H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
puoli vuotta ja kihloihin...
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
niin,mitä sitten??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
niin,mitä sitten??
Ehkä hipsu on kade?Itsellä suhteet ei ole onnistuneet?
Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
niin,mitä sitten??
Ehkä hipsu on kade?Itsellä suhteet ei ole onnistuneet?
on onnistunut hyvin,kiitos kysymästä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Siis mikä tässä on pointtina? Sama kuin laittaisit tänne ketjun että "Tässä se taas nähdään kun lapsia tehdään vasta 10vuoden seurustelun jälkeen" ja laittaisit linkin missä mies on lähtenyt lätkimään kun vauva kertonut tulostaan.
Siis mikä oli tarkoitus tässä?
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Siis mikä tässä on pointtina? Sama kuin laittaisit tänne ketjun että "Tässä se taas nähdään kun lapsia tehdään vasta 10vuoden seurustelun jälkeen" ja laittaisit linkin missä mies on lähtenyt lätkimään kun vauva kertonut tulostaan.
samaa ihmettelen,kun se ero voi tulla koska vaan...
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Siis mikä tässä on pointtina? Sama kuin laittaisit tänne ketjun että "Tässä se taas nähdään kun lapsia tehdään vasta 10vuoden seurustelun jälkeen" ja laittaisit linkin missä mies on lähtenyt lätkimään kun vauva kertonut tulostaan.
samaa ihmettelen,kun se ero voi tulla koska vaan...
:/
Nimenomaan. Ei se 10 vuoden seurustelu ole mikään tae siitä, että se suhde kestää. Ja että sellainen suhde missä lapsi saa pian alkunsa, ei voisi kestää.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
No minäpä järkytän sua enemmän, oltiin oltu yhdessä 6kk kun lapsi ilmoitti tulostaan, 5kk kun mentiin kihloihin. 2vuotta kun mentiin naimisiin ja 3vuotta kun kakkonen ilmoitti tulostaan. 7 vuotta kun kolmen ilmoitti tulostaan ja 9 vuotta kun nelonen ilmoitti tulostaan. Ja mikä tästä tekee sellaisen että sun mielesrauha järkyttyy varmasti vielä pahemmin, jopa niin ettet välttämättä pysty öisin nukkumaa, on se että olin 16 ja mies 19 kun alettiin seurustelemaan. Edelleen yhdessä, 15vuotta takana.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:No minäpä järkytän sua enemmän, oltiin oltu yhdessä 6kk kun lapsi ilmoitti tulostaan, 5kk kun mentiin kihloihin. 2vuotta kun mentiin naimisiin ja 3vuotta kun kakkonen ilmoitti tulostaan. 7 vuotta kun kolmen ilmoitti tulostaan ja 9 vuotta kun nelonen ilmoitti tulostaan. Ja mikä tästä tekee sellaisen että sun mielesrauha järkyttyy varmasti vielä pahemmin, jopa niin ettet välttämättä pysty öisin nukkumaa, on se että olin 16 ja mies 19 kun alettiin seurustelemaan. Edelleen yhdessä, 15vuotta takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja hih:No minäpä järkytän sua enemmän, oltiin oltu yhdessä 6kk kun lapsi ilmoitti tulostaan, 5kk kun mentiin kihloihin. 2vuotta kun mentiin naimisiin ja 3vuotta kun kakkonen ilmoitti tulostaan. 7 vuotta kun kolmen ilmoitti tulostaan ja 9 vuotta kun nelonen ilmoitti tulostaan. Ja mikä tästä tekee sellaisen että sun mielesrauha järkyttyy varmasti vielä pahemmin, jopa niin ettet välttämättä pysty öisin nukkumaa, on se että olin 16 ja mies 19 kun alettiin seurustelemaan. Edelleen yhdessä, 15vuotta takana.
No tämän palstan logiikan mukaan teidän suhde ei ole voinut kestää noin montaa vuotta![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
No minäpä järkytän sua enemmän, oltiin oltu yhdessä 6kk kun lapsi ilmoitti tulostaan, 5kk kun mentiin kihloihin. 2vuotta kun mentiin naimisiin ja 3vuotta kun kakkonen ilmoitti tulostaan. 7 vuotta kun kolmen ilmoitti tulostaan ja 9 vuotta kun nelonen ilmoitti tulostaan. Ja mikä tästä tekee sellaisen että sun mielesrauha järkyttyy varmasti vielä pahemmin, jopa niin ettet välttämättä pysty öisin nukkumaa, on se että olin 16 ja mies 19 kun alettiin seurustelemaan. Edelleen yhdessä, 15vuotta takana.
=)
me alettiin olee yhdes 2001,eka lapsi syntyi 2002,toinen 2004,kolmas 2005,samalla mentiin naimisiin,2007 ostettiin omakotitalo,2008 meille syntyi neljäs lapsi =) ja hyvin menee =) :heart: toiveissa vielä 3 lasta =) :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Musta tuntuu että osa ihmisistä täällä ajattelee että sellainen mitä ei ole itse/lähipiiri kokenut, sitä ei voi kokea tai tehdä kukaan muukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja hipsu:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no mä tulin raskaaksi mein kihlajaismatkalla,oltiin oltu yhdessä tasan puol vuotta silloin =) nyt meillä 4 ihanaa lasta,omakotitalo ja naimisissa ollaan =) :heart: et ei se aina noin mee...
=)
me alettiin olee yhdes 2001,eka lapsi syntyi 2002,toinen 2004,kolmas 2005,samalla mentiin naimisiin,2007 ostettiin omakotitalo,2008 meille syntyi neljäs lapsi =) ja hyvin menee =) :heart: toiveissa vielä 3 lasta =) :heart:
Onnea teille, nämä tämänkaltaiset aloitukset on aina niin haukoja kun ei voi oikein ymmärtää mitä aloittaja tässäkin nyt oikein ajoi takaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Musta tuntuu että osa ihmisistä täällä ajattelee että sellainen mitä ei ole itse/lähipiiri kokenut, sitä ei voi kokea tai tehdä kukaan muukaan.
AIVAN! Anteeksi huutaminen, mutta täällä huudetaan ehdottomia totuuksia asioista joista ei tiedetä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Musta tuntuu että osa ihmisistä täällä ajattelee että sellainen mitä ei ole itse/lähipiiri kokenut, sitä ei voi kokea tai tehdä kukaan muukaan.
AIVAN! Anteeksi huutaminen, mutta täällä huudetaan ehdottomia totuuksia asioista joista ei tiedetä mitään.
Saman olen huomannut, osa tekee varmaan tahallaan, mutta osa on oikeasti niin pullonkorkissa kasvaneita että kuvittelevat itsekkin elämän menevän kaikilla samaa rataa ja jos ei mene, niin silloin elämä on vain paskaa. Esimerkiksi just minulla, kun sain esikoiseni 17vuotiaana, niin jos palstan mukaan mentäisiin olisi elämtilanteeni nyt aivan toisenlainenSamahan tuo on, kunhan itse tietää totuuden.