Seksin merkityksen

  • Viestiketjun aloittaja vähättely
  • Ensimmäinen viesti
vähättely
Taas on pihtareita ja vonkauksen kohteena olevia palstalla. Kyvyttömyys erikseen, mutta mitenkäs haluttomuuden kanssa? Pakottaa ei saa, mutta saako pitää puutteessa? Nykymoraalin mukaan useimmat hyväksyvät kaiken muun kanssakäymisen vastakkaisen sukupuolen kanssa, paitsi seksin. Ystävät ja harrastukset hyväksytään.

Haluttomuudesta kärsivät ihmettelevät, miten seksi voi olla niin tärkeää jollekin? Vahvistukseksi toteavat, ettei kukaan ole seksin puutteesseen kuollut. Tässä on mielestäni mietinnän paikka. Jos seksi on niin vähäpätöinen asia, niin miksi fyysinen uskottomuus on kuitenkin niin suuri asia?

Jos seksi on lähes merkityksetöntä itselleen, niin eikö siihen voisi rakastamansa, halukkaamman, ihmisen kanssa suostua? Jos ei, niin eikö se kerro jälleen seksin suuresta merkityksestä?

Miksi pettäminen sitten sattuu niin paljon, että ollaan valmiita lopettamaan jopa muutoin hyvältä tuntuva suhde? Eikö se edelleen kerro seksin tai sen puutteen suuresta merkityksestä? Muutoinhan vähäpätöisen asian harrastaminen jonkin muun kanssa olisi vähäpätöinen ongelma.

Kommentteja?
 
Kain
Nainen pakottaa miehen turvakseen(liittoon) , ja pitää valtaansa yllä seksin säännöstelyllä... Siis ulkopuolinen seksi murtaisi koko naisen valta-aseman parisuhteessa.
 
Kain
Mies pihtaa topicci pullistuu naisten tyhjästä puheesta... mutta ei tämä! Haluttomat, orgasmittomat, pihtarit ja kuivakat vanhatpiiat kun ynnätään , tulee 90% , jää jäljelle 10% naisista ... Näiden kans elämä onnistuu ilman näytelmää...
 
Alkuperäinen
Niin, ei tämä keskustelu etene katkeralla marinalla, että niin se vain on. Voisiko joku näitä mainitsemiani vähättelieviä kommentteja kirjoittanut valaista asian taustoja?
 
Ilona
Mä olen Kain sinun kanssasi samaa mieltä, vaikka ei ehkä pitäisi, koska olen nainen. Näilläkin palstoilla tulee tavan takaa esiin meidän naisten kirjoittelu petturimiehistä ja uho siitä kuinka kaikki pitää käräyttää ja ristiinnaulita lähtökohtana se, että kaikki miehet pettää. Mulla on ollut omat epäilyni siitä, että kyse olisi juuri tuosta nykynaisten pelosta valta-aseman murtumisesta. Miten tuollaisen kuohunnan muuten voisi selittää.

Itse olen sen koulukunnan jäseniä, jonka elämässä seksi on yksi tärkeä osa liitossa, sitä on välillä enemmän ja välillä vähän harvemmin, mutta sillä ei tehdä kauppaa - molemmat antaa ja molemmat saa.
 
Juu vaan
Nainenko muka pakottaa. Pyh. Kyllä se on mies, joka ottaa itselleen piian ja monta kertaa elättäjänkin, sillä usein naisen palkasta ostetaan ruoka ja lasten vaatteet yms. ja hoidetaan monet juoksevat menot ja mies saa käyttää palkkansa miten lystää. Tai ainakin osan siitä. Tosin naiselle ei kyllä aikaakaan jää rahojen käyttöön, kun pitää ansiotyön lisäksi vielä hoitaa huusholli ja lapset.

Ja sitten tuo älytön myytti siitä, että naiset pihtaa. Sen mukaan, mitä vuosikausia olen seurannut, niin miehet ne pihtaa tai ei kykene. Siinä sitten nainen on haluineen, vaan ei miehestä mihinkään ole.

Monet miehet kertovat käyvänsä vieraissa saadakseen kykenevän maineen. Todellisuudessa mitään ei tapahdu ei kotona eikä sen ulkopuolella.

Miehen valta liitossa on lapset, niillä hän sitoo naisen ikeensä alle, sillä naiselle lasten kodin rikkominen on yleensä korkean kynnyksen takana, ainakin näin minun laitani.
 
Ilona
Anteeksi vain, mutta taidan olla senverran sinisilmäinen ja pakko on ihmetellä, että vieläkö tuollaista elämää jotkut naiset Suomessa viettävät?

En ymmärrä miksi kouluja käyneet ja työssäkäyvät nykynaiset tuollaiseen orjuuteen oikein suostuvat?
 
nainen
Ilona ja Kain:eek:len kanssanne aivan samaa mieltä.

Ja ap:lle terveiset, että osasit hyvästä asiasta kirjoittaa todella hyvin.

Tiedän muutaman tapauksen kun nainen on itse minulle sanonut, että mykkäkoulun sijasta pitää mykkäpimpsaa eli kun ollaan vihaisia miehelle jostakin, niin saatetaan olla kuukausikin antamatta ja sitten mies on hakenut tyydytyksensä muualta, niin auta armias sitä haukkumisen ja syyttelyn määrää. Kyllä siinä on pimpsan pihtaajalla syytä itse katsoa peiliin. Normaalissa parisuhteessa seksi ei ole kauppatavaraa.

Vai naisilla korkea kynnys rikkoa lasten kotia...ystäväpiiriäni seuratessani minun käy suunnattomasti sääli niitä lapsia, joiden äidit eivät ota lapsiaan ja lähde lätkimään suhteesta, jossa lasten kotiolot ovat kaikkea muuta kuin hyvät ja perustelu lähtemättömyydelle useimmiten on pelko taloudellisesta tilanteesta eron jälkeen. Eli tyyppiesimerkkejä siitä miten mammona laitetaan lasten edun edelle.
 
timpe
joooooo...
nainen pihtaa!!! kyllä, elin jumalattoman kauan naisen kanssa joka antoi ilmojen eellä, no, olin tyhmä enkä käynyt vieraissa, poika tuli jonkun ihmeellisen sattuman kautta tehtyä.
pojan syntymän jälkeen, 5 v päästä älysin lähteä lätkimään pihtarin luota.
naisia meni ja tuli kukaan ei
pihdannut!
nyt elän hienossa parisuhteessa...
ja saan enemmän kuin jaksan panna...
 

Yhteistyössä