Se tunne, kun jää ilman joululahjaa :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha joulu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha joulu

Vieras
Panostin tähän jouluun oikein kunnolla ja ostin sukulaisille kalliit joululahjat. Itse en saanut mitään ): Pahoitin tästä kovasti mieleni, vaikka aikuinen olenkin. Olenko turhamainen, kun pahoitin moisesta mieleni? Joka joulu on ollut tapana muistaa sukulaisia puolin ja toisin, että sikäli oli yllätys kun jäin ilman lahjaa :'(

Me käydään miehen kans ostamassa mulle yhdessä joululahja, synttärilahja ja äitienpäivälahja:) Ei tule ikäviä yllätyksiä ettei saisikaan mitään eikä voi lahjavalinta mennä pieleen:)

Mä päätin, että en välitä yhtään, vaikka oikeesti itkenki joka joulu ja synttärit. Ens jouluna me lähtään pojan kanssa kahdestaan mun vanhempien luokse, enkä mä ota miestä mukaan sinne. Synttäreinä voi vahtia poikaa, kun mä lähden juhlimaan kavereiden kanssa. Ja en osta sille enää ikinä mitään. Sillä onki sopivasti 30 synttärit edessä. Mä unohdan ihan täysin.

Mä päätin, että en välitä yhtään, vaikka oikeesti itkenki joka joulu ja synttärit. Ens jouluna me lähtään pojan kanssa kahdestaan mun vanhempien luokse, enkä mä ota miestä mukaan sinne. Synttäreinä voi vahtia poikaa, kun mä lähden juhlimaan kavereiden kanssa. Ja en osta sille enää ikinä mitään. Sillä onki sopivasti 30 synttärit edessä. Mä unohdan ihan täysin.[/QUOTE

Tuo on hyvä päätös!!! Elä ota mukaan kun eihän hän kerran joulua vietä, kun ei halua lahjojakaan ostaa. Ja miksi ihmeessä sinä olet hänelle lahjoja ostellut?? Lähde ystäviesi kanssa juhlimaan jotain kissanristiäisiä silloin kun se kumppanisi synttäripäivä on...:) Puhu jo etukäteen, että "kolmas tuohikuuta" on kavereiden kanssa sovittu tärkeä tapaaminen, että pistähän ukkeli kalenteriisi ylös, jotta tiedät olla lasta hoitamassa.