Seksiä exän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhäippä..........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhäippä..........

Vieras
Olemme eronneet piiitkästä liitosta noin vuosi sitten syistä, joita en nyt ala tässä sen kummemmin ruotimaan, mutta lyhyesti sanottuna liitossa ei toiminut mikään muu, kuin seksi. Mies on vieläkin "kiinni" minussa ja olemme muutaman kerran heti eron jälkeen harrastaneet loistavaa seksiä.
Minulla ei ole ollut uusia suhteita ja nyt kuulin, että miehellä taitaa olla uusi. No, hänen asiansa, mutta... Eilen mies ehdotti taas seksiä. En nyt tiedä, että olisko se ihan järkevää, vaikka mieli tekiskin. Kertokaa muut kokemuksistanne, voiko exän kanssa harrastaa vain seksiä? En halua uutta miestä tai vanhaa takaisin, elämä lasten kanssa riittä nyt minulle. Mutta tuo seksipuoli on ollut aika hiljainen, enkä oikein irtosuhteitakaan pystyisi harrastamaan...

Mies on yhä kiinni sinussa ja hänellä on uusi. Seksi välillänne sotkisi asioita enkä suosittele. Luulen että löydät jonkun muun vakipanon suhteellisen helposti, päädy siihen.

• Tykkää
Reactions: soja
Mä olen kahden ex:än kanssa päätynyt vielä eron jälkeen punkkaan uudelleen. Toisen kanssa jopa useamman kertaa,eikä hän tainnut tuolloin ihan vapailla markkinoilla hiihdellä.

Kummankin kanssa homma toimi ilman mitään ongelmaa, koska kyse oli vain seksistä. Ja siis helvetin hyvästä seksistä.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Varmaan muuten toimiskin, mut pitää varoa ettei mies kuvittele seksitänne liikoja. Kannattaa myös ottaa huomioon se mahdollinen uusi, haluatko tarjota miehelle paikan pettää, ja olla siis pettämisessä itse mukana? Muistakaa ainakin käyttää kondomia!