Se sika teki sen taas :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Meidän sika lähtee viikonlopuksi kaverinsa mökille "kalastamaan", pitäiskö pakata sen kamat ja laittaa tuohon oven ulkopuolelle odottamaan sitä!!!!

Ai niin, autot on sen nimissä. En viitsi. Menköön.

No siis sehän lähtee ihan saletisti pettämään sua. Muka kalastamaan. PAH.

Mutta ne autot...nääh, anna olla :xmas:

No juuri niin. Kyllä siellä taitaa joku blondi lahna olla jota kaikki sitten vuorollaan onkii. Ei siis kertakaikkiaan mies minnekään mökille lähde oikeasti kalastamaan! SAATI että lähtisi laivalle! Sinne kun mies lähtee niin toista nai jo terminaalissa!

No juuri niin. Kyllä siellä taitaa joku blondi lahna olla jota kaikki sitten vuorollaan onkii. Ei siis kertakaikkiaan mies minnekään mökille lähde oikeasti kalastamaan! SAATI että lähtisi laivalle! Sinne kun mies lähtee niin toista nai jo terminaalissa!

Ja jos mies taas sanoo lähtevänsä laivalla kalastamaan, niin on syytä olla jo TOSI huolissaan :| . Se on...niin pervoa, niin pervoa että.

(blondi lahna :laugh: )

Siis tästähän alkaa tulla jo melkein tapa :snotty: :D

http://kaksplus.fi/keskustelu/t962104

Tuliaisia odotellessa :xmas:

Sun täytyy nyt olla kovana. Kuinkahan en elämääsi ole lainkaan tuollaiseksi osannut kuvitella?
Minulla on sinusta mielikuva että teillä menee hyvin ja olet jämäkkä.
Otahan niskasta kiinni itseäsi ja tee loppu moisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:
Sun täytyy nyt olla kovana. Kuinkahan en elämääsi ole lainkaan tuollaiseksi osannut kuvitella?

:o :o :laugh: :laugh:

Siis loppu mille? Jos mua haittaisi, että mies käy kerran vuodessa laivalla ilman mua, eikä sitä suunnitella (lue: tapella ja mökötetä ) kuukausia etukäteen, niin eihän tuo silloin laivalle lähtisi. Luulisin :snotty: . Itsestäni en olekaan niin varma...mulla kasvaisi sarvet otsaan samantien, jos multa kiellettäisiin esimerkiksi laivalle meno :|

Ja jos mies taas sanoo lähtevänsä laivalla kalastamaan, niin on syytä olla jo TOSI huolissaan :| . Se on...niin pervoa, niin pervoa että.

(blondi lahna :laugh: )

:laugh: :laugh: :laugh:
Vattu sentään jos vauva nyt herää!!! SUN VIKA!!!

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: *kops*
Ja se vauva heräsi!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
vau, oot aika mimmi :D toivoisin itekki joskus löytäväni sellasen miehen, kehen pystyy luottamaan :snotty:

Ei se miehestä oo kiinni, vaan siitä että itse tiedostaa yhden elämän suurista totuuksista.
Eli sen, että luotit tai et, niin sillä ei ole mitään merkitystä, jos toinen osapuoli on päättänyt sinua pettää. Mä en aio tuhlata elämääni siihen, että mustasukkaisena mietin kuka se nainen on jolle mies sanoi moi lähikaupassa, pettääköhän se mua jos se lähtee laivalle, jne. Miehestähän se on kiinni, ei minusta :). Eli mä luotan, ja jos toinen on luottamuksen arvoinen niin se on toki hiton hyvä juttu :D, mutta jos ei ole niin en ala itkemään että miksi en kyylännyt ja vakoillut, tms.

Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos ap:n mies laivalle lähtee? Varotus aika oli lyhyt, mutta tuskin koko suhteen ( pahaksi/vääräksi) muuttava.
Ihanaa, kun itsekin sais tollaisen yllätys lähdön itelleen järjestettyä. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vierAS:
minen kyllä tollaseen elämään ehkä pystyis, ahdistais liikaa toi ettei pysty suunnittelee. Lisäks vaatii aika kovaa luottamusta tollanen suhde, eli aika hatun noston arvonen juttu!

Mua taas ahdisti entisessä pitkässä suhteessani nimenomaan se, että pystyi suunnittelemaan, mitään ei tehty ex tempore. Ahdisti ihan tosissaan, meinasin näivettyä kokonaan. Mun luonteenlaadulle tällainen hektisempi elämäntyyli sopii.
Luottamusta...no jaa, ei kai tämä sen enempää luottamusta vaadi kuin se, että mies lähtee kuukausia aikaisemmin suunnitellulle Tukholman-reissulle :). Ja käsi kädessä joka paikkaan kulkevia meistä ei saa, ei ikinä. Yhdessä on kiva olla ja mennä, mutta pitää päästä menemään myös erikseen.

Just! Vastasin liian aikaisin ja luulin teillä olevan ongelma.
Itse lähdin pitkästä avioliitosta kun siinä ei koskaan tapahtunut mitään, tasaista harmaata, ennalta arvattavaa.
Nyt olenkin jo niin vanha ja elänyt vuosia yksin etten edes jaksais ehkä ihan ekstemporee jotain vaikka kyllä me niin tän kuopuksen kanssa touhutaan, mennään ja tehdään kun siltä tuntuu.
Joku vieras mies ahdistaisi, ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Ihanaa, kun itsekin sais tollaisen yllätys lähdön itelleen järjestettyä. B)

Mulla itse asiassa oli jo risteilylahjakortti esillä, ja huomisillan risteily katsottuna, mutta kun on perjantaina ne luokkapippalot minne lupasin mennä :snotty: eli joskus toiste sitten.

Just! Vastasin liian aikaisin ja luulin teillä olevan ongelma.
Itse lähdin pitkästä avioliitosta kun siinä ei koskaan tapahtunut mitään, tasaista harmaata, ennalta arvattavaa.
Nyt olenkin jo niin vanha ja elänyt vuosia yksin etten edes jaksais ehkä ihan ekstemporee jotain vaikka kyllä me niin tän kuopuksen kanssa touhutaan, mennään ja tehdään kun siltä tuntuu.
Joku vieras mies ahdistaisi, ehkä.

Tappava, harmaa, tylsä, puuduttava arki on tosiaan asia, mitä mä en jaksa ollenkaan.
Eli ilmeisesti juuri se, mitä jotkut kutsuvat vakaudeksi ja turvallisuudeksi :/ . En tosin koe olevani turvaton tai eläväni epävakaata elämää, vaan tämä sopii juuri meille juuri nyt.
Ongelmiahan meillä taatusti on siinä missä muillakin, mutta ei mitään maata mullistavaa eikä tähän asiaan liittyvää :)

Yhteistyössä