Seksiasiaa - näin meillä, miten teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tinttuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me ei ole taidettu ikinä noin päin edes yrittää, että otan mieheltäni ensin suhin ja sittän hän minulta, koska otan paremmin jos olen itse jo saanut :D Välillä kylläkin vuorotellaan ja kiusoitellaan kesken. Mutta sen mies on myöntänyt, ettei pysty siihen, että vain nuolisi minua, muttei itse saa mitään, koska hän kiihottuu niin paljon, ettei pysty olemaan sen jälkeen.. :D

Mä olen useammankin kerran mennyt samaan halpaan kuin ap. Etenkin, jos sattuu, että lapset ovat valvoneet pitkin öitä ja seksistä on jo aikaa, mies ehdottaa, että herätän hänet, kun lapset nukkuvat. Olen pannut vähän hanttiin ja sanonut, että en viitsisi mitään itsepalveluseksiä, kun toinen kerran on ihan rättipoikki ja uninen. Mies taas on luvannut satavarmaan herätä, mutta on ehdottanut ensin suuseksiä, ettei olisi niin herkässä, kun päästään pupuilemaan. no, Olen ottanut suihin, ja mies on nukahtanut uudelleen.

Ylläoleva on ymmärrettävää, kun mies on väsynyt, mutta välillä käy samoin vaikka oltaisiin ihan virkeinä molemmat... Seuraavana päivänä saan pahoittelut, mutta paljonkos se nyt auttaa? Toisaalta tykkään ottaa suihin, sillä näen, miten mies nauttii siitä. Välillä käy vaan tyhmästi, itse asennoituu vain suihinottoon ja tyytyisi olemaan ilman, niin juuri silloin mies sitten keksii, että ei mennä loppuun asti suuseksillä vaan naidaan kunnolla. No kehitäpä siinä märkyyttä ja fiilis 20 sekunnissa. :| Ja kun fiilistä ei ehtinyt kunnolla syntyä, seksikään ei tunnu juuri miltään. Sitten kun se on ohitse ja mies kääntää kylkeä, minä olen vasta siinä pisteessä, että panettaa, ja taas menee käsitöiksi. Vituttaa.

No, on meillä hetkittäin todella tyydyttävääkin seksiä, mutta aina välillä tökkii tällä tavalla.

Helpottavaa kuulla että muillakin on samanlaisia ongelmia, tätä palstaa lukiessa saa niin usein sellaisen käsityksen että kaikkien seksielämä on täydellistä ja vailla ongelmia.

Helpottavaa kuulla että muillakin on samanlaisia ongelmia, tätä palstaa lukiessa saa niin usein sellaisen käsityksen että kaikkien seksielämä on täydellistä ja vailla ongelmia.

Öö, mikä vitun pakko sitä munaa on lutkuttaa? Eikö teillä harrasteta ollenkaan "normaalia" seksiä? Pussailu --> hyväily --> kullia pilluun --> orgasmi molemmille tai miehelle --> naisen nuoleminen tai seksilelulla orgasmi. Mikä on niin hankalaa?

[QUOTE="Vieras";25474769]Öö, mikä vitun pakko sitä munaa on lutkuttaa? Eikö teillä harrasteta ollenkaan "normaalia" seksiä? Pussailu --> hyväily --> kullia pilluun --> orgasmi molemmille tai miehelle --> naisen nuoleminen tai seksilelulla orgasmi. Mikä on niin hankalaa?[/QUOTE]

Öö, mitäköhän sä mulle avaudut? Jos tarkoitit ton aapeelle niin ohi meni ja kovaa, en oo aiemmin kirjoittanut tähän ketjuun mitään. Että kato vaikka peiliin ja huuda sille vittua ja saatanaa jos niin ahdistaa. Tai mieluummin, ole hiljaa kun ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Mä oon aina kuvitellut ettei kukaan mies ainakaan luomuna pysty orgasmin jälkeen heti sekstaamaan:O
Ainakin oma ukko sanoo, että penis on tosi arka hetken aikaa orgasmista.

[QUOTE="gitta";25475021]Mä oon aina kuvitellut ettei kukaan mies ainakaan luomuna pysty orgasmin jälkeen heti sekstaamaan:O
Ainakin oma ukko sanoo, että penis on tosi arka hetken aikaa orgasmista.[/QUOTE]

Suuseksiä varmaan pystyy antamaan.

Meille useimmille miehille iskee orgasmin jälkeen ns. seksuaalinen lama, jossa läheisyyskin voi tuntua epämiellyttävältä. Se ei kuitenkaan kovin kauan kestä. Itse pyrin tyydyttämään kumppanin vaikka itse olisin jo saanut. Onhan se vähän väkinäistä (välillä hammasta purren mennään), mutta hyvää mieltä saa kuitenkin toisen nautinnosta.

[QUOTE="gitta";25475021]Mä oon aina kuvitellut ettei kukaan mies ainakaan luomuna pysty orgasmin jälkeen heti sekstaamaan:O
Ainakin oma ukko sanoo, että penis on tosi arka hetken aikaa orgasmista.[/QUOTE]

Sekstaaminen ja yhdyntä ovat eri asioita. Ei tässä kukaan odotakaan, että pitäisi heti olla yhtymässä laukeamisen jälkeen, vaan että nainenkin pitäisi tyydyttää. Mies voi tehdä sen monella muullakin tapaa kuin peniksellään.

Ihan perusjuttu ja normaalia. Ei 99% miehistä jaksa enää mitään orkun saatuaan. Järjestä seksi ja esileikki niin että saat ennen miestäsi. Muun kuvittelu ei ole realismia.

