Miten teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peiton alla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peiton alla

Vieras
Ollaan pitkässä suhteessa, kaksi lasta. Harrastetaan seksiä kerran viikossa. Joskus tietenkin enemmän , mutta oikeastaan ei tuon harvemmin. Mies valittaa usein että muut harrastavat enemmän ja meillä on liian vähän seksiä. Itse olen ihan tyytyväinen. Miten teillä? Onko tämä teistä liian vähän?

no me ei ees niin pitkässä suhteessa...7v ja kaksi lasta, seksiä ehkä 2-4 kertaa kk. Tai yleensä menee niin, että 3-4 kertaa lyhyellä aikavälillä ja sit pidempi tauko. Meillä useimmiten mies se, joka ei halua/jaksa...

Saattaa olla n. puolentoista viikon tauko, mutta toisinaan saattaa olla, että pyöriskellään lakanoissa joka ilta viikon ajan. Vaihtelevasti siis, mutta ei koskaan ole ollut pidempää taukoa kuin se puolitoista viikkoa.

Rasittava tuollainen tyyli että kyllä niillä muillakin, kyllä se naapurin Ritva tekis sitä ja tätä.. ei se ole muuta kuin manipulointia.
10v suhde, vaihtelelevasti.

Tutkimukset sanovat, että suomalaiset parit harrastavat seksiä keskimääräin 3-4 krt viikossa. Useimmat ovat tähän tyytyväisiä. Sitten löytyy myös heitä, joille riittää selvästi vähempi tai jotka ovat keskimääräistä aktiivisempia. Ikävin tilanne on se, kun parin halut eivät mene yhteen. Silloin harvemmin suhde muutenkaan enää täysin toimi.

Ollaan pitkässä suhteessa, kaksi lasta. Harrastetaan seksiä kerran viikossa. Joskus tietenkin enemmän , mutta oikeastaan ei tuon harvemmin. Mies valittaa usein että muut harrastavat enemmän ja meillä on liian vähän seksiä. Itse olen ihan tyytyväinen. Miten teillä? Onko tämä teistä liian vähän?

Mistä se mies tietää kuinka paljon muut harrastavat seksiä? Onko kenties ollut paikan päällä...

Mistä mies muiden seksit tietää? Ei voi ku ihmetellä, jos elämä on niin säänöllistä, että ehtis aina sekstaamaan samaan aikaan. Meillä seksiä väliin lähes joka päivä, jopa useita kertoja vrk. Väliin voi mennä parikuukauttakin ilman, mutta sen jälkeenpä sitten maistuu taas.
Ei kyllä strssaantuneena ja väsyneenä nauti seksistä siksipä sitä on turha tuhertaa, kun mielummin nukkuu tai tekee jotain muuta.

Tutkimukset sanovat, että suomalaiset parit harrastavat seksiä keskimääräin 3-4 krt viikossa. Useimmat ovat tähän tyytyväisiä. Sitten löytyy myös heitä, joille riittää selvästi vähempi tai jotka ovat keskimääräistä aktiivisempia. Ikävin tilanne on se, kun parin halut eivät mene yhteen. Silloin harvemmin suhde muutenkaan enää täysin toimi.

Tutkimukset=ihmiset ja keskimäärin = keskiarvo, eli ei kerro oikein mitään...

Ei pidä paikkaansa. Oikeasti luvut ovat vähemmän.

Masentavaa luettavaa. Muo lähinnä ahdistaa se, että jos ei ole viikkoon puoleentoista ollut ja vaikka sitä enne on ollut kolme kertaakin samanpäivän aikana, se ei riitä. Suhde on lähes tuhoontuomittu mieheni mielestä, tai sitten minua vaivaa joku ja ehkä minulla on joku suhde kun ei skesi kiinnosta. Se ois ihanaa että vois olla niitä taukoja ilman kauheeta ahdistelua ja se olisi luonnollista. Välillä kun ei jaksa kun on väsynyt ja asiat stressaa. Silloin kaipaisi enemmän sellaista nukun kainalossa juttua.

keskiarvo lienee noin 3 kertaa kahdessa viikossa. Laatu korvaa minusta määrän ja ollaan seksielämään tällä hetkellä oikein tyytyväisiä:) Naimisissa ja 2 pientä lasta.

Meilläkin viime aikoina jääny tuohon n 3 kertaa viikossa. Välillä sit useamminkin. Jos tuon alle kolmen jää niin sit jotain "kunnon" syytä esim sairastelua tms. Lapsia 6.

Oisko meillä yleensä noin 2-3 kertaa viikossa... Mies haluaisi joka toinen päivä, itselläni ei ole oikein seksihalua ollenkaan äidiksi tulemisen jälkeen (7 kk vauva, tosin ei ehkä hirveästi seksihalua ennenkään.. ) joten seksi on vähän kuivahkoa...

Eiköhän tuossa oleellista ole se, että miehesi mielestä enemmänkin saisi olla. Eikä se, kuinka paljon muut vehtaavat.

kuuntelin samaa jauhantaa 18 vuotta. Ikinä ei viikkoa kauempaa taukoa ollut ja hommailtiin 1-2 kertaa viikossa. Lopulta homma ällötti mua jo tosissaan. No erohan siitä tuli. Nyt kyllä seksi maistuu miesystävän kanssa useammankin kerran päivässä, mutta saattaahan se siitä laimetakin ajan kuluessa.

Vaihtelevasti 2- 10 kertaa viikko, joskus ehkä enemmänkin fiilisten mukaan.

Yhteistyössä