A
Avioton mies
Vieras
Olen seurustellut vajaa pari vuotta nuoren kauniin uskonnollisesta kodista lähtöisin olevan tytön kanssa. Tyttö ei itse ole uskovainen mutta on pitänyt periaatteenaan, että ei seksiä missään muodossa ennen avioliittoa. No, minä olen valehdellut koko seurusteluajan tyttöystävälleni, että minulla on kakskyt senttinen ympärileikattu penis. Se lähti alkuun vitsinä mutta tyttö otti tosissaan ja kun ei tarvinnut näyttää jatkoin juttua. Tytteli on hekumoinut seksistä kanssani avioliittoon astumisen jälkeen ja hän on myös sanonut olevansa todella onnellinen, että hänen tuleva ja ainoa mies ja seksikumppani on varustettu isolla peniksellä.
Juttu on kuitenkin niin että minulla on tosi pieni kurttumuna. Levossa jotain 5 cm, ja erektiossa vaivaiset 13 cm. Rakastan tyttöystävääni paljon ja haluan hänen kanssaan naimisiin, mutta jos kerron tai näytän hänelle vehkeeni, hän pettyy joko munan pienuuteen tai minun epäluotettavuuteeni, olenhan hänelle valehdellut pari vuotta. Mitä teen, kerronko vai jätänkö hänet ja säilytän kasvoni vai meenkö peniksen pidennysleikkaukseen.
Juttu on kuitenkin niin että minulla on tosi pieni kurttumuna. Levossa jotain 5 cm, ja erektiossa vaivaiset 13 cm. Rakastan tyttöystävääni paljon ja haluan hänen kanssaan naimisiin, mutta jos kerron tai näytän hänelle vehkeeni, hän pettyy joko munan pienuuteen tai minun epäluotettavuuteeni, olenhan hänelle valehdellut pari vuotta. Mitä teen, kerronko vai jätänkö hänet ja säilytän kasvoni vai meenkö peniksen pidennysleikkaukseen.