta että pitäisn asut yllä niin sitten teinkin, kun ensin olin pyyhlinyt spermat pois. Tätin katseli hymyillen pää kallelaan kun astuin keittiöön ja kertoi tienneensä harrastuksistani jo kauan, koska äitini oli kertonut niistä, kun tietenkin touhusin samoja asioita kotonakin. Olin oikeastaan helpottunut kun ei tarvinnut salata mitään. Sitten hämmästyin, kun hän sanoi, että nyt saisinkin olla tyttönä koko sen kesän ja hän auttaisi minua siinä. Niin alkoi koulutus. Hän hankki minulle sopivampia asuja, meikkejä ja teki minun jo ennestään pitkiin hiuksiini ihanan kampauksen ja parin viikon kuluttua olin jo valmis seuraamaan häntä kaupoille... No etntä hänen miehensä. Mitä hän sanoi? No ei mitään viel, koska hän oli espanjassa jonkun kaverinsa kanssa. Parin viikon perästä hänkin tuli kotiin ja luuli ensin, että sisareni oli tullut kylöäilemään, mutta kun vaimo käski hänen katsoa uudelleen, hän tajusi!! Hyppäsi viereeni ja puristi minua itseään vasten ja sanoi, että juuri rällaista tyttöä hän oli toivonut itselleenkin... Olin vähän vaivautunut, mutta hän käski odottaa hetken ja katosi. Tuli takaisin naisena!! Täti kertoi että mies oli tyttöillyt koko naimissaoloajan ja hänkin piti siitä paljon ja nyt täti oli iloinen kun oli saanut minusta tyttären itselleen. Näin sain olla tätini tyttöpoikana vielä monet vuodet, mutta myös hänen miehensä tyttönä ja kun vanhenin, hän opetti minulle miesten keskeis saloja. siis kaiken kaikkiaan saan olla kiitollinen tädilleni ja hänen miehelleen niistä monista mahtavista kokemuksista, joita heöllä ollessaan sain.