Mä olen useammankin kerran mennyt samaan halpaan kuin ap. Etenkin, jos sattuu, että lapset ovat valvoneet pitkin öitä ja seksistä on jo aikaa, mies ehdottaa, että herätän hänet, kun lapset nukkuvat. Olen pannut vähän hanttiin ja sanonut, että en viitsisi mitään itsepalveluseksiä, kun toinen kerran on ihan rättipoikki ja uninen. Mies taas on luvannut satavarmaan herätä, mutta on ehdottanut ensin suuseksiä, ettei olisi niin herkässä, kun päästään pupuilemaan. no, Olen ottanut suihin, ja mies on nukahtanut uudelleen.
Ylläoleva on ymmärrettävää, kun mies on väsynyt, mutta välillä käy samoin vaikka oltaisiin ihan virkeinä molemmat... Seuraavana päivänä saan pahoittelut, mutta paljonkos se nyt auttaa? Toisaalta tykkään ottaa suihin, sillä näen, miten mies nauttii siitä. Välillä käy vaan tyhmästi, itse asennoituu vain suihinottoon ja tyytyisi olemaan ilman, niin juuri silloin mies sitten keksii, että ei mennä loppuun asti suuseksillä vaan naidaan kunnolla. No kehitäpä siinä märkyyttä ja fiilis 20 sekunnissa. :| Ja kun fiilistä ei ehtinyt kunnolla syntyä, seksikään ei tunnu juuri miltään. Sitten kun se on ohitse ja mies kääntää kylkeä, minä olen vasta siinä pisteessä, että panettaa, ja taas menee käsitöiksi. Vituttaa.
No, on meillä hetkittäin todella tyydyttävääkin seksiä, mutta aina välillä tökkii tällä tavalla.