naiset kuunnelkaa tarkkaan niitä viestejä...niistä voi kuulua pienikin sutina josta voi syntyä melkoinen säpinä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paritellut ja pariutunut:Pariutuneilla on varmat saannot, joten meidän ei tarvitse netissä vongata munaa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:naiset kuunnelkaa tarkkaan niitä viestejä...niistä voi kuulua pienikin sutina josta voi syntyä melkoinen säpinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Joo nyt tekee tiukkaa.. |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Kasvaa umpeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Kasvaa umpeen?
Ei kasva kun on omat keinot käytössä, hieman vaihtelua toki kaipaisin..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Kasvaa umpeen?
Vai vaihtelua![]()
Siitä sitten baariin hakemaan vaihtelua.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Kasvaa umpeen?
Vai vaihtelua![]()
Niiiiin no olishan mulla viikon päästä vapaata, ei baarit innosta. Lähden Ikeaan shoppaa, jospa sieltä bongais jonku joka paljastuukin homoksi? Mun tuurilla.. Eli jos miehistä miestä niin sit kai pitäisi suunnata ampumaradalle?Ehdotuksia toki otetaan vastaan jossa nämä helmet on piilossa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä olen saanut tänään viestejä yhdeltä tästä ketjusta.En nyt tiiä onko ne niin sutinaa, mutta viestejä kuiteskin. :saint:
Mä oon kans saanu, mut tahtoo oikeasti säpinää!! :attn: :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Kasvaa umpeen?
Vai vaihtelua![]()
Niiiiin no olishan mulla viikon päästä vapaata, ei baarit innosta. Lähden Ikeaan shoppaa, jospa sieltä bongais jonku joka paljastuukin homoksi? Mun tuurilla.. Eli jos miehistä miestä niin sit kai pitäisi suunnata ampumaradalle?Ehdotuksia toki otetaan vastaan jossa nämä helmet on piilossa?
![]()
Miehiset miehet harrastavat kamppailulajeja. Aloita vaika paini ja tule selätetyksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mä olen saanut tänään viestejä yhdeltä tästä ketjusta.En nyt tiiä onko ne niin sutinaa, mutta viestejä kuiteskin. :saint:
Mä oon kans saanu, mut tahtoo oikeasti säpinää!! :attn: :snotty:![]()
No, jos sitä oikein kunnolla tulkitsee niin siitähän voi saada aikaan vaikka mitä säpinää..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Kasvaa umpeen?
Vai vaihtelua![]()
![]()
Miehiset miehet harrastavat kamppailulajeja. Aloita vaika paini ja tule selätetyksi.![]()
Uih sänkypainia ja selätys, mutapaini.. Totta, karateäijä suojelisi mua sit kaikelta pahalta :heart: ..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minskii taitaa kärsiä pahasta puutoksesta![]()
Kasvaa umpeen?
Vai vaihtelua![]()
![]()
Uih sänkypainia ja selätys, mutapaini.. Totta, karateäijä suojelisi mua sit kaikelta pahalta :heart: ..
Tuumasta toimeen sit vain.
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:juu emmä jääkiekkoilijaa, ne pettää pelireissuilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:juu emmä jääkiekkoilijaa, ne pettää pelireissuilla![]()
Sulle sopisi poliitikko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Edelleen harmaa kuori :attn: :attn:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:juu emmä jääkiekkoilijaa, ne pettää pelireissuilla![]()
Mikä mulle sopisi?? Äläkä sano että joulupukki.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Edelleen harmaa kuori :attn: :attn:![]()
Kenties väärä palsta etsiä miehekkeitä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Edelleen harmaa kuori :attn: :attn:![]()
Kenties väärä palsta etsiä miehekkeitä :attn:
Joo niin taitaa olla myös Suomi24.. :snotty: Täytyy kai sit iskeä Prismasta lihatiskin äijä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:juu emmä jääkiekkoilijaa, ne pettää pelireissuilla![]()
Mikä mulle sopisi?? Äläkä sano että joulupukki.. :snotty: