Valuuko teillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedoton.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiedoton.

Vieras
Nyt haluan kuulla muidenkin mielipiteitä asiasta.
Elikkä harrrastimme miehemme kanssa seksiä(yritämme lasta) ja mieheni sai, ehkä hieman normaalian nopeammin. No kun sitten makasin pedillä mietin että miksi mitään ei valu pois. No silloin jo mielessä kävi että oliko mies voinut huijata saaneena ja siksi toimitus myös normaalia lyhyempi. No ajattelin että kyllä sit yön aikan tai viimestään aamulla jotain valuu pois, mutta ei. Eli kysymys kuuluu valuuko teillä aina spermaa ulos seksin jäleen? Tiedän että aihe on älöttävä, mutta ajattelin ensin kysellä muilta ennekö mahdollisesti kysyn mieheltäni.

uskomaton kysymys, mutta joo ei se niin tahmaista oo että ei ulos tulis, mut en mä kyllä nyt yhestä kerrasta alkais tenttaamaan jos toistuis ni sit ehkä varovasti kysyisin... mutta mä en myös oikein käsitä miten mies vois huijata saaneensa, naisilta se ehkä onnistuukin mut miten miehiltä, kyllä sen huomaa saako vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
uskomaton kysymys, mutta joo ei se niin tahmaista oo että ei ulos tulis, mut en mä kyllä nyt yhestä kerrasta alkais tenttaamaan jos toistuis ni sit ehkä varovasti kysyisin... mutta mä en myös oikein käsitä miten mies vois huijata saaneensa, naisilta se ehkä onnistuukin mut miten miehiltä, kyllä sen huomaa saako vai ei.

Joo kyllä sen huomaa miehestä tuleeko vai ei

Alkuperäinen kirjoittaja .:

Miten voi olla tulematta ulos, tahmaista tai ei?? Imeytyykö jonnekkin sitten vain:O

miun mies sanoi et oli kerran teeskennyt että tuli, entisessä elämässää jonku hoidon kaa.(tosin kai se onnistuuki kumin kans) Kyl ite ainaki huomaisin..... mut olisin kyllä heti kysyny. ja tuntuuhan se ku tulee..

Yhteistyössä