Seksiasennot pienimunaisen miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ^^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Takaapäin? Tai se kai riippuu vähän sitten naisestakin. Jalat miehen hartioille vois toimia.

Takaapäin ei nimenomaan toimi ainakaan mulla ollenkaan, tykkäisin siitä eniten, niin harmittaa :(

Kyljikkäin pääsee lähelle toista ja saa jotenkin hyvin tuntumaa, siis silleen että mun reisi on siitä miehen yli, tykkään siitä ehkä eniten. Sit perus lähetyssaarnaaja, ja tuo jalat miehen harteille on kiva sikäli, että ei tartte pelätä että sattuis, vaikkakin valitettavasti muuten musta epämukava asento.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneks mun miehellä on ISO!

Mun exällä oli, ja ihan yhtä rajoittunutta senkin kanssa oli, toisinpäin vaan. Ärsytti kun piti koko ajan toppuutella toista ja monia asentoja piti vältellä kokonaan, koska aina niissä sattui kuitenkin.

Nykyään on ihanaa kun voi tehdä oikeastaan mitä tahansa eikä tartte pelätä kipua tai että paikat on seuraavan päivän kipeänä. Ok, no kaikissa asennoissa ei sit hirveesti tunnukaan mitään, mutta pienempi paha se on.

Sitäpaitsi pieni mahtuu kivemmin suuhunkin, sillä voi leikkiä oikein kunnolla. Ja käteen vetäessä ei väsy käsi niin helposti kun pienempi liike riittää.

Mulla ei ole koskaan ollu kovin pienikikkelistä miestä. Kerran oli yks jolla oli lyhyt, mutta se oli sit aika paksu kuitenkin, tuli kamalan nopeasti :/ Joten asennoilla ei ollu niin väliä. Yhdellä oli sellainen "normaali" eli aika kapea ja sellainen 15 cm tylsä kikkeli oli :/ Muutama sentoa tuli sen kanssa kokeiltua ja ne ainakin onnistui (lähestyssaarnaaja, minä päällä ja kontillaan takaapäin. Muut onkin sitten ollu sellaisia sopivankokoisia :) Asennotkin ovat sujuneet kuin leikki. Sellainen kikkeli on kiva mikä ei pelkästään vain tunnu kivalta vaan myös näyttääkin siltä.

Onneks mun miehellä on ISO!

ONNEKSI mun miehellä on suht pieni! Mua ällöttää isot vehkeet... *yöks* Makunsa kullakin toki. Ja jos omaa oikein lörpän pimpsan niin pitäähän sen ukon vehkeenkin olla iso että se akasta tuntuu joltain. :D

Jaahas. Joku pienimunainen mies tuli taas purkamaan kurjaa oloaan. Siis ihan oikeesti se PIENI kikkeli ei tee miehestä yhtään huonompaa IHMISENÄ! :) Ihan totta!

Mun miehellä on aika pieni eikä se todellakaan kuvittele sen takia olevansa mitenkään huonompi ihminen! :o Eiköhän tuo oo itsetunnosta kiinni eikä kalun koosta! Tai sitten se johtuu siitä, että vaikka mun miehellä ei oo kovin iso, mutta se osaa käyttää sitä niin helkkarin taidokkaasti. ;)

Mun miehellä on aika pieni eikä se todellakaan kuvittele sen takia olevansa mitenkään huonompi ihminen! :o Eiköhän tuo oo itsetunnosta kiinni eikä kalun koosta! Tai sitten se johtuu siitä, että vaikka mun miehellä ei oo kovin iso, mutta se osaa käyttää sitä niin helkkarin taidokkaasti. ;)[/quote]

Olen ihan samaa mieltä :) Miunkin miehelläni on pieni. mutta silti se on paljon parempi kuin entiseni joilla löyty pituutta ja paksuutta. Ja seksi sattu, ;/ Mut tämän uudenkaa ei oo sitä pelkoo. Seksi on paljon parempaa ja nautintoo kestää useita tunteja ja minunkin tarpeeni huomioidaan :) Toisin kuin entiseni jotka huolehtivat vain omista tarpeistaan. kun laukesivat se loppu siihen. joten ite olen vain tyytyväinen et miehelläni on pieni. ;) Ja yhtään ei pidä itseään huonona ihmisenä. :)

mulla on 16cm pitkä ja normipaksuus ja voi sanoa että on ollut naisia joiden kanssa en tunne yhtään mitään..(heidän värkkinsä on väljä lotisko joka asennossa) ja on naisia joilla on tiukka pillu ja heidän kanssa seksi on taivaallista ja joissain asennoissa naisella ehkä liian kivuliasta..

mulla on 16cm pitkä ja normipaksuus ja voi sanoa että on ollut naisia joiden kanssa en tunne yhtään mitään..(heidän värkkinsä on väljä lotisko joka asennossa) ja on naisia joilla on tiukka pillu ja heidän kanssa seksi on taivaallista ja joissain asennoissa naisella ehkä liian kivuliasta..

On pienimunaisia miehiä, se on fakta. Omalla joku 15/3-4 nakki, tutulla panolla 20/6, kyllä on ero kun päivällä ja yöllä :p

Mulla on taas liian iso muna reilu 24cm ... Kerran olin naisen kanssa niillä sitten me vähän aikaaa kosketeltiin ja se johti tietenkin suuteluun ja sen kohdan jälkeen otin vaatteni pois . Nainen jäi tuijottamaan minun penistäni ja sanoin ''en ole vielä valmis'' ..olin mielessäni no huuhuhuh

Itsekkin mietin, että onko pienimunaisia olemassakaan. Siis tarkoitan, että munan koko vaikuttaa siihen, että saako nainen orgasmin. Jos nainen saa kielen kanssa tai sormettamalla orkun, niin eiköhän kaikilla ole muna kuitenkin sormea ja kieltä suurempi. Itse sanoisin, että äijä ei osaa munaa käyttää jos ei orkkua tule naiselle.

[QUOTE="vieras";25482847]Mikä on pieni? Mun miehellä on mulle ihan sopiva, mutta en tiiä onko se pieni vai iso.. :)[/QUOTE]

Kuulostaa siltä, että et ole paljon päässyt miehiä testailemaan. Jos kokemusta vaikka kymmenestä miehestä niin kyllä silloin jokainen nainen jo tietää mikä on iso ja mikä pienen ero.

[QUOTE="Milla";25482946]Kuulostaa siltä, että et ole paljon päässyt miehiä testailemaan. Jos kokemusta vaikka kymmenestä miehestä niin kyllä silloin jokainen nainen jo tietää mikä on iso ja mikä pienen ero.[/QUOTE]

Mulla on ollut 5 seksikumppania ennen nykyistä miestäni. Yhdellä oli tosi iso, se ei ollut kivaa, yhdellä pitkä ja ohut, sekään ei ollut kauheen miellyttävä. Näillä lopuilla (myös miehelläni) on ollu sellaset sopivan tuntuset. Mutta kysyinkin että mikä on sitte oikeesti pieni, esim centeissä mitattuna?

Yhteistyössä