Seksielämä pyörii vain miehen kovien halujen ympärillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmiä avaudun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei, ei ole kokoajan haluamassa, ei se nyt mikään kone ole, luojan kiitos. Vaikka usein kyllä haluaakin, mutta ei varmasti kenelläkään mene ne aina yksiin milloin kumpikin haluaisi ja kun mies vielä haluaa joskus kahdesti päivässä ja minä en. Ongelma on se, että kun minä haluaisin (aamulla, aamupäivällä, kun miehellä on stressiä tai ei vain muuten haluta) miestä ei kiinnosta ollenkaan tehdä mitään, mutta kun taas itse haluaa (illalla, yöllä, kesken ruuanlaiton, hyvän ohjelman yms.) niin minä olen aina avuksi ja mies odottaakin sitä itsestäänselvyytenä ja minusta tuntuu pahalta kun ei mene ihan tasapuolisesti tuo juttu. Seksi on erittäin hyvää silloin kun me kumpikin haluamme samaan aikaan,mutta mies ei kykene mihinkään jos itse ei ole kiihottunut.

Anteeksi, kysyin huonosti. Tarkoitin sitä, että esittämällä seksivaatimuksensa tuohon tapaan kuin kuvailit, hän ei lainkaan kuulosta ihanalta rakastajalta. Siis ei se, että joillakin kerroilla on ihana, poista sitä, että välillä on törkeä ja vastenmielinen (myönnän, että minun mielestäni siis, enhän tiedä, jos sinä tykkäätkin tuollaisesta)

Alkuperäinen kirjoittaja käsittämätön;29928995:
Anteeksi, kysyin huonosti. Tarkoitin sitä, että esittämällä seksivaatimuksensa tuohon tapaan kuin kuvailit, hän ei lainkaan kuulosta ihanalta rakastajalta. Siis ei se, että joillakin kerroilla on ihana, poista sitä, että välillä on törkeä ja vastenmielinen (myönnän, että minun mielestäni siis, enhän tiedä, jos sinä tykkäätkin tuollaisesta)

Itsekäs enemmänkin, vieläpä usein tajuamatta sitä itse. Minä kyllä ihan oikeasti pitäisin tuollaisesta huomiosta, jos minäkin saisin vapaasti "vaatia" seksiä itselleni. Ja aivan varmasti mies saisi minutkin mukaan jos sen vehkeen esittelyn sijaan tekisi asioita jotka kiihottavat minua, ei siihen tarvittaisi kuin tietty katse tai kosketus, mutta jotenkin menee estot päälle ja ei pysty siihen tai uskalla. Tuo on jonkinlaista asian vitsiksi heittämistä, olen tulkinnut, mutta mies ei edes itse ymmärrä miksi käyttäytyy noin, eikä osaa muuttaa toimintaa. Esim.jos aamulla otan suihin nopeasti ennen töitä ja mies lupaa pyhästi tehdä minulle ajankohtana X , niin saattaa silloin kysyä haluanko niskahieronnan, vaikka seksiä aikookin oikeasti,ja kun minä vastaan, että en oikeastaan kun olisin halunnut seksiä, niin homma tyssää siihen.Sen sijaan, että mies kysyisi, että haluanko seksiä tai vain tekisi aloitteen kaikessa yksinkertaisuudessaan. Verhoaa sen touhun ihan käsittämättömiin kuvioihin ja ei ymmärrä tilanteita, joissa itse voisi toimia pyyteettömästi, vaan ohittaa ne vain tajuamatta koko hommaa.