seinäjoella synnyttäneet!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poliklininen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Poliklininen?

Vieras
Onko kukaan seinäjoella synnyttäneistä,käynyt ns. vain synnyttämässä ja ollut tarkoilussa sen jotain 6h synnytyksen jälkeen ja lähetynyt sitte vaavin kanssa kotiin?Siis mikäli synnytys on edennyt normaalisti ja kaikki on mennyt alusta loppuun hyvin!

Kysyn siis että onko tämä mahdollista!!!?
Jossain päin suomea..jossei sitten seinäjoella ole?

Olen Sjoella synnyttänyt 2 kertaa, mutta en ole itse lähtenyt heti synnytyksen jälkeen pois- tosin en ole sellaista kysynytkään, olisiko mahdollista. Sjoella kuitenkin sellainen tunne, ett' sieltä ei meinaa millään päästä vielä parinkaan vuorokauden jälkeen kotiin vaikka synnytykset ovat menneet normaalisti ja itse valmis lähtemään... Joten kannattaa ottaa etukäteen selvää heidän asenteestaan asiaa kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Olen Sjoella synnyttänyt 2 kertaa, mutta en ole itse lähtenyt heti synnytyksen jälkeen pois- tosin en ole sellaista kysynytkään, olisiko mahdollista. Sjoella kuitenkin sellainen tunne, ett' sieltä ei meinaa millään päästä vielä parinkaan vuorokauden jälkeen kotiin vaikka synnytykset ovat menneet normaalisti ja itse valmis lähtemään... Joten kannattaa ottaa etukäteen selvää heidän asenteestaan asiaa kohtaan.

peesi!

Kai se riippuu pitkälti siitäkin että lääkäri tutkii vauvan vasta sen ollessa n. 1,5 vrk ikäinen. Keltaisuudet ym. eivät näy aikaisemmin. Olen kyllä kuullut että olisi joskus ollut poliklinisiakin synnytyksiä, mutta useimmin pidetään sen 2-3 vrk.

Yhteistyössä