Olen avoliitossa ihanan miehen kanssa, olemme mielettömän rakastuneita toisiimme jo kolmatta vuotta. Olin hänelle ensimmäinen, hän minulle neljäs, ja seksissä on ollut paljon hakemista vaikka se on kiihkon voimalla jyllännytkin. Olemme valmiit tekemään toistemme eteen monenlaisia asioita, ja seksi on suhteemme tärkeimpiä asioita -rakastelimmehan jo ensitreffeillä. Luen paljon seksiin ja seksuaalisuuteen liittyvää kirjallisuutta, ja mieleeni nousee tilanteestasi kysymyksiä sekä lukukokemusteni että käytännön kokemusteni pohjalta.
Olen fetisisti, on monia hieman epätavallisempia asioita mikä kiihottavat hurjan paljon. Toisaalta, esim.anaaliseksi on asia mistä kieltäydyn kokonaan. Näissä asioissa pitää olla erittäin hienovarainen, sillä toinen voi suorastaan inhota suurimpia fantasioitesi kohdetta tai haluta kiihkeästi kaikkea sitä mikä on mielestäsi täysin epäeroottista. Myös omassa parisuhteessani on ollut säätöä näiden asioiden kanssa. Oletko ajatellut, mitä teet sellaisessa tilanteessa jos miehesi ei saa täyttä terää kiihottumiseensa ellet pidä korkosaappaita,ja itse olisit mieluiten alasti? Tai mitä jos olet vahvasti kallellasi ruokaleikkeihin, mutta miehesi haluaa pitää lakanat puhtaina? Tällaiset lievät tai kovemmakin fetissit tulevat yleensä esiin vasta kun seksielämää on jonkun verran takana ja perusasioiden opettelusta on päästy jo yli. Ja entäs libido? Et tiedä sitäkään: kun alkuhuuma on jo ohi, voi olla että miehesi kaipaa seksiä kolmesti päivässä ja sinä kolmesti kuukaudessa. Onko neitsyyden arvoista elää loppuelämänsä tuntien huonoa omatuntoa omasta pihtaamisestaan ja antaa miehen kärsiä puutettaan?
Omasta neitsyydestäni en voi sanoa muuta kuin että ensimmäinen kerta oli mitäänsanomaton ja nolo, vaikka sitä kuinka suunnittelin, ja seksikumppani täysin epäsopiva, vaikka toisin luulin. Neitsyydessä ja ekakerrassa ei ikävä kyllä ollut mitään erityistä.
Toivon että avioliittosi tulee olemaan ihana ja onnellinen, mutta sanon vain, että kannattaa tutustua mieheen myös seksin alueella perinpohjin ennen naimisiinmenoa. Sillä jos et sitä tee, et voi tietää vaikka joutuisit pukeutumaan eläinpukuun hamaan vanhuuteen asti-tai mitä pahinta, olemaan ilman!
Joka tapauksessa, onnea sinulle.

Pääasia että olet onnellinen!