Seiskan skandaalipaljastus kohuministeri Mika Lintilän kaksoiselämästä: Yli 10 vuoden salasuhde!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulin Palstapesua pitkään miesoletetuksi. Oli iso yllätys, kun hän jossain viestissään paljastui naisoletetuksi.
Suurin osa palstalaisista asuu kehä kolmosen takana. Ajatukset ja asenteet ovat suurimmalla osalla kirjoittajista 1800-luvulta. Kyseessä siis Palstapesu eikä Palstapersu kuten usein olen väärin kirjoittanut. Nököjään kukaan muu persu ei ole kirjautunut nmimerkillä. En ihmettele yhtään miksi ei.
👍

Joo, jotenkin vaikuttaa kitkerältä ja katkeralta naiselta.
 
vierailija
"Lintilän tiliä ei kaapattu eikä Meta löytänyt myöskään sen rinnakkaiskäytöstä mitään näyttöä. Nyt joku Eduskunnasta teki asiasta rikosilmoituksen ja asia tutkitaan Mika Lintilän tahdosta huolimatta. Tietotekniikasta jotain tietävät näkevät heti että kyseessä oli Lintilän moka/hätävale ja nyt tämä tulee julki. Valehteluun käytetään niin paljon resuesseja, että Lintilän poliittinen ura on tämän jälkeen katkolla jonkin aikaa, jos 9%:n puolue nyt politiikassa ensi eduskuntakaudella juuri muutenkaan näkyy."

Päälle dokaaminen työaikaan veronmaksajien kustantamalla viinalla.


Tässä ne pahimmat. Rinnakkaissuhteet on Lintilän oma asia.
Ajateljaa että ilman Lintilän kännispäissään lähettämää meemiä ja sen lähettämisestä valehtelua, kukaan ei tietäisi Lintilän työpaikalla juopottelusta, veronmaksajien kustantamista konjakeista, jaloviinasta ja viineistä eikä rinnakkaissuhteesta. Voi kysyä kannattiko?
 
Kummasti niillä on kuitenkin yhteyksiä äärioikeistoon. Mutta taas kertausta, ettei unohdu: vihreät ja vasemmisto eivät ole sama puolue.

Mutta siis tuo pettäminen on sinulle ok, kun kyse on persu, vai? Vai miksi haluat nyt nostaa tikun nokkaan jotkut muut?
En hyväksy pettämistä enkä polyamoriaa. Tämänkö halusit tietää? Sen sijaan, jos hyväksyy polyamorian, niin hyväksyy Lintilän puuhat.
 
vierailija
Joo, jotenkin vaikuttaa kitkerältä ja katkeralta naiselta.
Luultavasti hän elää kulissiliitossa ja purkaa minuun kaunaansa.
Ymmärrän hyvin kaikenlaisia ihmisiä. Olen avoimesti kertonut elämästäni netissä koko tämän vuosituhannen ajan. Tietenkin haluan ja toivon kaikille palstalaisille kaikkea hyvää. Luutuneiden asenteiden muuttaminen ottaa aikaa.
Minua on joskus luultu jopa kansanedustajaksi. Keskustelu on kivaa, mutta en salli nenälleni hyppelyä. Silloin annan takaisin kukkuramitalla. Pitäkää hyvää huolta itsestänne. Nyt netti kiinni. Tänään on ihana sää.
 
vierailija
En hyväksy pettämistä enkä polyamoriaa. Tämänkö halusit tietää? Sen sijaan, jos hyväksyy polyamorian, niin hyväksyy Lintilän puuhat.
Sä olet tosi outo tyyppi.

No mutta sun kommenttiisi muuten. Polyamoriassa tietääkseni hyväksytään ne monet suhteet, salasuhde ei ole sitä, joten ei tuo polyamoria nyt oikein argumenttina sovellu Lintilään kuten ei myöskään Halla-ahon pitkään salasuhteeseen ja lehtolapseen.

Muuten mulle on ihan sama, mitä kukin tekee ja ketä rakastaa.
 
vierailija
”Iltalehti odotti Lintilää kurikkalaisen kahvilan edessä kadulla. Kahvilassa järjestettiin keskustan vaalitilaisuus. Noin 30 henkilön osallistuminen sai kahvilan täyteen.
– Kiistän kaiken, pahalta tuntuu, Lintilä kommentoi Iltalehdelle lyhyesti ja vakavana.”

Vaalikiima on huipussaan ja toimittajaraukat juoksevat tyhjän perässä.
Toisekseen yksityisasiat ovat yksityisasioita. Ei voisi vähempää kiinnostaa eli EVVK.
 
vierailija
Luultavasti hän elää kulissiliitossa ja purkaa minuun kaunaansa.
Ymmärrän hyvin kaikenlaisia ihmisiä. Olen avoimesti kertonut elämästäni netissä koko tämän vuosituhannen ajan. Tietenkin haluan ja toivon kaikille palstalaisille kaikkea hyvää. Luutuneiden asenteiden muuttaminen ottaa aikaa.
Minua on joskus luultu jopa kansanedustajaksi. Keskustelu on kivaa, mutta en salli nenälleni hyppelyä. Silloin annan takaisin kukkuramitalla. Pitäkää hyvää huolta itsestänne. Nyt netti kiinni. Tänään on ihana sää.
👍
 
Sä olet tosi outo tyyppi.

No mutta sun kommenttiisi muuten. Polyamoriassa tietääkseni hyväksytään ne monet suhteet, salasuhde ei ole sitä, joten ei tuo polyamoria nyt oikein argumenttina sovellu Lintilään kuten ei myöskään Halla-ahon pitkään salasuhteeseen ja lehtolapseen.

Muuten mulle on ihan sama, mitä kukin tekee ja ketä rakastaa.
Mistä tiedät, että puolisot eivät tiedä suhteista? Katsos, kun kaikki eivät toitota iltapäivälehdissä suhdekuvioitaan ja polysuhteitaan.
 
vierailija
Kaikenhan näkee Lintilän vahamaisesta ilmeestä,...että siis mitä seuraavaksi sanon että kuulostan uskottavalta ja en puhu ristiin, silmät harhailee mutta suu pyrkii pysymään ilmeettömänä ja neutraalina.
 
vierailija
Siis, oliskohan ehdokkaissa sellaisia uskottavampia tyyppejä kansanedustajiksi? Sellaisia, joista ei tuu julki tällaisia suhdestatuksia.
Kannattaa katsoa vaalilistoja.
Kaikki me ollaan syntisiä vaikka eläisimme luostarissa ja pyörisimme tuhkakylvyssä säkkiin pukeutuneina.
Kansalaisten ei pidä olla höplästä vedettäviä juorulehtien satujen uskojia.
Niiden lehtien toimittajat eivät ole saaneet paremmista lehdistä töitä eivätkä tule saamaankaan.
 

Yhteistyössä