Seksi parisuhteessa vs. yhdenyön jutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naimanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naimanna

Vieras
Olen ollut 11 vuotta parisuhteessa, uskollinen 9 vuoden ajan. Takana on lähinnä yhdenillan juttuja ennen suhdetta.

Suhteen alkuajan halusin seksiä koko ajan, harrastimme sitä kymmenenkin kertaa päivässä. Muutamassa vuodessa tämä into tietenkin laantui. Tilalle tuli pikku hiljaa kainaloikkain nukkuminen, yhteiset leffaillat jne. Sitten tilanne alkoi pahentua. Seksi alkoi tuntua pahalle. Itse yhdyntä on ihan mukavaa, mutta kaikki koskettelu ja muu tuntuu pahalle, inhottavalle. Jos olen halukas ensin, halu häviää kyllä pian kun mies alkaa koskea minuun. Se on ihan ok, jos itse räpellän itseni valmiiksi ja mies vain panee. En kuitenkaan kokenut enää varsinaista kiimaa eikä orgasmit olleet enää tajunnanräjäyttäviä.

Aloin tuntea valtavaa halua muita miehiä kohtaan. Halusin vielä kokea sen kiiman, joka oli minulle enää muisto vain. Lopulta ajauduin pettämään. Se tuntui taivaalliselle. Olin valtavan himokas ja seksi oli tyydyttävää. Harkitsin seksisuhteen aloittamista parisuhteen rinnalle. Pian tajusin kuitenkin, että seksi maistuu minulle vain kerran per mies. Kun saan mieheltä kerran, en halua toista kertaa, mies muuttuu ensin mitäänsanomattomaksi, sitten jopa ällöttäväksi. Parisuhteessanikaan siis harvoin kykenen seksiin, koska seksuaalinen kosketus ällöttää minua.

Olen mielestäni hyvin seksuaalinen ihminen, kiinnostun miehistä, harrastan paljon itsetyydytystä. Mutta en kykene varsinaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen riittävän hyvin.

Missä vika ja mikä avuksi?

En ole teinipoika vaan kolmevitonen nainen ja tämä on minulle ihan todellinen ongelma johon haluaisin näkökulmia ja muiden kokemuksia.

Ajattelin ennen, että vika on miehessäni ja hänen rutiinitavoissaan sängyssä, mutta en ole enää niin varma.

En ole teinipoika vaan kolmevitonen nainen ja tämä on minulle ihan todellinen ongelma johon haluaisin näkökulmia ja muiden kokemuksia.

Ajattelin ennen, että vika on miehessäni ja hänen rutiinitavoissaan sängyssä, mutta en ole enää niin varma.

Uskon täysin kertomaasi,"naimanna". Olen keski-iän ylittänyt mies,naimisissa 20v.
Vaimoni on sievä kuin mikä,mutta hänen suhteensa olen tullut täysin impotentiksi.
Kuitenkin vieraat naiset saavat minut kokemaan uuden nuoruuden. Erektiossa ei
ole mitään vikaa,kaikki toimii kuin pitääkin. Ihmeellinen on ihminen,niin nainen kuin mieskin.

Viimeksi muokattu:
Kiitos Örkki. Mutta et sinäkään sitten ole tainnut tähän mitään ratkaisua keksiä? Ainakaan mitään parempaa kuin pettäminen...

Minusta olisi kertakaikkisen hienoa ja ihanaa himoita taas miestäni, saada suhteemme kuntoon. Mutta en vaan tunne halua häntä kohtaan enää. Miehessä ei ole vikaa, ihana komea mies. Haluaisin viettää loppuelämäni hänen kanssaan uskollisena vieläpä, mutta en voi ilman seksiäkään olla. Pahalle tämä tuntuu. Kiva, että joku ainakin ymmärtää :)

Olen ollut 11 vuotta parisuhteessa, uskollinen 9 vuoden ajan. Takana on lähinnä yhdenillan juttuja ennen suhdetta.

Suhteen alkuajan halusin seksiä koko ajan, harrastimme sitä kymmenenkin kertaa päivässä. Muutamassa vuodessa tämä into tietenkin laantui. Tilalle tuli pikku hiljaa kainaloikkain nukkuminen, yhteiset leffaillat jne. Sitten tilanne alkoi pahentua. Seksi alkoi tuntua pahalle. Itse yhdyntä on ihan mukavaa, mutta kaikki koskettelu ja muu tuntuu pahalle, inhottavalle. Jos olen halukas ensin, halu häviää kyllä pian kun mies alkaa koskea minuun. Se on ihan ok, jos itse räpellän itseni valmiiksi ja mies vain panee. En kuitenkaan kokenut enää varsinaista kiimaa eikä orgasmit olleet enää tajunnanräjäyttäviä.

