Seksilakolla rankaisevat kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nymfo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nymfo"

Vieras
Te jotka 'rankaisette' kumppanianne seksilakolla, ettekö todella itse pidä seksistä yhtään tai vain hyvin vähän? Nimittäin omaan maailmankuvaani ei mahdu seksittömyydellä rankaisun logiikka. Jos seksistä pitää, miksi rankaisee itseäänkin seksittömyydellä, jos kumppani on loukannut tms? Siinähän joutuu itsekin kärsimään, nimittäin seksittömyydestä ja aivan syyttömänä. Kommentoikaapas hyvät ihmiset.

[QUOTE="nymfo";30410870]Te jotka 'rankaisette' kumppanianne seksilakolla, ettekö todella itse pidä seksistä yhtään tai vain hyvin vähän? Nimittäin omaan maailmankuvaani ei mahdu seksittömyydellä rankaisun logiikka. Jos seksistä pitää, miksi rankaisee itseäänkin seksittömyydellä, jos kumppani on loukannut tms? Siinähän joutuu itsekin kärsimään, nimittäin seksittömyydestä ja aivan syyttömänä. Kommentoikaapas hyvät ihmiset.[/QUOTE]

No jos kumppani on loukannut niin ei kai siinä nyt h... soikoon seksi kiinnosta kyseisen henkilön kanssa! En minä ainakaan pysty kahlitsemaan tunteitani ja harrastamaan seksiä vain seksin vuoksi.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Onneksi Tinder ja muut netin seksiseuranhakupalvelut sekä joka niemennotkosta tänä päivänä löytyvät thaihieromot ovat tehneet uusfemakkojen ja palstaämmien seksilakkoaseesta tehottoman ja itseään vastaan kääntyneen.

Jos, JOS netissä ei lykästä niin 50 eurolla saa upean poskihoidon kauniilta tytöltä tai satkulla koko setin. :)

Suostutte siis olemaan itse selibaatissa vaikka kuukauden, jos kumppani on loukannut tarpeeksi paljon? Miten joku jaksaa olla vapaaehtoisesti niin pitkään ilman seksiä? Perusteluja haluaisin kuulla. Se, että seksi ei kiinnosta sua sinua loukanneen kumppanin kanssa, ei käsittääkseni poista sun omia seksihalujas?

[QUOTE="nymfo";30410907]En ymmärrä, mitä tarkoitat. Oletko unseksuaali tai streittari? :D[/QUOTE]

No... en tosiaan tiedä mistä teit tuon oletuksen... keskustelua on ihan turha jatkaa mikäli lukutaito on oletusten tekemistä.

No... en tosiaan tiedä mistä teit tuon oletuksen... keskustelua on ihan turha jatkaa mikäli lukutaito on oletusten tekemistä.

Taidat olla oikeassa. Keskustelua on ehkä turha jatkaa, koska vastaat kysymyksiin kysymyksillä ja sen jälkeen jatkat kommentointia psykologimaisen salaperäisesti asiaa väännellen ja koittaen sekoittaa kanssakeskustelijoiden päät.

[QUOTE="nymfo";30410951]Kyselytuntia on turha jatkaa, koska vastaat kysymyksiin kysymyksillä.[/QUOTE]

Keskustelussa esitetään tarkentavia kysymuksiä, mutta ei tehdä oletuksia. Kyselutunnit sitten erikseen.

Keskustelussa esitetään tarkentavia kysymuksiä, mutta ei tehdä oletuksia. Kyselutunnit sitten erikseen.

Keskustelussa voi toki esittää tarkentavia kysymyksiä. Kysymyksesi oli vain lähinnä mun korvaan sama, kuin joku kysyisi multa, että oletko aivan varma, että asut maapallolla. Saa ihmisen ajattelemaan, et ööööö what, kysyykö tuo oikeesti jotain niin itsestäänselvää, jonka luulisi olevan muillekin selvä. Kuten huomaan, tämä saa ajatukseni näin sekaisin.

[QUOTE="nymfo";30410932]Suostutte siis olemaan itse selibaatissa vaikka kuukauden, jos kumppani on loukannut tarpeeksi paljon? Miten joku jaksaa olla vapaaehtoisesti niin pitkään ilman seksiä? Perusteluja haluaisin kuulla. Se, että seksi ei kiinnosta sua sinua loukanneen kumppanin kanssa, ei käsittääkseni poista sun omia seksihalujas?[/QUOTE]

Mitkä ovat vaihtoehdot? Seksi kumppanin kanssa, jonka pelkkä läsnäolo suututtaa? Pettäminen? Kuukausi ilman seksiä? Viimeinen mielestäni "helpoin" vaihtoehto. Ja, dadaa, itsetyydytys.

Mun aivot tarvitsee saada mielentilaan jossa haluan seksiä. En halua seksiä minua loukanneen ihmisen kanssa ennen kuin lepyn. Jos yritän harrastaa seksiä vaikka tunteet ovat negatiivisia, en nauti yhtään vaan olen vain tarpeidentyydytysalustana, joka kuvottaa entisestään jolloin vielä vähemmän tekee mieli. Minulla ruumis ja mieli ovat yhtä.

