miten teidän muiden miehet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma tämäkin

Vieras
niinä päivinä kun ette harrasta seksiä, niin masturboiko miehenne?

Musta on alkanut tuntumaan että se on miehelleni pakkomielle. Eilen kävi niin että mieheni oli masturboinut kun olin päiväunilla koska mies oletti että ei saa. Illalla sitten touhutessa kävi niin että mies ei kyennyt etenemään loppuun asti koska oli jo päivällä touhunnut itsekseen. Eikä ollut eka kerta.

Mies saattaa vetää käteen jopa kolme kertaa päivässä. Ja kyse ei ole siitä ettei haluaisi seksiä kanssani koska kerjää sitä kuitenkin päivittäin :D Sitten sitä harmittaa kun ei jaksa seistä enää...

En tiedä kuinka paljon/koska mieheni masturboi, mutta hän on muuten seksuaalisesti aika passiivinen. Tuskin paljoakaan.

Joka kerta kun tekee seksiin aloitteen niin saa kyllä ja homma onnistuu ihan hienosti. Näitä aloitteita vaan tulee n. kerran kuukaudessa...: /

No kyllä mun mies masturboi välillä, mutta kyllä sillä jaksaa seistä sen jälkeenkin. Kyllä me monesti harrastetaan seksiäkin useemmin kun kerran päivässä. Ja välillä useemman kerran peräkkäinkin jollain 5 min. tauolla. Oliskohan vika jossain muualla.

Joskus kyllä masturboi, mutta ei läheskään jokaisena päivänä, jolloin emme seksiä harrasta. Ja seksiä harrastamme vaihtelevasti 1-4 kertaa viikossa. Minusta tuo teidän tilanteenne on ongelmallinen, miksei se mies vain voi olla vetämättä käteen?

[QUOTE="yksi";25489662]Joskus kyllä masturboi, mutta ei läheskään jokaisena päivänä, jolloin emme seksiä harrasta. Ja seksiä harrastamme vaihtelevasti 1-4 kertaa viikossa. Minusta tuo teidän tilanteenne on ongelmallinen, miksei se mies vain voi olla vetämättä käteen?[/QUOTE]

no niinpä :/ yleensä se seksin harrastaminen menee siihen että itsellä menee fiilis kun toisella ei enää seiso ja sit ei huvita enää itse panostaa koko hommaan ja mies ei halua luovuttaa.

En tiedä. En pidä tärkeänä tietää toisesta näin henkilökohtaisia asioita.

Aina tuo kuitenkin hommiin kykenee.

Teidän tapauksenne (siis sun miehen tapaus) kuulostaa ongelmalliselta, parisuhdetta haittaavalta.

Ei ole mitään käsitystä miehen käsitöistä, eikä kiinnostakaan. En kyllä usko että mitenkään jatkuvasti moista harrastaisi. Ja aina kyllä hommiin pystyy.

Mun mies kyllä harrastaa tuota, ihan päivittäin, useammankin kerran, on addikti. Se on aina tehnyt niin. Ei se silti juurikaan vaikuta meidän väliseen seksielämään.

Ei kai tuo miun mies kovin usein vejä käteen, aika harvoin. Aina on seissut miehellä.
Meillä on seksiä 2- 10 tai 11 kertaa viikko ja yleensä mieskin on ollut tyytyväinen
tuohon määrään.

Yhteistyössä