Seiskan skandaalipaljastus kohuministeri Mika Lintilän kaksoiselämästä: Yli 10 vuoden salasuhde!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Iloa, valoa ja lämpöä työpäivään jallupullosta. Meemien lähettelyn voisi jättää ja valehtelun.
Älä tule vollottamaan tälle palstalle, kun sinun sometilisi aikanaan kaapataan.
Lintilän meemi on vielä pitkään perusteellisessa tutkinnassa.
Kirjoituksesi ovat paljon pahempia kuin Mikan kännykässä pyörinyt meemi.
Ei Sanna ole kuvasta moksiskaan. Väsätty kuva vain kertoo kuvan rustanneen henkisestä keskenkasvuisuudesta.
Näitä riittää tälläkin palstalla, ja modella riittää töitä sotkujen siivoamiseen.
 
vierailija
Mihin hallitukseen tämä sopii?

"Keskisuomalainen uutisoi tänään perussuomalaisen kansanedustajan Toimi Kankaanniemen lähetelleen useille vieraille naisille seksuaalissävytteisiä viestejä ja suoria seksiehdotuksia.

Iltalehti sai haltuunsa yhden näytteen Kankaanniemen lähettämäksi väitetyistä viesteistä. Kyse oli Facebook-keskustelusta.

- Tää hotelli on ihan tyhjä... missä ihmiset? Kankaanniemi kyselee vastapuolelta.

- Nukkumas kotona, nainen vastaa.


- Tos vieres tyhjä sänky sulle, Kankaanniemi toteaa.

- Joo. Väsyttääkin jo.

- Nussittuna nukkuisit sikeästi... Kankaanniemi vihjaa naiselle.

Viestin perässä on naurava hymiö."



 
vierailija
Mihin hallitukseen tämä sopii?

"Keskisuomalainen uutisoi tänään perussuomalaisen kansanedustajan Toimi Kankaanniemen lähetelleen useille vieraille naisille seksuaalissävytteisiä viestejä ja suoria seksiehdotuksia.

Iltalehti sai haltuunsa yhden näytteen Kankaanniemen lähettämäksi väitetyistä viesteistä. Kyse oli Facebook-keskustelusta.

- Tää hotelli on ihan tyhjä... missä ihmiset? Kankaanniemi kyselee vastapuolelta.

- Nukkumas kotona, nainen vastaa.


- Tos vieres tyhjä sänky sulle, Kankaanniemi toteaa.

- Joo. Väsyttääkin jo.

- Nussittuna nukkuisit sikeästi... Kankaanniemi vihjaa naiselle.

Viestin perässä on naurava hymiö."



Tai tämä lehtolapsen pykännyt?

 
vierailija
En tiedä, siksi kysyn. Mutta olen ymmärtänyt, että normista poikkeavat seksuaalisuudet, sukupuolet ja suhdekuviot ovat vihervasemmiston suosiossa.
Miksi sinä minulta kysyt? Olet ehkä ymmärtänyt myös väärin. Se, että on esim. rakastunut samaa sukupuolta edustavaan, kertoo rakkaudesta, eikä siihen liity polyamoria. Toki joillakin voi näin olla mutta ihan myös suhteissa, joissa on eri sukupuolta edustavia.

En oikein tiedä, mikä sinun tarkoituksesi on sotkea asioita. Teet sen toki tahallasi, mutta ei se kovin fiksua ole, minun mielestäni.
 
vierailija
Tai tämä lehtolapsen pykännyt?

🤔

Imago-asiantuntijat: Halla-aholla suurin ongelma on perhearvoja korostavien puheiden ja tekojen välinen ristiriita.

Perussuomalaisten puheenjohtajaehdokkaan, europarlamentaarikko Jussi Halla-ahon taustalta paljastunut avioliiton ulkopuolinen lapsi on harvinainen paljastus suomalaiselle poliitikolle.

– En muista, että Suomessa olisi aiemmin tullut esiin johtavilta poliitikoilta avioliiton ulkopuolisia lapsia, mutta se ei tarkoita, etteikö niitä silti olisi. Poliitikot ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, sanoo tietokirjailija ja kolumnisti Risto Uimonen."

 
Miksi sinä minulta kysyt? Olet ehkä ymmärtänyt myös väärin. Se, että on esim. rakastunut samaa sukupuolta edustavaan, kertoo rakkaudesta, eikä siihen liity polyamoria. Toki joillakin voi näin olla mutta ihan myös suhteissa, joissa on eri sukupuolta edustavia.

En oikein tiedä, mikä sinun tarkoituksesi on sotkea asioita. Teet sen toki tahallasi, mutta ei se kovin fiksua ole, minun mielestäni.
Kysyn sinulta, kun aloit jankata asiasta.
 
vierailija
Imago-asiantuntijat: Halla-aholla suurin ongelma on perhearvoja korostavien puheiden ja tekojen välinen ristiriita.

Perussuomalaisten puheenjohtajaehdokkaan, europarlamentaarikko Jussi Halla-ahon taustalta paljastunut avioliiton ulkopuolinen lapsi on harvinainen paljastus suomalaiselle poliitikolle.

– En muista, että Suomessa olisi aiemmin tullut esiin johtavilta poliitikoilta avioliiton ulkopuolisia lapsia, mutta se ei tarkoita, etteikö niitä silti olisi. Poliitikot ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, sanoo tietokirjailija ja kolumnisti Risto Uimonen."

Tämä on sitä parempaa pettämistä. T. palstan persut
 
vierailija
Moraalista puheen ollen:

"Mä olen uskovainen mies, mikäs siinä, Hakkarainen sanoo.

Hän kuvaa löytäneensä Jeesuksen 1990-luvun alkupuolella ja ryhtyneensä helluntailaiseksi. Uskosta puhuessaan aluksi hiljaisen oloinen mies saa vauhtia.

- Kaikkea uskonnollisuutta minä vihaan, siitä ei ole mitään hyötyä. Kun tulee uskoon ja saa Jumalan rauhan, vapautuu kaikesta sellaisesta mikä elämää rasittaa, jos kärsii esimerkiksi alkoholismista."



 
vierailija
Moraalista puheen ollen:

"Mä olen uskovainen mies, mikäs siinä, Hakkarainen sanoo.

Hän kuvaa löytäneensä Jeesuksen 1990-luvun alkupuolella ja ryhtyneensä helluntailaiseksi. Uskosta puhuessaan aluksi hiljaisen oloinen mies saa vauhtia.

- Kaikkea uskonnollisuutta minä vihaan, siitä ei ole mitään hyötyä. Kun tulee uskoon ja saa Jumalan rauhan, vapautuu kaikesta sellaisesta mikä elämää rasittaa, jos kärsii esimerkiksi alkoholismista."



Niinpä niin, se moraali..



 
vierailija
Ne arvot ja moraali

Matti Putkonen sikaili silloin kun hän oli demari, se sama puole jonka puheenjohtaja Sanna on, ja Putkosen sikailut eivät olleet silloin demareille ongelma. Niistä tuli ongelma vasta sitten kun Putkonen siirtyi perussuomalaisiin.
 

Yhteistyössä