Oletko pannut pienimunaisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Kiva kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minusta lyhyyttä pahempi on kauhean kapea penis. Siis sellanen nakki.

Mutta minkäs mies pelilleen mahtaa. Toivottavasti omat poikani saavat aikanaan ihan perusvehkeet, niin ei tartte tuollasen asian kanssa kipuilla.
 
"jooooo"
kaksi kertaa valitettavasti törmännyt pikkurillinvastineeseen =( Siis valitettavasti miesten takia, sillä kumpikin todella mahtavia tyyppejä muuten ! Suhteet eivät todellakaan ole tämän pienimunaisuuden takia katkenneet, mutta kyllä sillä koolla on väliä. Ei sen jälkeen kun päästään edes lähelle normikokoa, mutta nämä em. olivat/ovat kyllä toooosi pieniä !
 
"vieras"
Joo, etusormen kokoinen pikkupippeli. En kehdannut enää kieltäytyä, kun niin pitkällä jo oltiin. Lähinnä mua kutitti, koska tunnelma latistui omalta osaltani aika nopeaan. Turha varmaan sanoa, että toista kertaa ei tullut.
 
Pienimuna kysyy?
[QUOTE="jessi";26033357]Lusikkatesti on sellainen, että mennään lusikkaan ja siitä asennosta miehen peniksen tulee ylettyä emättimeen ja liikkumaan siellä edestakaisin ainakin 10 senttiä.[/QUOTE]

No kuinka pitkä peniksen silloin on oltava että se yltää emättimeen ja edestakainen liike on 10 senttiä - riittääkö 13-14 senttiä?
 
"vieras"
Uskon kyllä että minimunillekkin löytyy ottajansa. :) Itse en välitä niistä, koska tykkään siitä venytyksen tunteesta, siitä että on ihan täynnä, ja ihan visuaalisesti siitä.. Mutta onhan niitä naisia ketkä tykkäävät eniten esileikeistä eivätkä välitä itse yhdynnästä niinkään. Nämä naiset toistavat aina sitä "ei se koko vaan miten käyttää"-mantraa..
 
mjldg
'Erektiossa pituutta on mitattu 11 tutkimuksessa, joihin on osallistunut 4148 miestä. Keskipituus on 14.9 cm. '

Eli tää oli koko maailma mukaan lukien, en jaksa etsiä löytyyko tilastoa pelkästään suomalaisista miehistä, mutta ton perusteella 14 cm on keskiverto.
 
Valitettavasti olen. Muna kokoluokkaa naisen peukalo seisokissa ei oikeasti ollut mikään sykähdyttävä kokemus. Varsinkaan kun (ensikertalainen) mies ähki ja puhki ja totesi lopulta että mulla vähän löysä alapää. No, loppuipa sekin juttu siihen. Nyt voi onneksi jo nauraa. :D
 
hyhh
Joo. Valitettavasti. Turha väittää että olisi löysä alapää, mulla ei nimittäin yleensä meinaa kovin helpolla mennä mikään sisälle, ongelmana ei ole se etten kostu vaan se ettei vaan meinaa mahtua.. Ja tuolla miehellä, en osaa sanoa miten pieni oli mutta pieni.. Ei se tuntunut juuri miltään. :/ Ei kiva..
 
[QUOTE="sondersson";26034019]Kaippa sen munan koon voi arvioida muutenki kun tunkemalla pilluun? Ei se koko miksikään muutu, olipa se sitten missä tahansa. Itse määrittelisin koon vertaamalla keskiarvoon.[/QUOTE]

Kyl... totta. Mut sitä vois vähän reenaakki niit lihaksii. ja lihavalla on ne isot huulet vähän tiellä. Pakko olla pitkä, että ylttää niiden läpi sisään
 
"minä"
Keskivertopituus veitikalle on itse asiassa melko lyhyt


Miehet suhtautuvat pakkomielteisesti peniksiensä kokoon ja usein ajattelevat omistavansa muita lyhyemmän veitikan. Totuus kuitenkin on, että keskivertopituus penikselle on 13-15 senttimetriä! Moni mies myös pelkää, että 13cm ei riitä tyydyttämään naista, vaikka totuudessa se riittää mainiosti ja monet samanmittaisen omistavat miehet saattavat naisensa hekumaan joka päivä ympäri maailman. Suurikokoiset penikset ovat itse asiassa melkoinen harvinaisuus ja monelle naiselle ei ole niin väliksi, onko penis suurikokoinen vai keskivertopituinen. Maailman suurimman peniksen (yli 33 cm) omistava mies asuu viimeisimpien tietojen mukaan äitinsä luona, joten koolla ei ole väliä.
 
ei mieheksi
Oli niin pieni, suunnilleen peukaloni kokoinen. Kaikki ovat tiukaksi kehuneet, mutta se vain luisui pois liikkuessa, olisi pitänyt olla paikoillaan ja hän vain liikku. Mukava mies kuitenkin, toi sieniäkin minulle.
 
"Mie"
Kyllä suomalaisilla miehillä on huomattavasti pienemmät penikset kun esim. afrikkalaisilla ja harrastankin seksiä nykyisin vain afrikasta tulleiden kanssa, heillä on 18-25 senttiset paksut kalut ja se vasta kutaa tekee.
 
"mervi"
Sain viime yönä pienempää munaa kuin koskaan aiemmin. Olin ensin luonnollisestikin aika järkyttynyt kun tajusin asian, mutta voi taivas millaisen nautinnon sain. Penis oli sen mittainen, että se mahtui suuhun kokonaan ja paksuutta sillä oli ehkä kahden sormen verran. Mutta G-pistestimulaatio, miehen hellllyys, esileikit ja ennenkaikkea suuseksitaidot olivat saada minut hulluksi himosta. Törmäsin häneen tänään sattumalta uudelleen ja kehonkieli kertoi hänen haluavan uusintaa yhtä paljon kuin minäkin. Eli kyllä, heti kun tilaisuus tulee, tartun tähän mieheen uudelleen. ja olihan hän aika söpökin. Mutta silti mietin, että on niin sääli hänen itsensä kannalta, ettei hänellä ole yhtään isompi muna!

Ja myös todella huonoja isomunaisiakin kokemuksia on sattunut kohdalle. Viimeöinen komistus meni kirkkaasti seksikumppanieni top-vitoseen.
 

Yhteistyössä