K
käsittämätön
Vieras
Ei, ei ole kokoajan haluamassa, ei se nyt mikään kone ole, luojan kiitos. Vaikka usein kyllä haluaakin, mutta ei varmasti kenelläkään mene ne aina yksiin milloin kumpikin haluaisi ja kun mies vielä haluaa joskus kahdesti päivässä ja minä en. Ongelma on se, että kun minä haluaisin (aamulla, aamupäivällä, kun miehellä on stressiä tai ei vain muuten haluta) miestä ei kiinnosta ollenkaan tehdä mitään, mutta kun taas itse haluaa (illalla, yöllä, kesken ruuanlaiton, hyvän ohjelman yms.) niin minä olen aina avuksi ja mies odottaakin sitä itsestäänselvyytenä ja minusta tuntuu pahalta kun ei mene ihan tasapuolisesti tuo juttu. Seksi on erittäin hyvää silloin kun me kumpikin haluamme samaan aikaan,mutta mies ei kykene mihinkään jos itse ei ole kiihottunut.
Anteeksi, kysyin huonosti. Tarkoitin sitä, että esittämällä seksivaatimuksensa tuohon tapaan kuin kuvailit, hän ei lainkaan kuulosta ihanalta rakastajalta. Siis ei se, että joillakin kerroilla on ihana, poista sitä, että välillä on törkeä ja vastenmielinen (myönnän, että minun mielestäni siis, enhän tiedä, jos sinä tykkäätkin tuollaisesta)