Miesten seksintarpeesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyytymätön Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27507633:
Hyvä, että ymmärrät olla pakottamatta miestäsi vaateostoksille, mutta ethän vaan käy sitten salaa yksin niissä vaatekaupoissa (vrt. se miehesi masturbointi)? :xmas:

Vai ottaako hän kenties ystävättären mukaan jolloin se on jo pettämistä :D

• Tykkää
Reactions: Isämies
Pelasta suhteesi ja anna miehesi harrastaa omaa kivaa jos kerran muutakaan ei ole edes kerran kuussa tarjolla. Mä en ymmärrä sun nikkiäs. Olet tyytymätön, vaikka saat seksiä aina halutessas...
Olen nainen ja kyllä meillä kumpikin saa harrastaa omaa kivaa aina kun siltä tuntuu. Tai itse asiassa asiasta ei ole tarvinnut edes keskustella. Seksuaalisuus on ihmisen perustarpeita!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27507413:
Kun mieheni narahti omasta kivasta, niin tyypillisesti syy siirrettiin minulle. Mies väittää, että miehille tulee FYYSINEN tarve saada seksiä aika ajoin. SIIS MITÄ IHMETTÄ?? Mielestäni tuollainen on painostamista ja en edes siihen usko.

Kokeile olla mies pari kk ja ulise sitten.

Kiva kun täällä ollaan tosi rakentavia! En minä mieheni masturbointia kiellä, mutta en toisaalta halua siitä tietääkään. Tosin en usko edelleenkään kenelläkään olevan FYYSISTÄ tarvetta, ei runkkaamattomuuten voi kuolla!

Kyllä minä haluen läheisyyttä ja toivonkin sitä mieheltäni. Minulle läheisyys ei tarkoita jatkuvaa seksiä ja onkin todella vaikea käpertyä miehen kanaloon, kun se alkaa välittömästi hiplata.

Oletteko todellakin sitä mieltä, että naisen on suostuttava seksiin tai anettava miehelle käsihoitoa, vaikka nainen ei itse sitä halua??? Teistä on siis täysin oikeudenmukaista alistaa naista ja naisen täytyy sopeutua mihen tahtoon kun on FYYSINEN PAKOTTAVA TARVE!!?? Ei voi olla totta! Minäkö olen nyt se paha, joka aiheuttaa riidat?? Kiva meniniki...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27507976:
Kiva kun täällä ollaan tosi rakentavia! En minä mieheni masturbointia kiellä, mutta en toisaalta halua siitä tietääkään. Tosin en usko edelleenkään kenelläkään olevan FYYSISTÄ tarvetta, ei runkkaamattomuuten voi kuolla!

Kyllä minä haluen läheisyyttä ja toivonkin sitä mieheltäni. Minulle läheisyys ei tarkoita jatkuvaa seksiä ja onkin todella vaikea käpertyä miehen kanaloon, kun se alkaa välittömästi hiplata.

Oletteko todellakin sitä mieltä, että naisen on suostuttava seksiin tai anettava miehelle käsihoitoa, vaikka nainen ei itse sitä halua??? Teistä on siis täysin oikeudenmukaista alistaa naista ja naisen täytyy sopeutua mihen tahtoon kun on FYYSINEN PAKOTTAVA TARVE!!?? Ei voi olla totta! Minäkö olen nyt se paha, joka aiheuttaa riidat?? Kiva meniniki...

Te olette polaarinen pari? :P Toinen katsoo voivansa pakottaa seksiin ja toinen pakottaa sen puutteeseen.

Erotkaa.

• Tykkää
Reactions: narikka83 ja Data
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27507976:

Jos kiellät masturbaation, niin silloin olet se paha. Et sinä voi vaatia läheisyyttä mieheltäsi sen enempää kuin hän seksiä sinulta. Jos käytetään sinun sanojasi, läheisyys ei ole fyysinen pakottava tarve johon kuolisi...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27508020:
Erotkaa?!? Sen takia, että seksielämä ei ihan natsaa? Oletko aivan järjiltäsi? Ei ihme, että avioerotilastot tässä maassa ovat sitä, mitä ovat...

Ratkaiskaa sitten asia ja tehkää kompromissi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27508049:
Me teemmekin kompromisseja, mutta kaikesta ei tarvitse tehdä kompromissia. Mielestäni fyysinen koskemattomuus ja naisen ruumiin arvostaminen on hiukkasan muuta kuin kompromissi!

niin sinun ei tarvi tehä kompromissejä vaan miehes pitää. juuri näin toimii parisuhe. jep jep!

seksi, ihana tapa tuhlata aikaa toisen kans, olla lähellä ja nauttia :)

niin sinun ei tarvi tehä kompromissejä vaan miehes pitää. juuri näin toimii parisuhe. jep jep!

seksi, ihana tapa tuhlata aikaa toisen kans, olla lähellä ja nauttia :)

Oletko siis oikeasti sitä mieltä, että mihesi saisi pökkiä sinua, vaikka ei haluttaisi? Olisiko naapurin Alpon tekemä raiskauskin ok? Eikö sinulla ole mitään kunnioitusta omaan kehoosi? On tämä maailma kumma!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27508100:
Oletko siis oikeasti sitä mieltä, että mihesi saisi pökkiä sinua, vaikka ei haluttaisi? Olisiko naapurin Alpon tekemä raiskauskin ok? Eikö sinulla ole mitään kunnioitusta omaan kehoosi? On tämä maailma kumma!

kunnioitan kroppaani, niin mieski. me nautima seksistä, useasti ja monin tavoin. ei se ole "pökkimistä" kuten ilmasit. harmi jos käsitykses seksistä on väkisin pökkimistä :) naapureille ei kyllä minun sseksi elämä kuulu mutta ehkä teän kannattais jo ulkoistaa ,ainaki toisen osapuolen seksi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27508100:

Meillä se ainakin toimii niin, että vaikka ei just nyt haluttaiskaan, niin annan miehelleni mahdollisuuden saada minut haluamaan. On toiminut joka kerta....
Parisuhde on kompromisseja ja vastaantulemista.

• Tykkää
Reactions: narikka83
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27508049:
Me teemmekin kompromisseja, mutta kaikesta ei tarvitse tehdä kompromissia. Mielestäni fyysinen koskemattomuus ja naisen ruumiin arvostaminen on hiukkasan muuta kuin kompromissi!

Ei kukaan ole sanonut että sinun pitäisi harrastaa seksiä miehesi kanssa. Et vain voi kieltää häneltä oikeutta tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan muulla tavoin. Tähän tarvitsette kompromissin. Riittääkö pelkkä masturbaatio vain masturbaatio+seksiä välillä kanssasi vai oletteko valmiita rakastajattareen?

Alkuperäinen kirjoittaja Tyytymätön Nainen;27507413:
Kuinka muutoin voisi olla miehiä, jotka viettävät elämänsä selibaatissa (munkit)?

1329104854861.jpeg

Yhteistyössä