Aloin tuntea valtavaa halua muita miehiä kohtaan. Halusin vielä kokea sen kiiman, joka oli minulle enää muisto vain. Lopulta ajauduin pettämään. Se tuntui taivaalliselle. Olin valtavan himokas ja seksi oli tyydyttävää. Harkitsin seksisuhteen aloittamista parisuhteen rinnalle. Pian tajusin kuitenkin, että seksi maistuu minulle vain kerran per mies. Kun saan mieheltä kerran, en halua toista kertaa, mies muuttuu ensin mitäänsanomattomaksi, sitten jopa ällöttäväksi. Parisuhteessanikaan siis harvoin kykenen seksiin, koska seksuaalinen kosketus ällöttää minua.

Olen mielestäni hyvin seksuaalinen ihminen, kiinnostun miehistä, harrastan paljon itsetyydytystä. Mutta en kykene varsinaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen riittävän hyvin.

Itse miehenä kun ollemme nuori pari en jaksa aina runkata. Löytyy vanhempia lyylejä mitkä haluu heti ja tekevät että tuntuu. Olisi oma enemmän komentelvainen ja kertois mitä haluu. Vanhemllita saa välillä liikaakin.

Viimeksi muokattu:
Itse miehenä kun ollemme nuori pari en jaksa aina runkata. Löytyy vanhempia lyylejä mitkä haluu heti ja tekevät että tuntuu. Olisi oma enemmän komentelvainen ja kertois mitä haluu. Vanhemllita saa välillä liikaakin.

Hyvä olli sellaisia "poikia" kaipaa välillä enemmänkin. On kiva päästä joskus tekemään omien halujen mukaan kun toinen suostuu kovana. Aamulla voi antaa piiskaa ja hieroa aamu seisokit lakanoille. Kyllä kelpaa vanhankin.

Viimeksi muokattu:

Viimeksi muokattu:
Et varmaan saa vastausta täältä ja aihe on sellainen, että tulee asiattomia viestejä. Tämä kuulostaa nykypäivän ongelmalta, jossa on koettava aina jotain uutta, tajunnanräjäyttävää ja jännittävää. Uudestaan ja uudestaan..

Pitkä parisuhde on sellaista, että seksi rutinoituu eikä kumppani aina kiinnosta. Olet tehnyt sen ratkaisun siinä tilanteessa, minkä ikävän moni tekee eli ajautuu pettämään. Nyt olet huomannut kuitenkin, ettei se ollutkaan mikään ratkaisu. Tärkeintä ehkä tässä tilanteessa on, niinkuin varmasti kaikissa muissakin ongelmissa, PUHUMINEN kumppanisi kanssa. Kerrot, missä mättää, mistä et tykkää mistä tykkäät ja kehut ja kannustat miestäsi tekemään miten haluat. Tietysti olisi hyvä, että miehesikin kertoisi samat asiat vai onko hän vaan kaikkeen tyytyväinen, tuskinpa. Tiedän, tämä helpommin sanottu kuin tehty! Mutta siihen ei ole muuta keinoa, puhumatta aiheesta ei ainakaan tapahdu mitään.

Yhdenillan seksisuhteista ei oikein saa mitään (minulla on paljon kokemusta) ja parisuhteessa voi antaa ja saada paljon enemmän seksiltä. Kokeilkaa uusia paikkoja, asentoja, roolipelejä.. Älkää suorittako! Voit löytää miehesi uudelleen ja vielä toisella, syvemmällä tasolla. Jos miehesi ei kiinnosta sinua enää millään lailla, silloin parempi erota. Pettäminen on väärin toista kohtaan ja niinkuin sanoin jo aiemmin, se ei ole mikään ratkaisu.

Kokeile miehesi kanssa roolipelejä, jossa olet esim. maksullinen huora, jota ei saa koskea, vaan panna vain. Voit ottaa seksikkäitä, huoramaisia vaatteita rekvisiitaksi. Tai miehesi voi olla vaikka korjaaja, joka tulee kotiisi ja käy kimppuusi lähes sanaakaan sanomatta. Koska et tykkää koskettelusta ja haluat ilmeisesti vaihtelua, niin tuollaiset roolipelit voisivat toimia. Jos näyttelette erilaisia rooleja, niin miehesi on tavallaan eri mies joka kerta. Tämä edellyttää tietenkin sitä, että miehesikin tykkää roolileikeistä.

Tai sitten voit mennä seksologin tai psykologin puheille.

ei sitten tullut mieleen ruveta miehesi kanssa kehittämään suhdetta, siis seksisuhdetta paremmaksi, mennä terapeutille tahi ruveta hulluttelemaan seksissä.
sen sijaan teit miehestäsi aisankannattajan, sallitko samanlaisen käyttäytymisen myös miehellesi?
Vastaappa siihen rehellisesti.
Sen jälkeen tunnustat tekosi miehellesi ja otat eron.
Rupeat sinkuksi, ettei tarvitse toista loukata ja pettää, silloin saat mennä ja panna kuinka monen miehen kanssa tahansa, mutta ei näin, ei pettämällä, ei sydämmiä särkemällä.
eli lopeta pettämisesi ja tee jotain pelastaaksesi suhteesi.

Yhteistyössä