Juuri näin meilläkin! Joskus on kiva antaa tällainen palvelu, mutta silloin kyllä jää yksipuoliseksi. Vaikka kyllähän suuseksiäkin voi harrastaa yhdessä yhtä aikaa.

Jos mies tyydyttää ensin minut suullaan niin poikkeuksetta asia viedään myös hänen osaltaan loppuun rakastelemalla.
...
Harmi vaan että minusta tuntuu etten itse ikinä saa noita epäitsekkäitä palveluja häneltä...

Ethän sä koskaan voi saada niitä "epäitsekkäitä palveluita", jos aina suuseksiä saatuasi hoidat myös miehen? :) Jos siis ongelma on se, että itsekin haluaisit joskus seksiä ilman että sun täytyy antaa "vastapalvelusta", niin eikö tähän auttaisi ihan yksinkertyaisesti se, että saatuasi et enää hoida miestä vaan jäät vain kainaloon nautiskelemaan?

Ymmärrän kyllä sua, mulla oli joskus samanlaisia tunteita, mutta ongelma oli ehkä siinä, että musta tuntui että mun täytyy aina olla vastavuoroinen ja huolehtia että myös mies saa nauttia. Sitten tympäsi kun mies halusikin vain lepäillä suuseksiä saatuaan, ja mun piti suorastaan vongata jos itseki halusin jotain, vaikka itse otin aina myös miehen huomioon. Opettelin nauttimaan siitä mitä saan ilman velvollisuuden tunnetta että pitäisi hoitaa myös mies samalla kertaa, niin enää ei ärsyttänyt jos mies ei saatuaan enää jaksanutkaan huolehtia musta. Mun mielestä vastavuoroisuus on toki tärkeää, mutta se toimii kyllä vaikka jättäisi sen vastapalveluksen ;) seuraavaan päivään/kertaan.

Onhan se vähän ärsyttävää, jos itse innostuu siinä touhutessa, mutta toisaalta tietää ainakin että itselle on odotettavissa jotain erityistä kun seuraavan kerran päästään vauhtiin ja sitä ehkä odottaa eri tavalla :) Tietysti joskus annetaan heti suuseksiä tai jotain muuta ekstraa moleminpuolisesti, mutta meistä kumpikin tuntuu menettävän aika paljon kiinnostusta kun on itse saanut (alkaa väsyttää jne.) niin ei sekään olisi kiva, että aina "pitäisi" vielä jaksaa huomioida se puoliso muutenkin kuin suukottelemalla.

Täällä naiset vastailee, että ihan normaalia. No ei ole ihme, että suurin osa naisista ei saa ikinä yhdynnässä orgasmia, kerta "on ihan normaalia" että mies laukeaa ensin ja nainen jätetään ilman!

Sehän tehdään niin päin, että mies voi ensin antaa naiselle orgasmin yhdynnässä ja sen jälkeen vaikka se suuhoito tms. Ja jos mies vahingossa laukeaa ensin, niin sitten voi tyydyttää naisen sen jälkeen. Ei jumatsuikka miten alistuvia naisia täällä on, että pitävät normaalina sitä että VAIN mies tyydytetään. En katselisi kerran, parin jälkeen jos kukaan mies tekisi minulle tuolla tavalla!

Joskus tietysti voi tyydyttää miehenkin vain omaksi ja toisen iloksi, mutta ei todellakaan niin että se on sääntö sen sijaan että poikkeus.

No kylläpä kuivalta kuulostaa. Itsekin suosin välillä sitä että annan nautintoa vain miehelle, koska itse tiedän miltä tuntuu olla vain saajan osassa! :D Homma pelittää siis molempiin suuntiin.

Mutta Tripodin kanssa olen täsmälleen samaa mieltä, harrastakaa sitä seksiä useammin! Ja toisekseen, kokeilkaa erilaisia variaatioita. Ja eihän sitä tarvitse heti kun miehellä alkaa laukeaminen olla lähellä, mennä loppuun asti vaan pitäkää taukoa. Ainakin oma mies tykkää vähän kidutella.... :p

Alkuperäinen kirjoittaja Siis mitä!?;25475374:
Täällä naiset vastailee, että ihan normaalia. No ei ole ihme, että suurin osa naisista ei saa ikinä yhdynnässä orgasmia, kerta "on ihan normaalia" että mies laukeaa ensin ja nainen jätetään ilman!

Sehän tehdään niin päin, että mies voi ensin antaa naiselle orgasmin yhdynnässä ja sen jälkeen vaikka se suuhoito tms. Ja jos mies vahingossa laukeaa ensin, niin sitten voi tyydyttää naisen sen jälkeen. Ei jumatsuikka miten alistuvia naisia täällä on, että pitävät normaalina sitä että VAIN mies tyydytetään. En katselisi kerran, parin jälkeen jos kukaan mies tekisi minulle tuolla tavalla!

Joskus tietysti voi tyydyttää miehenkin vain omaksi ja toisen iloksi, mutta ei todellakaan niin että se on sääntö sen sijaan että poikkeus.

Juuri näin! En voi ymmärtää että seksi kuulusi vain toiselle osapuolelle. Vähän sama että ruoan laittaja ei saisi itse syödä. Todella kummallista. Toki voi olla niitä poikkeuksia-kummankin kohdalla, mutta pääsäntöisesti se kyllä on kahden kauppa.

Kyllä voi, mutta ei aina. Seisokki ja halu riippuu niin päivästä. Joskus ei pysty kiinnostumaan/saamaan erektiota edes sitä ekaa kertaa, joskus 3 min laukeamisesta nousee helposti jos jatkaa läheisyyttä. Seisokki on hieman puutunut, mutta ei herkkä mulla. Saa vaan polkea kauemmin toiseen laukeamiseen.

T.Mies

Yhteistyössä