Oletko pannut pienimunaisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Kiva kysymys
  • Ensimmäinen viesti
katos en oo ainut
[QUOTE="vieras";26033050]Olin 5 vuotta suhteessa miehen kanssa, jonka kalu näytti pieneltä mutta seisokissa se olikin juuri sopiva :)

Ja sitten olen yrittänyt harrastaa seksiä sellaisen pienimunaisen kanssa, jonka päälle ei pystynyt edes kortsua laittamaan eikä se alkanut seisoa vaikka kuinka sitä yritti käsitellä. Veikkaan että tuo mies ujosteli vehettään niin paljon että henkinen kantti esti seisokin, joka ois voinu muuten olla ihan hyvä.[/QUOTE]

Mä oon just tälläinen ja kyllä vituttaa.. lepotilassa pituutta on joku 6-.7cm erektiossa 17cm ympärysmitta 13,5.
 
dddddddd
Tummilla on keskimäärin pari senttiä isommat, ero jota ei pysty edes silmämääräisesti huomaamaan, joten mamuilta ei saa välttämättä yhtään sen isompaa, siinäkin porukassa pienimunaista sakkia aivan kuten kalpeanaamojenkin keskuudessa.

Katsokaa joskus dokkari pienimunaisista tummista, tuli telkusta ja löytyy varmasti netistä.
 
hrrr
Valitettavasti. Kai sen olisi saanut sisälle jos olisin tullut päälle, mutta mies tuli reisille sitä ennen jo ja säästyin siltäkin. Ei se kaveri tiennyt muutenkaan mistään mitään, oli todella kovakourainenkin vielä. Ja mitäpä siitä, ei yhdyntää voi kompensoida mielestäni yhtään millään muulla, vaikka paljon kaikkea muuta seksiin haluankin, se vain on se täydellisin nautinto ja yhteys.
 
vierailija
Uskon kyllä että minimunillekkin löytyy ottajansa. :) Itse en välitä niistä, koska tykkään siitä venytyksen tunteesta, siitä että on ihan täynnä, ja ihan visuaalisesti siitä.. Mutta onhan niitä naisia ketkä tykkäävät eniten esileikeistä eivätkä välitä itse yhdynnästä niinkään. Nämä naiset toistavat aina sitä "ei se koko vaan miten käyttää"-mantraa..
No älä jaksa. Ei sitä sun ämpäriä enää millään ihmisen kyrvällä voi venyttää. Tarvitaan hevonen.
 

Yhteistyössä