Miksi ajatellaan, että on kyseessä seksilakko tai toisen "rankaiseminen", jos ei halua seksiä sellaisen kanssa, joka loukkaa, vittuilee, riitelee, tms? Ihmettelettekö sitäkin, jos sinkku ja pitempään ilman seksiä ollut ei lähde kenen tahansa idiootin matkaan baarissa?

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Mitkä ovat vaihtoehdot? Seksi kumppanin kanssa, jonka pelkkä läsnäolo suututtaa? Pettäminen? Kuukausi ilman seksiä? Viimeinen mielestäni "helpoin" vaihtoehto. Ja, dadaa, itsetyydytys.

Kyllä se täytyy olla omassa yläpäässä jo vikaa, jos kumppani ärsyttää noin paljon. Riitojen jälkeen tapahtuu sopiminen, eikä siihen seksittömyyttä tarvitse sotkea. Riitely on riitely. Seksi on seksi. Kaksi aivan eri asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30411752:
Miksi ajatellaan, että on kyseessä seksilakko tai toisen "rankaiseminen", jos ei halua seksiä sellaisen kanssa, joka loukkaa, vittuilee, riitelee, tms? Ihmettelettekö sitäkin, jos sinkku ja pitempään ilman seksiä ollut ei lähde kenen tahansa idiootin matkaan baarissa?

Kannattaa muista, että riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi. Kukaan ei riitele yksin.

[QUOTE="nymfo";30412354]Kannattaa muista, että riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi. Kukaan ei riitele yksin.[/QUOTE]

Entä sitten? Vaikka riita olisi yhtä lailla molempien syytä tai johtuisi vaikka väärinkäsityksestä, niin aika harva kesken riidan tai heti sen jälkeen haluaa rakastella. Ja entäs se, jos puoliso loukkaa? Ajatteletko tosiaan, että on jotenkin outoa, jos vaikka nainen ei halua seksiä sen jälkeen kun mies on tarkoituksella loukannut? Jos loukkaaminen on jatkuvaa, taitaa enemmän mielessä olla ero kuin erotiikka sen miehen kanssa.

[QUOTE="nymfo";30412348]Kyllä se täytyy olla omassa yläpäässä jo vikaa, jos kumppani ärsyttää noin paljon. Riitojen jälkeen tapahtuu sopiminen, eikä siihen seksittömyyttä tarvitse sotkea. Riitely on riitely. Seksi on seksi. Kaksi aivan eri asiaa.[/QUOTE]

Lainaan nyt hiukan mukaillen sinua itseäsi: Kukaan ei voi sopia riitaa yksinään, sopimiseen tarvitaan kaksi. Joten jos ei ole yhdessä sovittu, ei riitaa ole käsitelty. Trollaamisesi on vähän väkisin väsätyn kuuloista kyllä nyt. Vaikka seksi tai seksittömyys ei liittyisikään riitaan, niin ei se sitä poista, että harvemmin ihmiset haluavat seksiä ihmisen kanssa, joka on ollut ilkeä. Ja alkuperäisessä kysymyksessähän pohdit tilannetta, jossa kumppani on loukannut. Loukkaamista on monenlaista alkaen vaikka nimittelystä pettämiseen. Millaisella ajatuksella sitten ajattelit että sellaisessa tilanteessa seksiä harrastettaisiin - koska se kuuluu parisuhteeseen? koska seksi on kivaa nin sitä pitää harrastaa vaikkei haluaisikaan? Ei seksi ole kenenkään oikeus eikä velvollisuus.

Monella seksiin tarvitaan myös halut. Ellei vastapuoli niitä haluja herätä mieluummin ollaan ilman kuin harrastetaan seksiä joka ei sytytä. Myös seksiin kumppanin kanssa tarvitaan kaksi. Seksi tarpeensa voi tyydyttää myös yksin kumpaniaan puutteessa pitävä ei automaattisesti ole tyydyttämättä omia tarpeitaan.

Turha ainakaan itkeä että mies pettää, jos itse pihtaa.

Eli onko se seksi miehelle jokin kiristyskeino voida käyttäytyä huonosti? En tajua teidän parisuhdekäsityksiänne.

Ja kertokaa nyt joku, onko seksi joku oikeus? Että vaikka olisi juuri haukkunut puolisoaan, voi silti luottaa, että kyllä tämä silti haluaa läheisyyttä ja seksiä solvaajan kanssa???

Ihme kynnysmattoilua.

Turha ainakaan itkeä että mies pettää, jos itse pihtaa.

Itkeminen tosiaan on melko turhaa siinä tilanteessa ellei itkeminen auta käsittelemään pettymyksen tunnetta. Tunteiden vallassa ei välttämättä osaa toimia oikein sen mitä asialle voi ja kannattaa lähteä tekemään selviää usein vasta suurimman tunne ryöpyn laannuttua. Turha sitten on pettäjänkään itkeä että petetty ei toiminut kuten olisin toivonut.

Mä en tuota seksiosuutta ihan ymmärrä, koska mulla ainakin on sormet joilla saada orgasmi halutessani. Mutta sitäkään en tajua, miten kukaan jaksaa suhteessa missä riidat kestävät pidempään kuin pari päivää.

Ei tulisi mitään. Ei yhtään mitään.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä